P.o.v Karen
Ik had mijn boek uitgelezen en had best wel dorst gekregen dus ging ik wat te drinken halen 'Calum wil je ook wat drinken?' 'Ja cola alstublieft' 'Komt er aan en noem me maar je en geen u want anders voel ik me zo oud, dat weet je toch mp, ' 'Zou ik voortaan doen' hij knikte en stopte het potlood in zijn mond wat hij eerst in zijn handen had en hij keek erg bedenkelijk naar het papier voor hem. Ik liep de keuken binnen en zag daar Julia in Luke zijn armen liggen, het zag er zo schattig uit dat ik ze niet wilde storen dus pakte ik snel twee blikjes cola in plaats van een fles te pakken en het in twee bekers in te schenken 'Alsjeblieft' en ik gaf Calum een blikje cola 'Dankje' zei hij en daarna zuchtte hij diep en verfomfaaide het papier waar hij net nog mee bezig was en gooide het naast hem neer waar nog zo'n stuk of 10 papiertjes lagen 'Wat is er aan de hand?' 'Ik ben inspiratie loos' 'En hoe komt dat dan?' 'Weet ik niet' zei hij schouderophalend 'Misschien moet je je hoofd helemaal leeg maken en wat leuks gaan doen met Zina?' 'Dat is geen slecht idee, maar wat moet ik dan gaan doen?' 'Uh je kan naar de bioscoop gaan, uit eten gaan of misschien shoppen' 'Shoppen zeker niet, maar bioscoop en uit eten gaan klinkt goed' zei hij tevreden en zei daarna niks meer waarschijnlijk aan het fantaseren wat hij gaat doen.P.o.v Paul
Ik stond al een lange tijd te wachten op de parkeerplaats waar we af gesproken hadden en eindelijk kwam daar de bus aan van de jongens. Ik liep eerst naar Dave toe om een uitleg en een verontschuldiging te halen 'En waarom zijn jullie zo laat?' vroeg ik met één opgetrokken wenkbrauw en sloeg ongeduldig mijn armen over elkaar 'Nou Michael had honger zoals gewoonlijk en we reden net langs de mac dus hebben we daar een stop gemaakt om te eten en toen we klaar waren met eten zijn we zo snel als ik mocht rijden hier heen gekomen' ik grinnikte zachtjes omdat het me eigenlijk niks verbaasde dat ze langs de mac waren gegaan 'Ok het is al goed, wil je ff de deur open doen?' 'Is al open' ik knikte als bedankje en stapte de bus in. Ik zag dat Julia en Luke lagen te slapen en kon het niet laten om ze wakker te maken, ik pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en zocht een nummer waar je goed wakker door werd, ik koos voor Uptown Funk! van Mark Ronson en Bruno Mars. Ik stapte dichter naar het bed toe en zette het geluid op zijn aller hardst aan. Julia schrok op waardoor haar elleboog Luke zijn neus raakte wat als gevolg gaf dat hij een bloedneus kreeg en wierp me een boze blik toe en Julia pakte een keukenrol van het mini aanrecht af 'Moest dat nu echt zo Paul?' zei Luke geïrriteerd en moeizaam door dat Julia zijn neus dicht kneep 'Sorry' Luke rolde met zijn ogen en negeerde mij verder 'Jij bent echt onaardig, wist je dat?' zei een hoofdschuddende Karen die tegen de bunks aangeleund stond 'Tja dat hoor ik wel eens vaker' zei ik waardoor er toch een grijns op mijn gezicht kwam. 'En wat gaan jullie deze dag nog doen?' vroeg ik 'Ohja ik wilde Zina nog wat vragen' zei Calum 'Wat wil je vragen?' vroeg Zina 'Nou heb je zin om vanavond met me naar de bioscoop en daarna uit eten te gaan?' vroeg hij best zenuwachtig 'Dat lijkt me erg gezellig' zei Zina ze stond op en knuffelde en gaf hem daarna een zoen vol op zijn mond, ik kuchte waardoor ze stopte met zoenen en allebei erg rood werden 'Heeft de rest verder nog plannen?' 'Uhm beetje door de stad trekken en koken vanavond' zei Hope 'Mag ik help je bij het koken?' vroeg Ashton, hij leek soms echt een verloren puppy hoe hij achter Hope aan liep 'Ja natuurlijk mag je helpen maar dan moeten we wel boodschappen gaan doen, iemand nog iets speciaals nodig die we kunnen mee nemen?' vroeg Hope 'Ik wil Oreo's' zei Julia 'En ik wil van die koekjes met chocolade' zei Michael opgewonden, het viel me nu pas op dat hij een andere kleur haar had, hij had het waarschijnlijk door dat ik naar zijn haar zat te kijken en gaf me een dreigende blik 'Als je iets over mijn haar zegt vermoord ik je!!' siste hij 'Je ziet er uit als een schattige wortel' ik kon het gewoon niet laten om niets te zeggen, hij vloog van ze stoel maar voor dat hij mij kon bereiken hielden Michelle en Calum hem al tegen 'Laat het gaan, Paul is niet wijs' zei Michelle hem geruststellend. 'Kunnen we al boodschappen gaan doen of niet?' vroeg Hope 'Van mij wel, hier om de hoek is een supermarkt' zei ik 'Wat willen jullie eigenlijk eten?' vroeg Ashton 'Hope had beloofd op een keer zelf pizza's te maken dus dat mag ze van mij wel nu doen' zei Michael 'Doe het precies maar weer als wij weg gaan' zei Calum met een pruillipje 'Jij moet niet zeuren jij gaat uit eten en naar de bios' zei Luke en stak zijn tong uit. 'Voor welke pizza moeten we ingrediënten mee nemen?' vroeg Hope 'HAWAÏ' 'PEPERONI' werd er door elkaar heen geschreeuwd.
JE LEEST
The hospital boys
FanficHoe gaaf zou het zijn om kaartjes te winnen voor het concert van de 4 leukste jongens van de wereld? Maar wat als je in het ziekenhuis terecht komt en niet naar het concert kan gaan? Of dat je opeens met je moeder naar Amerika moet en de 4 leukste j...