79. It's not funny!

904 56 9
                                    

Oké vandaag een dubbele update want het is mijn verjaardag 🎉🎈

P.o.v Michael
Michelle keek me angstig aan en ik moest moeite doen om mijn lach in te houden 'Je moet gewoon onthouden dat ik veel van je houd, ik ga je wat vertellen' ze knikte langzaam 'Wat ga je me vertellen?' vroeg ze met een gebroken stem 'Ik heb met een ander meisje gezoend' ik voelde me zo slecht nu, maar ik moest haar nog terug pakken voor mijn oranje haren. 'J-je h-hebt wat?' vroeg ze ongelovig 'Ik heb een ander meisje gezoend' 'Michael hoe kon je?!' ik zag aan haar dat ze elk moment kon gaan huilen 'Ik houd van je dat moet je onthouden' Ze wilde wat zeggen maar kreeg de juiste worden niet 'Ik wist wel dat het een slecht idee was' mompelde ze, ze stond op en liep weg. Julia gaf me een boze blik en liep achter Michelle aan 'What the fack was dat man?' vroeg Ashton die het gesprek gevolgd had 'Het was maar een grapje' zei ik schouderophalend 'Een grapje? Dit is geen leuk grapje! Stel je voor hé, Michelle zegt ja Michael je moet onthouden dat ik heel veel van je houd maar ik heb een andere jongen gezoend. Wat denk je dan zelf?' vroeg Luke die zich er nu ook mee bemoeide 'Ik zou het niet leuk vinden' toen ik die woorden zei kwam het pas echt binnen wat ik net gezegd had 'Dus wat ga je nu doen?' vroeg Ash 'Het goed maken met Michelle?' het was meer een vraag dan dat ik het zeker wist 'Goed zo! En nou hup weg wezen jij' zei Luke die me een zetje gaf. Ik hoorde Julia zachtjes tegen Michelle praten 'Michael zou zo iets nooit doen, hij moet hier echt een goede reden voor hebben' 'Iemand anders zoenen betekent meestal dat je niet meer bij de ander wilt zijn' wow wacht eens ff dat nooit. Ik klopte op het hout en Julia keek op. Ze stond op en liep naar me toe 'Je hebt heel wat goed te maken' gromde Julia in me oor en gaf me een schouder klopje 'Hey' zei zachtjes en ging naast Michelle op de bank zitten 'Wat moet je? Moet je niet naar die andere meid van je?' zei ze vol afschuw, ik grinnikte zachtjes 'Het is niet grappig!' 'Ik heb niemand anders gezoend' 'Waarom zei je dat dan?' 'Ik wilde je terug pakken voor mijn oranje haren' 'Maar dat was Kelly's idee' ohja fuck dat ik daar niet aan heb gedacht 'Het spijt me echt Michelle. Ik had beter na moeten denken voor dat ik deze grap, die geen goede grap was, wilden uithalen' ze knikte en begon weer te huilen. Ze liet zich in mijn armen vallen en ik wreef met mijn hand over haar rug 'I-ik dacht d-dat ik je kwijt wa-was' 'Je raakt me nooit kwijt' fluisterde ik zachtjes en drukte een kusje in haar nek. Ze keek op en ik keek in haar waterige ogen. Ik boog naar voren en kuste haar zachtjes op haar lippen, ze kuste me terug maar het was niet volledig 'Ik ben nog steeds boos op je' zei ze zo serieus mogelijk en keek me nep-boos aan 'Guys we gaan Lucy afzetten, komen jullie?' schreeuwde Calum naar ons 'Ja we komen er aan' riep ik terug. We stonden op en ik tilde Michelle in bride-style op 'Ho Ho Michael zet me neer' 'Ho ho ho merry Christmas and a happy new year' zei ik plagerig. Ik stapte de bus uit met Michelle in mijn armen en zette haar op de grond.

