"Türkçe biliyorum gerizekalı. Ve güzel olduğumun zaten farkındayım." dediğin de Yekta ağzı açık Larissa ya bakmaya devam ettiğinde koluna vurduğum da bana ve Alaz'a baktı.
"Lan rezil oldum! Bana neden türk kuzenin olduğunu söylemedin?" dedi. Farkında değil miydi? Şuan da rezil oluyordu. Larissa göz devirip Cario ile sohbetine devam etti.
"Yine rezil oldun Yekta. "
Bende abimi onaylayıp "Evet. Hem Yekta seninle hiç bir sohbetim yok. Nasıl söyleyebilirim."
Kahvaltının geri kalanı sessiz geçmişti. Kahvaltı masasını topladıktan sonra hepimiz oturuyorduk. Sessizliği bozan Noris olmuştu.
"Bu ne be böyle elli yaşında ki dedeler gibi oturuyoruz. Ben denize giriyorum gelen gelsin."
Dedikten sonra masadan kalkıp denize atladığında hepimiz ne kadar ona alışık olsak da şaşırmıştık.
Serter"Daha demin suya mı atladı o?"
Andrew"He evet. Her zaman böyledir o. Çok takmayın."
Yalın Dizdar" Ee o zaman çocuklar sizde girin isterseniz."
Herkes onayladığında kızlarla mayolarımızı giymek için odaya girdiğimiz de
Rimma" Lena babanla aran nasıl?"
Omuz silktim "Aynı. Zaten dün de sizin yanınıza geldim. Fazla konuşma fırsatımız olmadı da ne diyeceğim? Sen benim abime mi yürüyorsun kız?"
Konuyu değiştirmek için şaka ile karışık sorduğum soru karşısında Rimma'nın yanakları kızardığında şok oldum desem yeridir. Rimma ve yanakları kızarmak? Larissa da benim gibi şokla Rimmaya bakarken.
Larissa"Rimma sen Alaz'ı mı beğendin ya da hoşlandın? Biz dün şakasına dedin sandık. "
Rimma yüzünü kapatıp kendini sırt üstü yatağa atınca bizde Larissa ile yanına oturduk.
Rimma" Kızlar ben Alazdan hoşlanıyor gibiyim. Dün sohbet falan ettik. "
Larissa yüzünü buruşturup "Aaa kuzencim sohbet ne , nefes aldığı için hoşlanıyor gibiyim desen daha anlamlı olurdu. Kızım salak mısın? Daha ikinci görüşün çocuğu bence sana öyle geliyor. Bu şey gibi bence hani sen birine platonik oluyorsun sonra o sana karşılık verdiğinde ondan soğuyuyorsun ya. Heh işte senin ki de o mantık bence."
Alaz abimin sevgilisi ve hoşlandığı biri var mı bilmiyorduk. Ki Larissanın da dediği gibi bir şey de olabilirdi.
"Rimma seni üzmek istemem ama abimin sevdiği ya da sevgilisi olabilir. "
Rimma'nın yüzü düştüğün de daha önce bu olanağı düşünmemiş olduğunu anlamıştım.
"Hadi giyinip çıkalım."
...
Mayolarımızı giyip yukarı çıktığımız da Noris dışında herkes buradaydı. Dayım ve babamlar üst katta olmalıydılar. Çünkü sesleri oradan geliyordu.
"Ee hadi denize girmiyor muyuz?"
Leo"Hadi! Bakın şurada denizin üzerinde yüzen bir şey var ya? İşte oraya son giden iki kişi akşam ki hesapları öder. Kendine güvenen var mı?"
Hepimiz gösterdiği yere bakarken Cario "Ya yürü git işine! Yüzücüsün oğlum sen. Eşit değil şartlar."
İbneye bakın hele.
Victor" Ben yokum kaybedeceğim yarışa girmem ben."
Artem" Akşam nereye gideceğiz ki?"
Larissa" Beşiktaş da bir mekan var. Daha yeni açıldı biz Lena ile gitmiştik. Ortam falan çok güzel. Bar tarzında. Eğleniriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAİLLES-ABİLERİM
Teen FictionKlasik karıştırılan çocuklar kitaplarından biri gibi gözükse de aslında bir çok farkı olacak bir kitap yani bence öyle. "Retrouvailles". Uzun bir aradan sonra sevilen kişiyle tekrar karşılaşmaya veya ayrı düşen kişilerin birbirini bulmasından duyduk...