Rozdzial 12

418 44 37
                                    

Per Karol

Gdy jadłem śniadanie zacząłem przeglądać Instagrama. Jak to zawsze bywa nic ciekawego na nim się nie działo. Oczywiście jakieś fakty na przykład o tym że jakas dziewczyna jest tak uczulona na wodę że nie może ani się kąpać ani całować się ze swoim chłopakiem. Współczuję jej trochę ale no cóż takie życie każdy ma swoje wady i zalety, ja mam same zalety. U mnie nie ma żadnych wad bo jestem perfekcyjny i każdy by mi tego pozazdrości. Po chwili do kuchni wbił tata. Spojrzałem na niego złym wzrokiem, nie wybaczę mu tego że chce mnie zawieźć do jakieś cioci na całe wakacje. Miałem plany i co? Wszystko muszę teraz skreślić bo on tak chce. Przez tą babę się ostro zmienia i niedługo będzie robił wszystko co ona każe. Może mojego ojca da radę zmanipulować ale mnie nie.

-porozmawiamy? - spytał tata patrząc na mnie i opierając się o blat

-nie mamy o czym - wstałem z krzesła

- posłuchaj mnie i zrozum że to dla twojego dobra

-w dupie to mam! Jak możesz tak zgadzać się na wszystko co ona chce?! Nienawidzę nawet ciebie! Okej wiesz co? Dam sobie radę bez was obu! Zostawcie mnie, wszystko niszczycie! - krzyknąłem i wyszedłem z kuchni

Skończyło się, nie mam ochoty ich widzieć na oczy. Wyszedłem z domu trzaskając drzwiami, miałem iść do szkoły ale mam to gdzieś. Rzucam szkole, wszystko. Zacząłem iść nie patrząc na nic. Miałem ochotę komuś przywalić albo pobić. Nie wracam dziś na noc, cały dzień spędzę na mieście a później wyjdę z chłopakami jak skończą szkole. Najchętniej bym się wyprowadził od rodziców abym sam mieszkał i robił to co chce. Nie chcę jechać do cioci, to miały być najlepsze wakacje i co? Wszystkie plany popłynęły w piękny rejs. Przechodziłem przez pasy nie patrząc czy coś jedzie czy nie i to był zły pomysł. Po chwili  usłyszałem pisk opon, odwróciłem się i zobaczyłem jak samochód się zatrzymał. Popatrzyłem na kierowcę a później zacząłem iść dalej. To nie jest ewidetnie mój dzień. Po chwili dostałem wiadomość, wyjąłem telefon z ręki i zobaczyłem że napisał do mnie Hubert. Nie chcę z nim pisać, nie mam ochoty. W sumie nigdy na tej apce nie pisze tak z ludźmi na luzie, może czas to zmienić? Może poznam Huberta bardziej i wbije do mojej paczki? Będę musiał na samym początku spytać się gdzie mieszka. Tak średnio jeśli połowy Polski odemnie. Zobaczy się jak to z nim będzie ale pisanie z nim to dobry pomysł. W sumie po zdjęciu mogę powiedzieć że jest przystojny i pewnie każda na niego leci. Ciekawe czy jest gejem? Jeśli tak to ostro słabo bo nie toleruje takich ludzi. Jak można całować się z 2 płcią? Przecież to jest nienormalne. Chłopak powinien być z dziewczyną a nie bawić się ze swoimi kolegami w łóżku. To jest obrzydliwe i nie rozumiem takich ludzi którzy to robią. Ten świat jest poprostu z dnia na dzień dziwny, ciekawe co się stanie za rok? Może w końcu będą latające samochody? Nikt w sumie tego nie wie.


(pssst. Na spokojnie Karol zmieni zdanie 😉)

I'm sorry, I'm not homo // DxD Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz