"-Lan şerefsiz! Siz mal mısınız? Kardeşini kaçırmak da ne demek? Amcam duysa siker ebeni. Birde gidip şoförüm demiş. Gerzek. Çabuk eve getir kızı."
Bu çocuk eğer ki başka Melih diye kuzenim ve sesi de ona benzeyen başka biri yoksa Kerem amcanın çocuğuydu. Hani sahilde karşılaştığım. Peki ne demişti o? Kardeşini kaçırmak da ne demek? Anlaşılan babamın çocuğu bir boklar planlamıştı ki benim yumruklarımı hesaba katmamıştı.
"Merih, ben Lena. Kuzenin şuan baygın yatıyor. Birini mi gönderirsin yoksa onu burada bırakıp gideyim mi?"
"Lena?" arkadan başkalarının da sesi eklendiğinde bir kargaşa olduğu garantiydi
"Lan kardeşime ne yaptın? Konum at hemen!" dedikten sonra yüzüme kapanmıştı telefon. Göz devirip telefonu açtım. Hangi salak telefonuna kilit koymazdı ki. MerihSu ismine tıklayıp konum attım. Daha sonra onun hemen altında ki grup dikkatimi çekti. Telefonunu karıştırmam saygısızlıktı belki ama onların yaptığı da öyleydi. Gruba girip az yukarıdan mesajları okumaya başladım.
Son Kardeş Bükücüler-
AlazSu: Bakın beyler bu yaptığımız babamın kulağına giderse şirkette ki işlerinizi, kredi kartlarını ve arabaları unutun.
ÇağanSu: Olm babamın haberi nereden olacak? Kızı depoya getirdiğimiz de tehdit ederiz olur biter.
AlazSu: Yapmasak mı lan ben vicdan yaptım.
AlazSu: Ben gelmeyeceğim ya siz gidersiniz depoya ben evde kalacağım.
ÇağanSu: Sen bilirsin koçum.
ÇağanSu: Ama bana daha sonradan gelip deme 'Abi, o kız arabamın lastiklerini indirdi. Ya da kredi kartımdan yüklü miktarda para çekti.' deme sakın.
AlazSu: İyi de bunları yapan kişi İnci. Lena nasıl biri bilmiyoruz ki.
İlterSu: Ya babamın metresinin çocuğu. Ne bekliyorsun Alaz.
İlterSu: Bize abi demesini ya da bizim kıyafetlerimizi giymesini bak hatta daha komiği geliyor gece bizimle uyumak istemesini falan mı jfdhsfjd
AlazSu: Kız kardeşimin olmasını hep istemiştim. Ben o da isterse abisi olurum.
AlazSu: Babamın iki uçkuruna sahip olamamasının günahını neden o kız çekiyor ki.
SerterSu: Lan düşünsenize babamın her milletten birer çocuğu varmış jdhsjfhjdh
Siz: Komik mi pezevenk.
SerterSu: Şaka yaptım sadece.
İlterSu: Ulan anneme bakın hemen.
İlterSu: Kadın şuan mutfakta kahvaltı hazırlıyor.
ÇağanSu: Eee ne var bunda
SerterSu: Abi annem kahvaltıyı bize hazırlasa okeydim ama kahvaltıyı o kız geliyor diye hazırlıyormuş.
İlterSu: Şaka gibi yeminle annem şuan metresi olan kadının çocuğuna kahvaltı hazırlıyor.
AlazSu: Annem sizin gibi yapmıyor. Babamın hatası yüzünden o kıza kin gütmüyor.
Siz: Neyse gençler amcamlar gelmeden çıkayım ben şu kızı almaya siz de babama haber edin biricik kızı Merih'e haber etmiş akşam gelecekmiş diye.
ÇağanSu: Merih ne alaka olm?
SerterSu: Abi kızla Merih daha önceden tanışmış babam da bunu bildiği için şüphe etmez. Yekta biz kahvaltıdan hemen sonra depoya geliriz. Zaten senin kızı alman depoya getirmen uzun sürer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAİLLES-ABİLERİM
Novela JuvenilKlasik karıştırılan çocuklar kitaplarından biri gibi gözükse de aslında bir çok farkı olacak bir kitap yani bence öyle. "Retrouvailles". Uzun bir aradan sonra sevilen kişiyle tekrar karşılaşmaya veya ayrı düşen kişilerin birbirini bulmasından duyduk...