1. Coś napewno pójdzie nie tak.
2. Nie myślałam nad tym 🤔
3. Meg : Absolutnie tak, ale czy na długo?
4. Luke : Czas pokaże he he...
Meg: Dupek...5. AUTORKA : Szczerzę przychodzi mi to to gdy piszę. Poprostu wtedy wymyślam i tak wątek idzie na resztę rozdziałów.
6. AUTORKA : Ostatnio przeszło mi przez myśl aby stworzyć 4 część o Rose. Jednak narazie wole myśleć o tej części.
7. AUTORKA : O boże to już 36 rozdział ? O_o Kiedy to zleciało. A więc nie planuje narazie moze z 50 może ze 100 zobaczymy co przyniesie wena i pomysły.
8. AUTORKA: Oplułam się przy tym pytaniu.
Connor : Oczywiście, że ja jestem mądrzejszy.
Joe : Nie bracie, ostatnio po pijaku zamawiałeś burgera na macdrivie.
Connor : Co w tym dziwnego?
Joe : To, że były to drzwiczki od pralki.
9. Raczej tak, jeśli się nie uda... To trzeba będzie użyć innych środków.
DZIĘKUJĘ Taosia za pytania ❤
1.Pennywise: To bardzo prawdopodobne, wtedy nawet ja jej nie powstrzymam.
2. AUTORKA: Tak jak, wcześniej powiedziałam skupię się na 3. Czas pokaże. Co do zakończenia, jeszczę o nim nie myślałam. Nie jestem fanką smutnych zakończeń. I raczej takiego nie będzie.
3. AUTORKA: Oj wróci wróci...
DZIĘKUJĘ Minka202 ZA PYTANIA ❤
Tak swoją drogą, podczas odpowiadania na niektóre pytania, wpadły mi do głowy pomysły na to co wkrótce wydarzy się w książce.
Jeśli są, jeszcze jakieś pytania odpowiem w komentarzu.
Może jeszcze w tym tygodniu wleci rozdział.
Dajcie znać jak podobała wam się taka forma q&a, możemy robić je częściej ale licze na więcej pytań!
Ps: Jeśli chodzi o pytania do samej mnie, nie odpowiadam na pytania typu skąd jestem, gdzie mieszkam itp. Inne jak najbardziej! Więc jeśli chcecie mnie poznać bardziej piszcie śmiało.
Bajo! 🎈
CZYTASZ
JESTEM INNA NIŻ TY
FanfictionDiana - córka Pennywisea i Susanny...Przez swojego ojca, różni się od rówieśników. Co wydarzy się w życiu siedemnastolatki? Czy jest, taka sama jak jej ojciec, czy potrafi być zła? I co najważniejsze czy będzie, potrafiła zabić? A może jest za s...