21

61 8 6
                                    

"Είσαι ενός μήνα και κάτι μέρες, ίσως γι'αυτό ακόμη να μην έχεις συμπτώματα αλλα είναι επιβεβαιωμένο, μόλις σε έφεραν σου κάναμε εξέταση αίματος για να δούμε διάφορες αναλύσεις και το μόνο που είδαμε είναι ότι είσαστε έγκυος." είπε ο ιατρός. Θα με σκοτώσουν οι δικοί μου, δεν πρέπει να το μάθει κανείς. "Κόρη μου είσαι καλά; Ιατρέ μου τι έχει η κόρη μου;" ρώτησε ο πατέρας μου. "Η κόρη σας κύριε Νικολάου είναι-" "ο Άρης που είναι;" ρώτησα για να αλλάξω την κουβέντα. "Άρης; Ο κύριος Ηροδότου εννοείς Ερατώ; ρώτησε ο πατέρας μου. "Είναι ο πατέρας; να του φωνάξουμε;" ρώτησε ο ιατρός. "Όχι εγώ είμαι ο πατέρας της Ερατώς." "Όχι, ο πατέρας του μωρού της Ερατώς εννοώ" "Τι; Ποιου μωρού; Τι εννοείτε ιατρε; Η κόρη μου; μωρό; ο Αριστείδης; Θα σας σκοτώσω όλους!" "μπαμπά μου δεν-" "Τι δεν Ερατώ τι δεν; Δεν ήθελες να μείνεις έγκυος; Δεν ήθελες να σπουδάσεις; Δεν ήθελες να πάς με έναν 30άρη; Τι δεν;" "Μπαμπά μου δεν το ήξερα στο ορκίζομαι" "Τι δεν ήξερες μωρέ ηλίθια; Ότι με το σεξ μένεις έγκυος; Θα τον κάνω να πλήρώσει, θα τον βάλω φυλακή για παραπλάνηση ανηλίκου!" "Όχι μπαμπά μου σε παρακαλώ όχι." "Ερατώ μην του πείς κουβέντα για το μωρό μέχρι να δούμε τι θα γίνει." "Τι θα γίνει μπαμπά;" "Δεν ξέρω για αυτό σου είπα Ερατώ να μην πείς τίποτα ακόμη. Εκτός και αν θέλεις να τον βάλω φυλακή για τουλάχιστον 25 χρόνια." "Όχι μπαμπά, όχι δεν θα του πώ τίποτα." "Υπογράψτε εδώ και μπορείτε να φύγετε" είπε ο ιατρός. Υπέγραψα και έφυγα απο το νοσοκομείο με τον πατέρα μου και άφησα τον Άρη εκεί να φωνάζει να πάω μαζί του. Το ορκίζομαι όμως ότι για το καλό του δεν πήγα μαζί του. Δεν ήθελα να βάλω φωτιές στον πατέρα μου και να μπεί ο Άρης φυλακή. Ειδικά τώρα που έχω μέσα μου το το το.. ούτε να το πώ δεν μπορώ. Ο πατέρας μου καθώς οδηγούσε, σταμάτησε σε ένα πλευρό και έμεινε να με κοιτάει. "Δεν ξέρω πως να αντιδράσω σε όλα αυτά, δεν θέλω να το μάθει αυτό η μητέρα σου Ερατώ. Δεν θέλω να το μάθει κανείς. Θα θα.. Το βρήκα, άκουσε τι θα κάνουμε, σου έχουν μείνει 2 μαθήματα για τις εξετάσεις, θα διαβάζεις και θα δώσεις το 100% της προσοχής σου στα μαθήματα για να περάσεις στο πανεπιστήμιο. Έτσι θα αφήσουμε λίγο να ανέβει το σίδηρο σου και μετά που θα ξεφορτωθούμε το πρόβλημα αυτό θα φύγεις για το πανεπιστήμιο. Θα ξεχάσεις τα πάντα και τον Ηροδότου και τα πάντα." "Μπερδεύτηκα, τι εννοείς μπαμπά να ξεφορτωθούμε το πρόβλημα και να ξεχάσω τον Ηροδότου και τα πάντα; Είμαι έγκυος και είναι ο πατέρας, κάποτε πρέπει να το μάθει." "Δεν θα μάθει κανείς τίποτα. Δεν χρειάζεται." "Γιατί μπαμπά; Θα το κρατήσω κρυφώ;" "Όχι επειδή θα κάνεις έκτρωση και δεν θα χρειαστεί να μάθει κανείς τίποτα." "Τι; Δεν πρόκειτε να κάνω έκτρωση μπαμπά, αυτό το μωρό το θέλω. Είναι απο απο.. αγάπη" "Ούτε που να το σκεφτείς, αλιώς ο Ηροδότου θα μπεί φυλακή. Το έχω ξεκαθαρίσει." "Εντάξει μπαμπά, θα κάνω εκείνο που θές εσύ."

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨Where stories live. Discover now