23

3.5K 204 7
                                    

Çok heyecanlıydım. Matt ile ilk konserimize çıkacaktık.

İlk Albüm Gecesinde olan Eğlence( Ya da Lansman xhsbhx)

Albümün çıkmasına çok az bir süre kalmıştı.

(İstediğiniz kıyafeti hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İstediğiniz kıyafeti hayal edebilirsiniz.)

Elbisemi düzeltip Matt'in yanına gittim.  Yanına geldiğimde elini belime koyup dudağıma tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. Gülümsedim

Matt" Bebeğim. " Daha sonra kulağıma yaklaşıp "Seni seviyorum." Dediğinde bu sefer ben dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.

"Bende seni seviyorum. Çok heyecanlıyım." Dediğimde  bu anı bozan tabi ki de biricik ikizim Aaron. İkimizi ortadan ayırıp bana sarıldı.

" İkiz yine çok güzelsin. "

"Sağol ikiz. Valeria aradı beni  lavobada kilitli kalmış. Yardım eder misin? Yoksa Ste-"

"Yardım ederim ben." Hemen yanımızdan uzaklaştığında onun şapşal aşık haline güldüm. Çünkü Valeria daha gelmemişti. Bunu hepimize söylemişti geç kalacağını.

Matt" Hayatım geceyi başlatmak adına ufak bir konuşma yapmamızı bekliyorlar. "

Tamam anlamında başımı salladığımda sahneye çıktığımız da herkes yavaş yavaş ön kısımlara dolduğunda

Matt" Merhaba hepiniz hoş geldiniz. Bu gece Lena ve benim için büyük bir gece. Bu gece de yanımızda olan herkese teşekkür ediyorum. "

Matt bana döndüğünde gülümsedim ve konuşmaya başladım. " Matt ile 1 yıl önce ilk şarkımız için kayıt almaya gittiğimiz de çok heyecanlıydım. Hatta o gün nereden baksanız bir on kez o şarkıyı söylemiş ve kayıt almıştık. Hatta bir sonra ki gün yine gittik. İlk şarkıda acemiliğim ve heyecanım sayesinde uzun sürmüştü. Ama bu yola çıkarken yanımda Matt olduğu için çok şanslıyım. Bizim amacımız şarkılarımızı yayınlayıp rekorlar kırmak değildi. Bizim tek amacımız severek yapmak beraber eğlenmek idi. Ki öyle de oldu. İyi ki bu yola seninle çıktım sevgilim." Sözlerim bittiğinde herkes alkışlarken Matt bana aşık olduğum o bakışları ile bakmaya başladı.

"Herkese teşekkür ederim bu gece bizi yalnız bırakmadığınız için. İyi eğlenceler." Sahneden indiğimiz vakitte  Matt'in bir kaç sanatçı arkadaşı da gelmişti. Onlarla sohbet ederken ayağıma sarılan küçük şey ile arkamı dönüp yere eğildiğim de şaşkınlıkla baka kalırken o küçük tatlı şey boynuma sarılmıştı bile

"Lidyam! Sen nasıl geldin halacım."

"Ha-la baba getiydi." Yaptığında kaşlarımı çattım. Sonra aklıma baba diye kastettiğinin  İlter değil de Yekta olduğunu hatırladım. Lidya Yektaya baba diyordu. Bu bir yılın içinde Türkiye'ye gidememiştim. Fakat sürekli görüntülü konuşmuştuk o ara Lidyamın ağzından duymuştum. Bir öksürük sesi geldiğinde Lidyayı kucağıma alıp ayağa kalktığımda karşımda Asrın ı gördüm. Gözlerim dolmadı değil. Özlemiştim onu.

RETROUVAİLLES-ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin