26

2.8K 162 21
                                    

Larissa hamileydi. Bu piçten hamileydi. Ben duyduklarımın şoku ile geri çekilirken 

Andrew"Ne diyorsun lan şerefsiz? Öldürürüm oğlum seni." Andrew onu yumruklarken ben de hava almak için depodan çıktım. Onun çektiği acıları düşündükçe yüreğim parçalanıyordu. Ya bebek. Ya o yaşamıyorsa. Baba sıfatını bile hak etmeyen bu şerefsiz yüzünden doğmadan öldüyse. Siktiğimin göz yaşları artarken omzuma dokunan el yanıma oturduğun da kardeşim olduğunu gördüm. 

"Larissa hamile diye ondan vaz mı geçiyorsun? "

Onun böyle aptalca düşünmesine anlam veremedim. Sinirle ona döndüm. 

"Hayır. Ya bebek düştüyse. Larissa bunu duyduğunda çok üzülür. Bu ibne yüzünden o bebek doğamazsa. Küçücük bir can ona nasıl kıydı bu şerefsiz. Larissama nasıl kıydı?" 

Aaron benden bunları beklemiyor olacaktı ki şaşırmıştı. Bir süre konuşmadan durduktan sonra 

"Hadi birazda biz devam edelim de Andrew dinlensin." demiştim. 

...

Alaz'dan

Sinirle anneme döndüm. Sesimi alçak tutmaya çalışarak. 

"Yetti artık! Ben senin gibi bir annem yok dedikçe sen inatla geliyorsun. Senin yüzünden kardeşlerimle aram bozuk. Bundan sonra benden senin için bir şey yapmamı bekleme."

Annem " İlter'in sana yaptıklarını ne çabuk unuttun? Hatırlatmama gerek var mı?"

Hemde ne hatırlamak. Dün gibi hatırlıyordum. 

Adadan dönüldüğü günün gecesi ve sonrası Alazdan

Güzel kardeşim uykuya daldığında susadığımı hissederek odadan çıktım. Aşağı mutfağa indiğim de İlter abim ve annemin konuşmalarına şahit oldum. 

İlter abim "Anne eğer Alazı yanımıza çekersek bize Lena hakkında bilgiler verir. Bizde onu en savunmasız yerinden vurmuş oluruz. İnciye yaptığımız gibi ince ayrıntılarına kadar düşünmeliyiz. "

Annem"Ne yapalım Lenaya da mı tecavüz ettirelim?"

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken onların bunları yapacak kadar kötü kalpli olmalarının şokundaydım. Benim rol model olarak aldığım ailemden böyle bir şey çıkması beni dehşete düşürüyordu. Bir kadın olarak hemcinsine böyle korkunç bir şey yaptırması ve tekrar yapması dehşet bir şeydi. 

İlter abim "Aslında olabilir. Ama bu yetmez. Bunun yanında babamın önemli evraklarını başka bir şeyle değiştirmemiz ve bunu Lenaya atmamız lazım. Babam için en önemli şey iş. Çağan için de aynı durum söz konusu ama onun kaza yapmasını sağlasak. Serter'in imzalı formalarına zarar verirsek o deliye döner ki Serter sinirlenirse gözü hiçbir şeyi görmez belki Lenaya el kaldırır. Asrın için de o imzalı basket topu önemli ki onun yanında sevdiği kız var ona Asrın'ın rezil olduğu bir videoyu Lena'nın telefonundan atarız. Geriye Alaz ve Yekta kalıyor. Alazı bizim yanımıza alacağımız için  onu es geçiyorum. Yekta için de bir kaza düşüne..."

Koca bir ha'siktir. Bunları yapacak kadar kalpsizler miydi? Hele annem kendi çocuklarına zarar verecek kadar gözünü ne bürümüştü.  Kaza yaptırmasını sağlayacaktı. İnci'nin yaptığını sandığım şeyleri aslında annem ve abim yapmıştı. Ailemizin en kötü zamanlarının sebebi onlardı. Eğer şuan onları babama şikayet etsem bile yapacaklarını yaparlardı. Onların tarafında olduklarımı sanarlarsa eğer onların bir sonraki adımlarına engel olurdum. Evet evet onların yanında olma mı düşünmeleri gerekirdi. Saklandığım yerden çıkıp 

RETROUVAİLLES-ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin