Heyy allemaal,
Ik ben Julia en ik ben 18 jaar jong. Ik heb bruin krullend haar en blauwe ogen. Ik ben niet zo lang, ongeveer 1.69. Ik heb vorig jaar mijn mavo diploma gehaald en woon nu samen met mijn beste vriendin, Hope. We zijn al best lang vriendinnen en ik zou niet kunnen zeggen hoe lang nu al precies. Mijn lievelingseten is pizza en de pannenkoeken van Hope, want dat zijn gewoon de beste die er zijn.
Hope is 17 jaar en word binnenkort 18. Ze heeft blond haar en bruine ogen. Zij heeft ook haar mavo diploma gehaald, tegelijkertijd als ik. Hope is fanatiek Feyenoord supporter en ik doe maar met haar mee. We wonen nu zo'n half jaar samen, in Rotterdam. Voordat we samen gingen wonen heb ik al een aantal jaar bij haar gewoond, waarom dat zo is, vertel ik je nog wel een andere keer.
Hope en ik zijn allebei erg grote fans van 5sos. We hebben alleen geen kaartjes kunnen krijgen voor het concert. Ik hoorde vanochtend op de radio dat je kaartjes kon winnen voor het concert. Ik heb me aangemeld en nu is het wachten tot dat de winnaar gebeld word. Vanavond om 10 uur word het bekend gemaakt. Nog even wachten dus. Eigenlijk wil ik Hope de kaartjes geven voor haar verjaardag, maar dan moet ik wel een smoes verzinnen. Dat gaat me wel lukken, denk ik.
--------------------------------------Heey allemaal,
Dit is het eerste boek dat ik schrijf ik en ik wil jullie vragen wat jullie er van vinden en of het een beetje goed is?
Ook weet ik natuurlijk niet of alles wat ik schrijf dat ze dat echt hebben of niet, alles is gewoon verzonnen. Veel plezier met lezen en ik probeer elke dag 1x te updaten
Groetjes
Mij❤️Ik ben in maart/april 2015 begonnen net dit boek en heb het beeïndigd op 21 oktober 2015. Ik ga dit hele boek herschrijven en soms zou ik het hoofdstuk heel erg aanpassen en soms maar een klein stukje. Momenteel schijf ik aan He's my what? de updates vanuit dit boek zouden daarom ook niet heel snel zijn.
JE LEEST
The hospital boys
FanfictionHoe gaaf zou het zijn om kaartjes te winnen voor het concert van de 4 leukste jongens van de wereld? Maar wat als je in het ziekenhuis terecht komt en niet naar het concert kan gaan? Of dat je opeens met je moeder naar Amerika moet en de 4 leukste j...