57. Searching

1K 65 14
                                    

P.o.v Calum
Luke vroeg me hoe het met me ging, ik voelde me zwak, achterlijk, ongelooflijke dom, onbeleefd, een sukkel en als een slappe zak die niet zonder zijn vriendin kon, maar verder helemaal toppie, voel het sarcasme 'Goed' antwoordde ik hem dan maar 'En nu eerlijk?' vroeg Ashton me opgetrokken wenkbrauwen 'Zwak, achterlijk, ongelofelijk dom, onbeleefd, een sukkel en een slappe zak die niet zonder zijn vriendin kan. Zo eerlijk genoeg?' ze knikte allebei van ja dus liet ik het er maar bij 'Ik heb eten gehaald als je eventueel trek heb?' 'Ja graag, wat is het?' 'Een bruin broodje gezond' en gaf me een rijk belegd bruin broodje, ik zuchtte erg diep 'Wat is er, is het niet goed?' 'Ja wel er is helemaal niks mis mee, naar dit is het lievelings broodje van Zina' en ik moest moeite doen om mijn tranen in te houden 'Oh sorry Cal dat wist ik echt niet anders had ik wel wat anders genomen' verontschuldigde Luke zich zelf 'Maakt niet uit kan jij niet weten' verzekerde ik hem, hij knikte alleen maar en zwijgend aten we onze broodjes op 'Ik hoorde van Michael dat er eten was, dus kwam ik ook maar wat halen' zei Julia 'Ja hier zo' en Luke gaf haar ook een broodje 'Gaat het Calum?' vroeg ze me ik schudde alleen maar van nee, bang als ik nu zou praten dat ik dan zou gaan huilen 'Awhh kom hier' ze klom over Luke en Ashton heen en ik hoorde Ashton wat kreunen en plofte toen naast me neer, ze trok zich niks aan van Ashton zijn gekreun en trok me in een knuffel, ik legde me hoofd op haar schouder en zachtjes wreef ze met haar hand over mijn rug 'Wat gaan we vandaag doen?' vroeg ik zachtjes 'Wat wil jij gaan doen vandaag?' zei Julia zachtjes terug 'Ik weet het niet' 'We kunnen misschien gaan zoeken?' vroeg ze voorzichtig 'Zou je dat willen doen?' vroeg ik ongelovig, ik voelde dat ze probeerde te knikken 'Ja natuurlijk wil ik dat voor je doen, ook de jongens en ook de meiden, we willen allemaal heel graag dat jij weer gelukkig word' eindigde ze haar zin 'Dankje jullie zijn de beste' en gaf haar nog één keer een knuffel voordat ik mijn hoofd van haar schouder afhaalde 'Alles voor de 5sosfam' zei Michael die er blijkbaar ook bij was komen staan. Een half uurtje later stond iedereen klaar voor de bus zodat we te voet konden vertrekken om Zina te 'Heeft iemand nog iets verdachts gezien wat kan leiden tot enige aanwijzing naar Zina?' vroeg Michelle, iedereen schudde zijn hoofd behalve Luke 'Ik heb denk ik wel iets gezien' zei hij aarzelend 'Kom op vertel! Alle kleine beetjes kunnen helpen' drong Michael er op aan 'Nou vanochtend toen ik ging joggen liep ik tegen een jonge aan en ik keek naar hem en ik herkende hem maar wist niet waarvan, later toen ik weer hier was stond hij aan de overkant en Frank & Bart keken maar hem' zei Luke 'Hoe zag hij er uit?' vroeg Ashton 'Hij was best lang, wel kleiner dan ik en had bruin haar en bruine ogen' we knikte allemaal en liepen toen het hek uit, opzoek naar Zina!

P.o.v Frank
Ik kon het ze toch niet vertellen dat ik de jonge van de overkant herkende en precies wist wie het was. Ze zouden me ontslaan of misschien nog wel erger er voor zorgen dat ik nooit meer een baan zou kunnen krijgen. Waarom zat hij niet in de gevangenis en waarom was hij hier in Amerika en dan precies uit gerekend in het plaatsje Philadelphia, er waren duizend stadjes of grote steden maar hij moest precies hier zijn. Hij had me aan gekeken met een gemene blik zo'n blik van ik pak je wel terug, maar zodra hij Luke had opgemerkt was hij als kip zonder kop weg gerend, hij leek geschrokken, geshockeerd maar na dat we Luke hadden gevraagd of hij hem kond antwoorden hij simpel met nee ik liep net wel tegen hem aan en ik herkende hem van iets maar ik wist niet wie het was, hij zou eens moeten weten tegen wie hij eigenlijk aangelopen was. We gingen nu opzoek naar Zina, ik hoopte voor Calum en de rest dat ze nog hier in Amerika was en dan nog in de plaats waar we nu waren. Ik dacht nog eens goed na zou hij iets te maken hebben met de verdwijning van Zina? Hij zou het eens moeten proberen ik denk dat als hij het zou doen dan nog lang niet jarig is. We liepen door een niet al te drukken straat af en toe zag je iemand voor bij komen lopen met een boodschappen tas onder zijn of haar armen en dan was er een hele tijd niets te zien of te horen alleen onze voetstappen. We hadden ons opgesplitst in 2 groepen, ik zat bij Luke, Hope, Calum en Michelle en de andere groep bestond uit Michael, Julia Ashton, Bart en Paul. Gek genoeg wilde Paul ook mee helpen met zoeken maar hoe meer mensen hoe beter we konden zoeken. We waren al iets van een uur aan het zoeken toen we de andere groep tegen kwamen en zij hadden ook nog helemaal niks van een aanwijzing gezien of gevonden 'Dit is echt fucking waardeloos' zei Michael boos 'Ja zeg dat wel, maar geef de hoop niet op' zei Hope 'Gaan we verder zoeken of gaan we wat anders doen?' vroeg Bart 'Latenwe anders even naar een terrasje gaan en daar wat drinken en eventueel eten en dan daarna weer verder zoeken?' stelde Paul voor, we stemde allemaal in en zochten een geschikt terrasje. Uiteindelijk vonden we er ééntje die best dicht bij de bus was dus we zouden ook nog wat spullen mee kunnen nemen op ons vervolg van de zoektocht. Het leek ons beter om binnen te gaan zitten zodat we alle rust hebben en wat helderder kunnen na denken, anders zouden de jongens en meiden weer herkend worden en normaal zouden ze daar geen problemen mee hebben maar nu moest alles gaan volgens plan en niet opeens iets wilds vreemds tussen door geplant. Iedereen bestelde een cola of sinas en we namen ook een tosti ham/kaas met ketchup. Het eten smaakte erg goed en was ook niet heel erg duur, hier zouden we echt vaker mogen gaan eten, al was het alleen voor zo'n tosti. Nadat we klaar waren stapte we het restaurant uit en gingen we bij de bus een flesje water halen voor onderweg. Toen we daar aankwamen stond hij meer tegen het hek aan te leunen. Julia werd helemaal wit en Luke rende naar hem toe terwijl hij ook weg rende. Luke greep hem bij zijn kraag en trok hem op de grond 'Maar dat dat is' stamelde Julia die hem ook duidelijk herkend had, ze kon alleen niet goed zeggen wat ze wilden zeggen want ze was nog steeds in shock.

-----------------------------------------------
Heeeeeyyyy schatjes
Sorry voor het weer niet lange updaten maar dat komt omdat ik nog steeds heel veel moet leren gelukkig heeft het ook effect want ik had een 8.1 voor geschiedenis en een 7.3 voor Duits. Ew mer gawf (OMG) heb ik geleerd van fun_5sos_life ) freaking 8K en meer daan 600 stemmen echt super erg bedankt ma baby's.

De vraag van vandaag is:

Als je vriend vriendin vermist is zouden jullie dan ook op eigen houtje gaan zoeken?

Please vote/comment/share
Love u all💞
Greats
Me💞😇💋👅💦

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu