39

23 2 0
                                    

Κάθισα στο δωμάτιο του Ερμή και περίμενα να φάνε. Ούτε στον ίδιο χώρο μαζί του δεν θέλω να είμαι.

Άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η Αμαλία.

Ε- Τι είναι αγάπη μου;

Έμεινε να με κοιτάει. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν τι γίνετε με εμάς. Τα παιδιά έχουν ένστικτο όμως σωστά;

Άκουσα το κουδούνι να χτυπάει.

Πήγα στην πόρτα του δωματίου για να δω ποιος ήταν. ο Αριστείδης άνοιξε και ήταν ο πατέρας μου με κάτι χαρτιά.

Α- Κύριε Γιώργο;

Γ- Κύριε Ηροδότου.

Α- Μπείτε μέσα. Είναι και τα παιδιά εδώ.

Γ- Στα παιδιά θα πήγαινε η Ερατώ.

Α- Τα παιδιά τα είχα πάρει εγώ.

Γ- Και τότε που πήγε ο Ερατώ;

Ε- Εδώ είμαι μπαμπά.

Γ- Μάλιστα, πάλι καλά τα βρήκατε.

Ε- Όχι μπαμπά περίμενα τα παιδιά να φάνε και θα ερχόμασταν.

Α- Η έτσι νόμιζε τουλάχιστον.

Ο Ερμής μου έτρεξε και αγκάλιασε τον παππού του.

Γ- Ωχ το αγόρι μου που μεγάλωσε. Τι άντρακλας έχεις γίνει εσύ.

Γ- Ερατώ πάρε τα παιδιά και πηγαίνετε μιαν βόλτα σε παρακαλώ.

Α- ΟΧΙ. Τα παιδιά μου θα μείνουν σπίτι τους.

Γ- Αριστείδη θέλω να μιλήσουμε για κάτι, άσε την να πάρει τα παιδιά.

Α- Είπα όχι. Δεν θα βγει έξω από το σπίτι με κανένα από τα παιδιά μου.

Ε- Είμαι η μάνα τους να σου θυμίσω. Μπορώ και έχω το δικαίωμα να είμαι με τα παιδιά μου.

Γ- Άντε Ερατώ φύγετε.

Α- Κάτι είπα. Γιατί να φύγουν;

Πήρα την Αμαλίτσα πάνω μου και τον Ερμή απο το χέρι και φύγαμε. Ο Άριστείδης προσπάθησε να με εμποδίσει αλλά μπήκα μπροστά του ο πατέρας μου και δεν τον άφησε.

Α- Αν αυτό είναι κόλπο για να μου πάρει τα παιδιά θα σας σκοτώσω όλους.

Γ- Δεν είναι κανένα κόλπο. Εγώ ήμουν ο πρώτος που δεν ήθελα η κόρη μου να είναι μαζί σου. Έκανα τα στραβά μάτια χρόνια τώρα για το τι γίνετε. Αλλά μέχρι εδώ. Το τι θα κάνετε οι δύο σας σκοτίστηκα. Δεν θέλω να τραβάει και τα παιδιά σε κάθε σας καβγά και να τα ξεσπιτώνει. Πες μου τι έγινε και θέλει διαζύγιο η Ερατώ.

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨Where stories live. Discover now