4

85 10 0
                                    

Εδώ και σχεδόν 2 εβδομάδες πηγαίνω στο γραφείο του πατέρα μου για να δώ ξανά τον Αριστείδη. Όσο χρονών και να είναι, όσο χρονών και να είμαι, δεν παύει να υπάρχει σωματική έλξη μεταξύ μας. Μόνο που θυμάμαι εκείνους τους κοιλιακούς θέλω να πεθάνω τώρα! Δεν έτυχε ακόμη να τον δώ. Ο πατέρας μου, όταν τον ρωτάω με τρόπο για να μην καρφωθώ μου λέει ότι είτε έχει πελάτη είτε είναι στο δικαστήριο είτε είναι κάπου για δουλειά. Εγώ πότε θα τον ξαναδώ; Είναι σημαντικό να ξέρω ότι ακόμη νοιάζεται για μένα. Και ότι φυσικά δεν υπάρχει κάποια άλλη ανάμεσα μας. Τι λέω μωρέ; Αύριο είναι τα γενέθλια μου για να γίνω 17 και κάθομαι και σκέφτομαι έναν άντρα 30 χρονών. Σίγουρα θα έχει βρεί άλλη. Οι άντρες στην ηλικία του έχουνε δύο δύο τις γυναίκες, ειδικά ένας κούκλος σαν και αυτόν. Έχω τρελλαθεί μαζί του. Δεν ξέρω τι θα κάνω και η Ξένια δεν μου απαντάει στα τηλέφωνα. Πως θα κάνω εγώ γενέθλια αύριο χωρίς την κολλητή μου; Θα πάω μάλλον απο το σπίτι της και θα παρακαλέσω την μητέρα της να την αφήσει μόνο στα γενέθλια μου να πάμε κάπου για φαγητό και μετά η κάθε μία μας στο σπίτι της. Ναι, έτσι θα κάνω. Έφυγα απο το γραφείο του πατέρα μου και μπήκα στο ασανσέρ. Στον δεύτερο όροφο έκανε στάση και άνοιξε για να μπεί μέσα εκείνος που το πάτησε. Η πόρτα άνοιξε και εγώ είδα τον Αριστείδη να φιλάει μιαν μελαχρινή γυναίκα που τα είχε βγάλει όλα στην φορά. Μάζεψε μωρή τα βυζιά σου σε γραφεία είσαι. Ξερόβηξα για να με ακούσουν. Ο Αριστείδης την φίλησε ξανά και της είπε θα της τηλεφωνήσει. Μπήκε μέσα στο ασανσέρ και έφτιαχνε την γραβάτα του. "Τι έγινε μικρή; Τι νέα;" Έμεινα να τον κοιτάζω με απογοήτευση, απορία δεν ξέρω και εγώ τι. " Ωραία γυναικάρα η Μάρθα; Και 35αρα." Συνέχισε να μου λέει. " Δεν με νοιάζει, απλά σκούπισε το στόμα σου πρίν πας στον πατέρα μου. Έχεις κραγιόν. Γειά." Και πήρα την τσάντα μου για να φύγω. Τι ήταν αυτό; Τα μάτια μου βούρκωσαν. Γιατί με επηρέασε τόσο πολύ που τον είδα με άλλη; Δεν μου είναι τίποτα. Τρείς φορές τον είδα στην ζωή μου και στην πρώτη κάναμε σεξ και 2 φορές. Δεν είναι αγάπη, δεν κάναμε έρωτα, γιατί να με επηρεάσει; Αχ βρε Ξένια. Πήγα σπίτι της και παρακάλεσα την μητέρα της. Στην πολλή ώρα δέχτηκε αρκεί μέχρι τις 10 η Ξένια να είναι σπίτι. "Εντάξει κυρία Παναγιώτα, σας ευχαριστώ πολύ που την αφήσατε." είπα στην μητέρα της, φίλησα την Ξένια μου και έφυγα για το σπίτι μου. Μπήκα μέσα και είδα τον πατέρα την μητέρα μου και τον Αριστείδη να κάθονται στην τραπεζαρία. "Εσένα περιμέναμε αγάπη μου για να φάμε. Τι θές να παραγγείλουμε;" Με ρώτησε ο πατέρας μου. Πήγα κοντά τους."Δεν πεινάω μπαμπά, θα πάω έξω σε λίγο, πάω να ετοιμαστώ." Άφησα το τηλέφωνο μου επίτηδες εκεί και έφυγα. " Αγάπη μου περίμενε, αύριο θα είμαι όλη μέρα στην δουλειά και εγώ και η μαμά σου, εσύ τι θα κάνεις, θα βγείς; Να σου αφήσω χρήματα;" με ξαναρώτησε ο μπαμπάς μου. " Έχω κανονίσει για το απόγευμα να πάω για φαγητό με την Ξένια σε ένα ινδιάνικο εστιατόριο και το βράδυ θα πάω με τον Πάτροκλο στο Palace." Κοίταξα με την άκρη του ματιού μου τον Αριστείδη που όταν άκουσε αντρικό όνομα ανασηκώθηκε και ξερόβηξε. "Το palace δεν είναι ξενοδοχείο; Τι θα πάτε να κάνετε εκεί μικρά παιδιά." Άντε πάλι αυτός ο πατέρας μου. " Πατέρα ο Πάτροκλος δεν είναι παιδί, ηρέμησε. Σαγαπώ." Του έδωσα ένα φιλί και πήρα το τηλέφωνο μου. "Τελικά πόσα χρήματα να σου αφήσω΄" Μου φώναξε καθώς πήγαινα πάνω. "΄Άφησε όσα θές. Θα τα κανονίσω." Πήγα στην ντουλάπα μου και άνοιξα το ένα μου ερμάρι. Έβγαλα ότι φορούσα για να αρχίσω να κάνω δοκιμές τι θα φορέσω αύριο. Άκουσα τον Αριστείδη να ρωτάει τι είναι το palace και που και η μητέρα μου του εξηγούσε που είναι. Η πόρτα μου ξαφνικά άνοιξε. Ότι υπήρχε μπροστά μου το άρπαξα για να καλύψω το σώμα μου. "Τι κάνεις εσύ εδώ; Εάν σε δεί ο πατέρας μου θα σε σκοτώσει!" Του είπα και του έδειχνα την πόρτα να φύγει. Έκλεισε την πόρτα πίσω του και είδε το κλειδί. Κλείδωσε. " Τι κάνεις εκεί;" Τον ρώτησα ξανά αλλα απάντηση καμιά. Έμεινε να κοιτάζει το σώμα μου και εγώ να προσπαθώ να το καλύψω με το μισό σεντόνι που ξεσκέπασα απο το κρεβάτι μου. " Νομίζεις ότι ζήλεψα;" Με ρώτησε. "Τι; Γιατί να σε κάνω να ζηλέψεις;" Τον ρώτησα " Δεν ξέρω, ίσως να νομίζεις ότι επειδή είπες θα πάς με τον Πάτροκλο σε ένα ξενοδοχείο να νομίζεις ότι εγώ ζήλεψα." Μου είπε και ήρθε κοντά μου. " Με ρώτησαν τι θα κάνω και τους είπα, δεν είχα κανένα άλλο σκοπό." " Ναι καλέ, πιστέψαμε. Και Πατέρα ο Πάτροκλος δεν είναι παιδί, ηρέμησε. Καλέ ούστ. Ξεδιάντροπη!" Μου έγνευε με το χέρι του. " Συγνώμη ήρθες στο δωμάτιο μου, κλείδωσες για να με πείς ξεδιάντροπη και να κοροιδέψεις ότι είπα στον πατέρα μου;" "Εσύ η ίδια τον κοροιδεύεις. Το ξέρει ο πατέρας σου ότι πρίν απο 3 εβδομάδες εγώ πηδούσα την κόρη του; ή ο Πάτροκλος σου, το γνωρίζει ότι έχει 2 μέτρα κέρατο;" 2 φόρες το κάναμε. Εάν ήσουν μόνο με μένα εκείνο το βράδυ φυσικά. "Βγές έξω τώρα! Μαλάκα!" Τον σκούντηξα με δύναμη. "Και κάτι ακόμη, θα είμαι εγώ με την Μάρθα στο Palace. Μην πάς και εσύ εκεί και δεί ο Πάτροκλος σου πως με κοιτάς." "Βρε άντε μου στο διάολο" και τον σκούντηξα έξω απο το δωμάτιο μου και κλείδωσα. "Θα σε κάνω να μετανιώσεις πικρά" καημένε Αριστείδη.

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΡΑΤΩΣ✨Where stories live. Discover now