"Με ρώτησες τι ζόρι τραβάω και θέλω να μάθω την ηλικία σου, σωστά;" "ναι ακριβώς δεν κατάλαβα. Είτε είμαι 30 είτε 26 είτε 20 είτε 16 εσένα τι σε νοιάζει;" τον ρώτησα φωναχτά και έκανα μερικούς περαστικούς να μένουν να μας κοιτάνε. "Με νοιάζει επειδή κάναμε σέξ. Εάν είσαι ενήλικη είναι εντάξει και το προσπερνάμε" " Και αν δεν είμαι; Τι αλλάζει;" "Τι εννοείς εαν δεν είσαι; Πόσο πιο κάτω μπορεί να είσαι;" Mε έδειξε απο πάνω μέχρι κάτω με το χέρι του."Άκου Αριστείδη και κατάλαβε το επειδή αυτό το θέμα άρχισε να κουράζει. Μου άρεσε ένα παιδί, λίγα χρόνια μεγαλύτερος, πήγαινα στο μπαράκι που με συνάντησες για να τον κοιτάζω, εκείνο το βράδυ τον είδα που φιλούσε κάποια άλλη και εγώ ήπια τόσο πολύ που μέθυσα. Μετά ο μόνος τρόπος να τον κάνω να ζηλέψει ήσουν εσύ που εμφανίστηκες μπροστά μου.'' "Αυτό που κολλάει; Εγώ άλλο πράγμα ρώτησα! Και τι εννοείς; Πήγες μαζί μου για να ζηλέψει εκείνος; Και εκείνος το έμαθε;" με ρώτησε με απορία και θυμό. "Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσες δεν είναι και τρομερό, είσαι όμορφος αλλα δεν ξέρω εάν το έμαθε και εάν ζήλεψε, ούτε με ενδιαφέρει η γνώμη του. Κάναμε ένα λάθος μιαν φορά, εντάξει δεν θα ξαναγίνει. "Ώπα, ώπα γιατί να μην ξαναγίνει; Εάν το θέλουμε και οι δύο μπορούμε απλά να περνάμε καλά μαζί" Μου είπε και ήρθε πιο κοντά μου. "Άρη, άκουσε λίγο, δεν κάνω τέτοια πράγματα, μπορεί απο εμφάνιση να δείχνω περισσότερο δέρμα αλλά να κάνω σεξ μαζί σου και να θέλω άλλον ή να είμαι με άλλον αυτό δεν το κάνω. Όπως επίσης είσαι συνέταιρος με τον πατέρα μου και γι'αυτό καλύτερα να είμαστε απλά δύο γνωστοί μεσώ του μπαμπά μου, δεν χρειάζεται να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για εμένα και την σεξουαλική μου ζωή" προσπαθούσα να κρύψω το πόσο πολύ τον θέλω. " Ερατώ, δεν έγινε μια φορά και το ξέρεις. 3 φορές έγινε. Και θα ήθελα να ήξερα την ηλικία σου για να μπορέσουμε να ξαναέχουμε την ευκαιρία να κάνουμε ξανά κάτι μαζί." "Κοίτα εδώ, χαχαχα άρεσα και στον σερβιτόρο. Άλεξ τηλέφωνο 9989124065, πάρε με. Μάλιστα. Όπως βλέπεις μόνο εσένα νοιάζουν οι αριθμοί της ταυτότητας μου. Όποτε να σε παρακαλέσω να σταματήσεις με την ηλικία μου, είτε κάναμε μία φορά είτε δεκατρίς, δεν αλλάζει τίποτα! Έγινε ότι έγινε και δεν θα ξαναγίνει, σου το υπόσχομαι και τώρα με συγχωρείς, πρέπει να πάω μέσα στην Ξένια και στον Βασίλη. Καλό Βράδυ." δεν πρόλαβε να μου πεί λέξη και εγώ έφυγα. Μπήκα μέσα και δεν ξέρω τι ακριβώς ένιωθα. "Είσαι καλά;" με ρώτησε η Ξένια. "Ναι, μια χαρά. Βασίλη να μας πάς και στο μπαρ Domino που πάμε συχνά. Φύγαμε" " Ξένια μου είναι 8. 10 θα σε πάω σπίτι σου όπως υποσχεθήκαμε στην μαμά σου." Μπήκαμε μέσα στο μπάρ με την Ξένια και καθήσαμε. Παραγγείλαμε τα ποτά μας και αρχίσαμε να πίνουμε. Απέναντυ μου για ακόμη μία φορά καταλάβαινα απο μακρυά ότι ήταν ο Πάτροκλος με την Αθηνά. " Θες να φύγουμε; είσαι εντάξει με την κατάσταση αυτή;" με ρώτησε η Ξένια. "είμαι καλά, είμαι εντάξει" Τι μπέρδεμα και η ζωή μου. Μου αρέσει ο Πάτροκλος, θέλω τον Αριστείδη. Ο Αριστείδης δεν άργησε να φανεί. Ανδρικό πείσμα. Εμείς η ώρα 10 φύγαμε απο το μπάρ. Μας είδε, τον είδαμε. Ήταν μεθυσμένος. Ελπίζω να μην πάθει κάτι εφόσον οδηγεί και είναι λιώμα. Άφησα την Ξένια στο σπίτι της 9:56. Η μητέρα της με ευχαρίστησε που άκουσα την εντολή της και εγώ απλά της χαμογέλασα. Μπήκα στο αυτοκίνητο σκεφτική για να πάω σπίτι. Έχω την έγνοια του τώρα, θα πάει σπίτι καλά; Έφαε πρίν στο εστιατόριο;. Νιώθω λές και έχω ένα αγγελάκι στο ένα μου ώμο και ένα διαβολάκι στον άλλο. Το αγγελάκι σκέφτετε μόνο το καλό, αν πήγε σπίτι, εάν έφαγε, εάν είναι καλά, να μην πάθει κάτι κακό και το διαβολάκι μου λέει δεν σε νοιάζει ότι και αν πάθει. Μεγάλος άντρας είναι πρέπει να μάθει να προσέχει τον εαυτό του μόνος του και εσύ να κοιτάξεις πώς θα κάνεις τον Πάτροκλο να έρθει πίσω κοντά σου. Η αλήθεια είναι ότι ο Πάτροκλος είναι θέμα χρόνου να χωρίσει με όποια κάνει κάτι. Απλά δεν θέλω να είμαι εγώ το υποκατάστατο στις σεξουαλικές του ορέξεις όταν δεν βρίσκεται καμία άλλη για να το κάνει μαζί της. Μπήκα μέσα στο σπίτι μου και ξεκίνησα να πηγαίνω πρός το δωμάτιο μου, οι γονείς μου έβλεπαν τηλεόραση και αποκοιμήθηκαν αγκαλιά. Έμεινα και τους χάζεψα λιγάκι. Πόσο διαφορετικοί άνθρωποι είναι, αλλα πόσο καλά περνάνε μαζί. Πόσο πολύ αγαπάει ο ένας τον άλλο. Μακάρι μιαν μέρα να βρεθεί και στην δική μου ζωή ένας άντρας να με αγαπάει όπως αγαπάει ο μπαμπάς μου την μαμά μου. Πήρα μια μεγάλη κουβέρτα και σκέπασα και τους δύο, χαμήλωσα τον τόνο της τηλεόρασης και έκλεισα τα φώτα. Άφησα το παλτό μου στον καλόγερο, εφόσον βρωμούσε τσιγάρα, και πήγα στο δωμάτιο μου. Έκλεισα την πόρτα, άναψα το φωτιστικό μου, φόρεσα τις πιτζάμες μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Έμεινα να σκέφτομαι για μια ακόμη φορά τον Αριστείδη, το πόσο παθός είχε το φιλί του και το άγγιγμα του εκείνο το βράδυ που είμασταν στην θάλασσα. Ποτέ δεν σκέφτηκα έτσι για τον Πάτροκλο. Ίσως επειδή ήξερα ότι εκείνος δεν νοιάζόταν ποτέ και για καμιά. Ίσως όμως ούτε ο Άριστείδης να νοιάζεται και για καμιά, ίσως να σκέφτεται και εκείνος μόνο το πουλί του για να μου πεί να το κάνουμε για να περνάμε καλά, αλλα τι περίμενα; 30 χρονών άντρας να με ερωτευτεί και να θέλει να είμαστε μαζί; Εάν αυτό πιστεύω είμαι τρελλή για δέσιμο. Πήρα το τηλέφωνο μου αλλα είχε κλείσει ξανά απο μπαταρία. Το πέταξα κάτω και γύρισα στο πλάι να σκέφτομαι μέχρι που αποκοιμήθηκα.
YOU ARE READING
Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨
RomanceΠρίν 2 χρόνια γνωρίστηκα με τον Αριστείδη μέσα σε ένα μπάρ. Το ήξερα ότι εάν μάθαινε την ηλικία μου θα απογοητεύοταν γι'αυτό του είπα ψέματα. Ο Πάτροκλος απο την άλλη, ο παιδικός μου έρωτας με είχε χωρίσει πάλι επειδή λέει ότι είμαι μικρή αλλά δεν μ...