7

10.9K 435 97
                                    

"Bunu bana baba sevgisi verdiğin de ve de babammış gibi hissettiğim de konuşalım."

Hiç de ağır konuşmamıştım. Hak ettiklerini söylemiştim. Daha bugün geldim kızım nasılsın bile demeden din değiştir, onu giyme ya da çıkamazsın tek gidemezsin muhabbetlerine girmişti.

Peki, Lena sen daha bugün geldin bu eve ama bu 6 çocuk doğduklarından beri bu adamın baskısı altındalar.

Ben bir gün dayanamamış iken bunlar nasıl bunca yıl dayanmıştı.

Çağan "Lena, Alaz hadi çıkın odalarınıza."

Çağan yine Çağanlığını yapıp babasının tarafındaydı.

Alaz"Abi sen değil miydin geçen gün bana gelip Alaz benim paraya ihtiyacım var diyen? Neden babama gitmedin? Çünkü yine sana beceriksiz diyecek ya da laf edecek diye gidemedin. Peki Serter ve İlter abi siz üniversitede sınıfta kaldığınız zaman babama neden söylemediniz? Çünkü babam kızacak diye korktunuz. Ya Yekta sen babam istediği için o bölümü okumuyor musun? Doktor olmak istemediğini babam dışında hepimiz biliyoruz. Babama neden söylemedin? Çünkü hepimiz gibi sende babamın kızacağından ve bizi sevmeyeceğini düşündüğün için. Ya baba hadi biz yıllardır yanındayız zor da olsa alıştık. Lena ya Lena daha bugün geldi bir kızım nasılsın demedin bir şeye ihtiyacın var mı demedin. Varsa yoksa emir ver... Ben ileride senin gibi bir baba olmaktan korkuyorum. Ya çocuklarıma o sevgiyi veremezsem ya hep benden çekinirlerse ve bana dertlerini anlatamazlar diye. "

Abimin gözünden art arda dökülen göz yaşları akmaya başlamıştı. Diğerleri hala öylece bakıyorlardı. Gerçekten kardeşlerine destek olmayacaklar mıydı?

Yalın Dizdar" Alaz, Lena oturun öncelikle."

Abimle birbirimize baktığımız da ikimiz de kalktığımız koltuğa geri oturduk.

"Ben , Çağan'ı kucağımıza aldığımızda daha kendim çocuktum. Gözde yanlış anlama hayatım ama benim evliliğe hazır olmadığımı biliyordun. Annem istedi evlendim. Annem torun torun diye tutturdu ama bana veya Gözdeye hiç sorulmadı. Evliliğe hazır mıyız? Çocuk bakabilecek olgunlukta mıyız diye. Gözde her şeyin çok güzel üstesinden geldi. Çok iyi bir eş oldu çok güzel anne oldu. Ben hiç bir zaman ne eş olabildim ne de sizlere baba. Eğer benden korkarsanız her şey daha kolay olur sandım. Ama olmamış demek ki. Hepinizden özür dilerim çocuklar. Size iyi bir baba olamadığım için."

Bunları demesini beklerdiniz dimi? Gerçi bende bunları beklerdim. Ama o ise yine Yalın Dizdarlığını yaptı.

" Telefonlarınızı masaya bırakın ikiniz de. Yarın sabah 7 de Akın sizi şirkete getirecek. Akşam 9 dan önce işten çıkmayacaksınız. Bu sizin cezanız. Alaz kredi ve üzerinde ki bütün nakit parayı da masaya bırak. Ay sonu maaş alacaksanız. O zamana kadar Çağan günlük size 20 TL verecek.-"

Ulan taş kalpli moruk sıçtın hayatıma.

"Biz neden ceza alıyoruz acaba? Telefonumuzu sana neden vereceğiz. "

Taş kalpli moruk gözlerini kapatıp sabır dilenmeye başlamıştı.

"Bugün ikinizi de kaç defa aradık Lena Hanım. Ama siz bizlere bir haber vermeyi çok gördünüz. Ben kendi çocuklarımın ne yaptığını magazin sayfalarından mı öğreneceğim? Cezanız da bu yüzden."

Tam ağzımı açmıştım ki

"Sakın konuyu babalığıma getirme. Ben bunca zaman sen sandığım başka bir kıza babalık yaptım. Benim orada bir suçum yok. Belki bugün fazla üzerine gitmiş olabilirim. Ama sen de karşında baban olduğunu unutuyorsun Lena. Gelelim sizlere. Çağan sen neden para istedin kardeşinden."

RETROUVAİLLES-ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin