Etrafıma baktığımda karşımda ki afişe ve afişin yanında gördüğüm kişilerle şaşkınlıkla onlara bakıyordum. Ha'siktir gerçek miydi bu? Şuan karşımda ki Matthew ve Muzdarip ( Muzdarip: Acı çeken, ızdırap anlamanına gelir.) grubu ne alaka lan? Tam arkamı dönüp gidecek iken Matt sıkıntıyla etrafına baktığın da göz göze gelmiştik. Gidemedim gençler. El mecbur yanına ilerlerken o da bana doğru geliyordu. Orta nokta da buluştuğumuz da hemen bana sarılmıştı.
"Lena çok endişelendim senin için. Dün öylece yanımızdan gittin. İyi misin? "
Bende Matthew e sarıldığım da "İyiyim. Senin burada ne işin var?"
"Eniştemin konseri varmış. Teyzemin çağırması üzerine geldim. Sen?"
Matt'in eniştesi Muzdarip grubundan biri miydi? Vay be.
"Tatil için geldim. Eniştenin bir Türk olduğunu bilmiyordum."
Matt ile sarılmayı bıraktığımızda Matt elini omzuma attığında kısa olduğum tekrar yüzüme vurulmuştu.
"Söylememiş miydim? Gel tanıştırayım sizi."
Grubun yanına geldiğimiz de hepsi afişe bakıyorlardı.
Yağmur " Alperen abi bu afişte kilolu çıkmışsın. "
Alperen "Siktir lan oradan kas onlar."
Matt" Enişte bu Lena. "
Ufuk abi bize döndüğün de yüzünde ki samimi gülümseme ile "Merhaba Lena ben Ufuk. Matt senden çok bahsetti. Ben ve teyzesi onu her yaz buraya çağırmamıza rağmen gelmeyen Matt senin için gelir oldu. "
"Merhaba. Matt benim için gelmiyordur ya size öyle gelmiştir."
Matt" Yoo senin için geliyorum. Enişte akşam ki konserinde bize yer ayırtırsın artık. Söz sahnede 1 şarkı söylerim."
Ufuk abi " Daha demin hiç bir kuvvet beni o kalabalığa sokamaz diyen sen değil miydin? Neyse tamam akşam kaç kişi gelirsiniz."
Matt bana döndüğün de "Sizinkiler burada mı?"
"Hayır daha yeni yola çıkarlar."
"Enişte 2 kişiyiz. Sen bana konumu atarsın. Görüşürüz."
Matt elimden tutup oradan uzaklaştığımız da
"Matt dur. Pansiyona gitmem gerek önce boş oda var mı diye."
Matt"Tamam. Aklında bir yer var mı? Varsa oraya gidelim sonra da seninle vakit geçirmek istiyorum. Burada beraber yapabileceğimiz bir sürü şey var. "
Telefonumdan dayımın attığı mesaja baktım.
Adam Dayım: Lena ben bugünden itibaren 1 haftalık ayarlamıştım odalarınızı. Sen gidip resepsiyondan odanın kartını alabilirsin. Konuştum şimdi onlarla. Kendine çok dikkat et kızım bizde ilk uçakla geliyoruz.
Otel şansıma Side kısmındaydı. Matt ile otele gitmek için taksiye binmiştik.
....
"Matthew..."
"Lena artık bir cevap almayı hak etmiyor muyum? 1 yıl oldu sayılır. Tamam 21 yaşında olabilirim. Ama 4 yaş çok bir fark değil ki. "
"Sorun yaş değil."
"Ne o zaman Lena? "
"Ben seni kırmaktan korkuyorum. Bir süre sonra aramızda ki bu sevgi biterse arkadaşlığımızda onunla beraber gidecek."
Matt ile otelden çıktıktan sonra Manavgat şelalesine gelmiştik. Şelalenin orada ne güzel konuşurken konu nasıl oldu bilmiyorum ama buraya gelmiştiç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAİLLES-ABİLERİM
Novela JuvenilKlasik karıştırılan çocuklar kitaplarından biri gibi gözükse de aslında bir çok farkı olacak bir kitap yani bence öyle. "Retrouvailles". Uzun bir aradan sonra sevilen kişiyle tekrar karşılaşmaya veya ayrı düşen kişilerin birbirini bulmasından duyduk...