6

11.3K 522 60
                                    

"Benim kız kardeşim olur musun?"

Aptal gözlerin dolmasın Lena. Duygulanma. Aklıma hemen teyzemler de yaşarken Andrew ve Larissa'nın abi-kardeş ilişkisi geldiğin de hep öyle bir ilişki istemiştim. Peki şimdi ise hayat o abi-kardeş ilişkisi için eksik olan parçayı önüme koyuyordu. Yutkundum. 

"Gerçekten abim olmak istiyor musun?"

Alaz yüzüme öyle bir bakmıştı ki içimde gerçekten bir şeyler olmuştu. Yüzünde ki gülümsemesi ile 

"Tabii ki de Lena. Ben her zaman kız kardeşim olsun istemiştim. "

"Bir yılın sonunda sizi bırakacağım ama."

"Eee ne olmuş? Sen gittiğin de abin olamayacak mıyım? "

Alaza sarıldım. Bu hayatta hep bir ailem olmasını istemiştim. Teyzemler bana o aileyi vermeye çalışsa bile ben onların gerçek ailem olmadığını biliyordum. Ben hayatımda bir anne bir baba ve abi-abla ya da bir kardeşim olsun istiyordum. Anne kavramı ve baba kavramı benim hayatımda hiç olmamıştı. Olacağını da pek sanmıyordum. Ama bir abim olması içim de güzel hisleri canlandırıyordu. İlk günden Alaz ile bu kadar yakın olmamız iyi miydi? Bilmiyorum. Ama o hep kız kardeş istemişti ben ise abi ikimizde bu boşlukları doldurabilirdik.

"Beni kardeşin olarak gördüğün  için çok teşekkür ederim abi."

"Abin sana kurban olsun be." dedi sarılarak. 

Bir süre sarıldıktan sonra telefonum çaldığın da ayrılmak zorunda kalmıştık. Arayanın kim olduğuna bakmak için telefonumu cebimden çıkarttım. 

'Noris Arıyor...'

"Alo kaknem neredesin? Ağaç olduk burada. Sakız gibi eriyip asfalta yapışmam an meselesi. "

"Geldim be patlama."

Telefonu kapattığım da

"Kim o?"

"Noris kuzenim. Beni beklediklerini söyledi."

Acaba onu da çağırsa mıydım? 

"Alaz şey-"

"Abi güzelim abi."

"Tamam. Abicim acaba benimle gelmek ister misin? Hem kuzenlerimle tanışmış olursun. Hem de beraber vakit geçirmiş oluruz."

"Abin sana kurban olsun be. Benlik sıkıntı yok gelirim de kuzenlerin rahatsız olmasın. Belki kendi aranızda-"

"Hayır rahatsız olmazlar. Hadi gidelim." 

Arabadan indiğimizde abim kolunu omzuma atıp etrafa kötü bakışlar atmaya başladığın da kıkırdadım. 

"Neden gülüyorsun güzelim?"

"Millete neden her an dalacakmışsın gibi bakıyorsun?"

"İbneler sana bakıyor."

Güldüm "Sana öyle geliyor. Hadi gel bizimkileri gördüm ."

Abimin elinden tutup peşimden sürükledim. Bizimkilerin yanına geldiğimiz de 

Noris"Kız kaknem yanında meteor getireceğini neden söylemedin?"

Rimma"Vay anasını bu türk erkekleri hep mi yakışıklı olmak zorunda be."

Victor"Rimma!"

Rimma"Ne doğruları söylemek suç mu?"

Zoya"Lena bu kim?"

"Abim."

Artem" Lan teyzemin bir çocuğu daha mı varmış."

RETROUVAİLLES-ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin