49. Suprise

1.6K 66 16
                                    

P.o.v Michelle
Ik stond op het JFK airport, op één van de grootste vliegvelden van New York. Ik stond gewoon in NEW YORK de stad waar ik altijd al heen wilden, maar ik was hier niet zomaar. Nee ik wachtte op Karen en Kelly die hier over een half uur zouden gaan landen op het vliegveld. Ik vind het geweldig dat ik hier ben en dat komt allemaal door Karen, Kelly en Paul en dat mooie verhaal het begon allemaal ongeveer 3 dagen geleden.

Flashback•
Ik schrok wakker door dat mijn mobiel afging, het was kwart voor 3 s'Nachts, had ik maar mijn geluid uit gezet wat ik nog al vaak vergat. Ik pakte mijn mobiel en keek door welke idiote gek ik gebeld werd op dit tijdstip, het verbaasde me want het was Kelly. "Heeeyy Michelle" schreeuwde Kelly blij door de telefoon "Hey Kells" zei slaperig "Heb ik je wakker gebeld?" ik knikte maar bedacht dat ze dat niet kon zien "Ja dat heb je inderdaad, maar maakt niet uit. Hoe gaat het met je?" "Het gaat heel erg goed met mij, ik ben nu een week naar school geweest en het is super gezellig, hoe gaat het met jou? En ik mis jullie alle maal heel erg" "Ja met mij gaat het ook goed en ik mis jullie ook allemaal heel erg, fijn om te horen dat je het zo fijn hebt maar waar belde je voor" "Nou waarvoor ik eigenlijk voor belde is omdat ik een vraag heb. Wij werden net gebeld door Paul en met wij bedoel ik Karen en ik. En hij vroeg aan ons of we het leuk zouden vinden als we een tijdje mee gaan touren" "Wow dat is super gaaf dat gaan jullie zeker wel doen?" "Jaa en hij zei ook dat we iemand mee mochten nemen, dus wij dachten misschien wil jij wel mee?" "OH MY GOD dat datt zou geweldig zijn, zou dat echt mogen?" "Ja natuurlijk anders zouden we het niet vragen" "En wanneer is dat dan?" "Over 3 dagen, je ticket word naar je opgestuurd met de nodige informatie en neem genoeg kleding mee voor een lange tijd" "Okay zou ik doen, dit word echt geweldig" "Dat word het zeker, dan wens ik je een fijne vlucht en tot over 3 dagen dan en oh ja slaap lekker nog" "Dankje jullie ook fijne vlucht en tot over drie dagen" we hingen op en ik kon het haast niet beseffen dat ik naar New York ging, ik moest het natuurlijk nog wel aan mijn ouders vragen maar die hadden er waarschijnlijk geen problemen mee. Ik klom uit mijn bed zette de muziek keihard aan en deed een vreugde dansje na 10 minuten te dansen als een gek zette ik de muziek weer uit en klom weer in bed. Ik bedacht me dat ik dan Hope en Julia en de jongens weer ziet en dan zie ik ook Michael weer!! Die gedachten maakte me super blij en ik viel uiteindelijk toch nog wel inslaap. Die dag daarna had Ik gelijk met me moeder geskyped want die was met mijn vader op vakantie en ik had geen zin om mee te gaan dus was ik thuis gebleven. Ze vond het niet erg maar ze had wel gezegd dat ik voorzichtig moest doen en bellen zodra ik geland was. Ik had die dag allemaal dingen gekocht om mee te nemen en had ook nog stroopwafels en drop mee genomen want ik had gezien dat de jongens dat erg lekker vonden. Gelijk die middag ging ik mijn koffer in pakken en de inhoud bestond uit: 4 short, 12 tanktops, 3 croptops, 6 lange broeken, 10 paar sokken, 1 vest, 1 trui, 2 joggingbroeken, 10 setjes ondergoed, 3 bikini's, 2 paar slippers, 2 jurkjes, 1 beanie, 2 paar sneakers, 2 paar hakken, 2 handdoeken, 3 hemdjes, een handtas, make-up spullen, een verlengsnoer, sieraden en een toilet tas met inhoud. En in mijn rugzak zaten: oortjes, oplader, 2 powerbancks, laptop, eten, snoep, zonnebril en een plattegrond van New York.
Ik denk dat ik alles wel heb nu, ik had alles zo netjes en zo klein mogelijk op gevouwen zodat het paste en wonder boven wonder paste alles er in. Ik sjouwde mijn koffer en rugzak naar beneden en daar lag een witte envelop met heel veel postzegels op de grond. Ik zette de spullen neer en pakte de envelop van de grond, ik maakte de envelop open en er zat een ticket en alle informatie die ik nodig had om in New York te komen. Zo stond er bijvoorbeeld in dat ik de dag voor aankomst om 19:30 opgehaald werd bij mijn huis en om 21:00 ging vliegen. Ik zat op stoel C in rij 20, ik mocht 40 kilo bagage bij me hebben verdeeld over handbagage en mijn koffer. Ik was die avond om 21:40 gaan slapen en was de dag dat ik vertrok om 8:59 wakker geworden, ik had een snelle douche genomen, omgekleed in soepele kleding dus dat was een joggingbroek met een tanktop en mijn Nike schoenen, mijn tanden gepoetst, haar geborsteld en de laats spulletjes in mijn koffer gepropt. Ik had nog geskyped met mijn vader en moeder en zijn wenste me een fijn vlucht en dat ik moest uitkijken. Ik had nog met Kelly geappt en ze had heel vaak gezegd dat ik niks mocht zeggen tegen de jongens, Julia of Hope ik had haar beloofd om niks te zeggen en ze was eindelijk gestopt met zeuren. Als avond eten had ik een peperoni pizza besteld en had daarna nog even geslapen. Om 19:20 stond de taxi al voor de deur dus was ik ook wat vroeger op bet vliegveld. Ik wilde de man bestalen maar dat hoefde niet want dat was al gedaan. Ik had mij koffer afgeleverd die wonderbaarlijk geen 35 kilo woog. Ik was naar de Starbucks gegaan en had daar een chocolademelk en een donut besteld. Niet veel later mocht ik gaan boarden dus had ik nog snel een flesje water gekocht voor in het vliegtuig. De jonge naast wie ik in het vliegtuig zat was erg aardig en had heel veel met hem gepraat behalve die 5 uur die ik heb geslapen en muziek geluisterd had niet. Ik was geland en had me koffer van de band gepakt.

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu