"Lena! Bak artık şu telefonuna."
Sabahın köründe arayan kişiye küfür ede ede yataktan kalktım. Telefonumu masadan aldığım da arayan Matthew di. Sabahın köründe neden arıyordu ki?
"Alo Matt?"
"Türkiye'deyim. Magazin de ki resimleri gördüm. Konuşmak istiyorum sadece."
"Magazin?"
" O şerefs- Sevgilinle olan resimler."
"Matt -"
"Yüz yüzeyken konuşalım olur mu? Şuan hava limanındayım. Geçen geldiğim de gittiğimiz kafe de bekleyeceğim Lena."
Telefonu yüzüme kapattığın da Türkiye'ye gelmesine şaşırmıştım. Eğer yanına gitmezsem telefonlarıma asla bakmazdı ve kendi kafasında kurup duracaktı. Saate baktığım da saat daha 08.05 di. Acaba erken çıkıp Matt ile buluştuktan sonra tekneye geçsem geç kalır mıydım? Yok ya geç kalmazdım.
"Güzelim arayan kimmiş?"
"Matt." dedim kendimi yatağa atarak.
"He gelelim o konuya. Kim bu Matt."
Gelmeyelim be o konuya.
" Arkadaşım."
"Sadece arkadaşın olduğuna inanmamı bekleme benden Lena."
Acaba abime şarkı sözü yazdığımı söylese miydim? Bence söylemeliydim ya baba dedik o kadar bunu mu saklayacağım.
"Ya şöyle ki abi. Senin bu mükemmel ötesi kardeşin. Toplam 14 şarkı yazdı. İşte 12 şarkım 4 ayrı arkadaşım seslendirdi. O 4 kişiden biri de Matt. "
Abim ciddi misin der gibi bir ifade ile yüzüme baktı.
"Gerçekten 14 şarkı mı yazdın? Dinleyebilir miyim?"
Telefonum dan Sophia'nın en son çıkardığı sözleri bana ait olan şarkıyı açtım. Abim sırtını yatak başlığına yaslamış dikkatlice şarkıyı dinliyordu. Şarkı bittiğin de
"Lena bu şarkıya daha önce rast gelmiştim. Türkçesine bakmıştım hatta. Şarkının anlamı ve sözleri çok hoş. Ve şarkını söyleyen kızın sesi de çok güzel. Seninle gurur duyuyorum kızım." dedi saçlarımı öperek. Ama sen böyle yaparsan ben ağlarım be reis.
"Teşekkür ederim baba."
Abimle bir süre böyle kaldığımız da Matthew mesaj atmıştı.
Gönderen: Matt
20 dakikaya oradayım.
"Abi ben 2 saatliğine dışarı çıksam."
Abim kaşlarını çattı "Dışarı da ne yapacaksın?"
"Matt gelmiş ona söz vermiştim."
Abim "Gittikçe kıl olmaya başladım bu çocuğa. Bende geliyorum hem tanışmış olurum."
"İyi de abi çocuk Rus. Nasıl iletişim kurmayı düşünüyorsunuz?"
"Dün nasıl iletişim kurduysam bugün de aynısını yaparım."
Kız Lena abin bir de Matt'in seni sevdiğini öğrenirse ne yapacaksın? Hiç bir şey. Yani abimin Matthew i döveceğini ya da sen kimsin lan benim kardeşimi seviyorsun diyeceğini düşünmüyordum.
"Tamam o zaman. Taksime gideceğiz abi. Hazırlanıp aşağıda buluşuruz. Olur mu?"
"Tamam güzelim. "
Abim odadan çıkınca bende hemen yatağımı topladım. Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabımdan yazlık elbisemi ve beyaz sporlarımı çıkarttım. Onları giydikten sonra pudra,rimel ve ruj sürüp çantamı da alıp aşağı indim. Abim koltukta oturmuş beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAİLLES-ABİLERİM
Fiksi RemajaKlasik karıştırılan çocuklar kitaplarından biri gibi gözükse de aslında bir çok farkı olacak bir kitap yani bence öyle. "Retrouvailles". Uzun bir aradan sonra sevilen kişiyle tekrar karşılaşmaya veya ayrı düşen kişilerin birbirini bulmasından duyduk...