Πήγα πίσω στην μητέρα μου και εκεί βρήκα την Ξένια να με περιμένει.
Ε- Ξένια;
Ξ- Ήρθα για να μιλήσουμε.
Ε- Ναι, περίμενε να πάρω μέσα όμως τα μικρά μου. Πόσα να ακούσουν και εκείνα σήμερα.
Έβαλα τα παιδιά να τα ταϊσει η μητέρα μου και βγήκα έξω.
Ε- Ακούω.
Ξ- Γιατί μου το έκανες αυτό; Γιατί;
Ε- Ξένια πραγματικά αυτήν την στιγμή το μόνο που με νοιάζει είναι τα παιδιά μου. Ο Αριστείδης θέλει να μου πάρει την κηδεμονία επειδή και ο ίδιος νομίζει ότι έχω κάτι με τον Πάτροκλο. Αλήθεια το μόνο που είπαμε την νύχτα που βρεθήκαμε και οι δύο τυχαία εδώ ήταν για την οικογένεια μου. Μου είπε ότι φαίνομαι χαρούμενη κάτι που εκείνος δεν θα μπορέσει να το κάνει σε καμία γυναίκα. Και μετά μου είπε ότι τα παιδιά μου είναι πολύ όμορφα. Μετά έφυγα. Δεν με ακούμπησε, δεν με φίλησε, δεν κοιμηθήκαμε μαζί. Τίποτα από όλα αυτά που είπε ο Αριστείδης.
Ξ- Το ξέρω. Μου το είπε και ο ίδιος. Πήγα και τον βρήκα. Μίλησα με τον Πάτροκλο. Μου είπε ότι δεν έγινε τίποτα μεταξύ σας από τον καιρό που γνώρισες τον Αριστείδη.
Ε- Αν μπορούσε και κάποιος να τα πει στον ίδιο. Θα μου ήταν λίγο πιο εύκολο στο δικαστήριο.
Ξ- Γιατί θέλει να σου πάρει τα παιδιά;
Ε- Επειδή είναι ξεροκέφαλος και ζηλιάρης. Δεν μπορείς να του αλλάξεις γνώμη με κανένα τρόπο. Εκείνο που θέλει πάντα το επιτυγχάνει.
Ξ- Για να το λες.
Ε- Ε κοίταξε με. 23 χρονών παντρεμένη, σε διάσταση φυσικά με δύο παιδιά. Εκείνος ήθελε να συμβούν όλα αυτά.
Π- Ερατώ;
Ξ- Πάτροκλε;
Π- Ξένια;
Ε- Πάτροκλε τι κάνεις εδώ; Ποιου είναι αυτό το αυτοκίνητο;
Π-Της δουλειάς. Ήθελα να σου πω κάτι.
Ε- ε μίλα.
Ξ- Να σας αφήσω.
Ε- Δεν έχω κάτι να κρύψω, με τον Πάτροκλο δεν έχουμε κάποιο μυστικό.
Π- Ηρεμήστε απλά ήρθα να σου πω ότι το δικαστήριο έγκρινε την αίτηση του κύριου Αριστείδη Ιάσωνα Ηροδότου για την πλήρη επιμέλεια και το δικαστήριο θα γίνει αύριο η ώρα 10 το πρωί.
Ε- Να κάτσω.
Ο Πάτροκλος έφερε καρέκλα και με βοήθησε να κάτσω. Η Ξένια πήγε να φέρει νερό.
YOU ARE READING
Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨
RomanceΠρίν 2 χρόνια γνωρίστηκα με τον Αριστείδη μέσα σε ένα μπάρ. Το ήξερα ότι εάν μάθαινε την ηλικία μου θα απογοητεύοταν γι'αυτό του είπα ψέματα. Ο Πάτροκλος απο την άλλη, ο παιδικός μου έρωτας με είχε χωρίσει πάλι επειδή λέει ότι είμαι μικρή αλλά δεν μ...