'Dus' zei Lucy op de stilte te verbreken 'Dus..' zei ik 'Dus..' herhaalde Ashton het nog een keer 'Dus...' zei Luke 'Ja we weten het nou wel, dus' zei Calum. We lachten allemaal even kort 'Ik vond het erg cool dat ik jullie heb ontmoet en ik zou deze dagen nooit meer vergeten! Calum ik wil jou heel erg bedanken dat je voor me zorgde en dat je op me lette' zei ze stilletjes 'Geen probleem, ik deed het graag' hij stapte op haar af en trok haar in een knuffel. 'Je weet wat dit bekend' zei ik 'Groepsknuffel' maakte Zina mijn zin af. Na ongeveer 5 minuten lieten we elkaar los en gaven we allemaal Lucy apart nog een knuffel. We hadden haar een tas gegeven met allemaal 5sos stuff, de foto's die we gemaakt hadden en allemaal briefjes met kleine berichtjes van ons. We zwaaide nog naar Lucy en ze liep het gebouw in waar mensen haar al op stonden te wachtte. We stapten allemaal de bus weer in en Dave reed ons nu naar het hotel waar we de komende 3/4 dagen zouden verblijven in Miami. We zouden vanavond lekker vroeg naar bed gaan om goed uitgerust te zijn want we zouden naar sea life gaan want Ashton had nog van die bonnen van zijn verjaardag. Die dag daarna zouden we een optreden hebben en daarna zouden we nog Luke zijn verjaardag vieren op Miami Beach. Na die dag zouden we rond de middag naar Las Vegas vliegen. We zouden ook gelijk na het concert weg kunnen gaan maar Luke wilden zijn verjaardag niet in de lucht vieren.

Ik pakte mijn sporttas met de nodige kleren en andere spullen en liep onder begeleiding van Frank het hotel in. De kamers waren weer het zelfde verdeeld als de vorige keer alleen nu hadden we wel allemaal kamers naast elkaar. Zodra we de sleutels kregen ging iedereen gelijk naar zijn eigen kamer. Ik gooide bij binnenkomst mijn tas op tafel en er viel gelijk een vaas van de tafel af, kapot op de grond 'Michael' zuchtte Michelle geïrriteerd 'Oepsie?' ze schudde haar hoofd maar lachte toen wel. 'Ben je nog boos?' 'Hartstikke boos' zei ze met haar nep-boze stem 'Okay dat is dan mooi' ze keek me niet begrijpend aan. Ik tilde haar weer op en gooide haar over mijn schouder. Ik ging op het bed zitten en begin Michelle te kietelen 'M-m-Mike hou op!!!' Schreeuwde ze 'Alleen als je niet meer boos ben' 'Ik geef me niet over' zei ze met de nadruk op niet. Ik liet mijn vingers nog sneller over Michelle haar zijnen heen gaan waardoor ik wat trappen kreeg die verder niet veel pijn deden 'O-oke oo-ke genade genade' riep ze. Ik stopte meteen met kietelen en keek haar aan, ze had tranen van het lachen.

Een uurtje later zaten we met zijn alle op de kamer van Luke en Julia en zaten we pizza te eten en film te kijken. Ik nam de laatste hap van mijn pizza en richtte me toen volkomen op de film. We waren Ted 2 aan het kijken, de film was niet slecht maar Ted 1 vind ik leuker. Ik zag Michelle naaste me gapen en haar ogen zakte langzaam dicht 'Zullen we naar onze kamer gaan?' vroeg ik haar, ze gaf geen antwoord maar knikte 'Wij gaan vast slapen' zei ik tegen de rest en stond op van het bed. Michelle liep vast voor mij uit en ik hoorde Luke nog roepen: 'Doe het veilig' ik stak mijn middelvinger op maar ik besefte dat hij die niet kon zien 'Jongeman daar ben ik niet van gediend' zei een oud vrouwtje die langs ons kwam lopen 'Sorry mevrouw, het was naar mijn vriend toe' 'Ach ja hij zou jet wel verdiend hebben' 'Ja eigenlijk wel' 'Jongeman zou ik je wat mogen vragen?' 'Ja natuurlijk' zei ik iets wat vrolijk 'Speel jij niet in die ene. band, Uhm laat me even denk, 5 Seconds Of Summer?' 'Ja dat klopt mevrouw' 'Zou ik met je op de foto mogen?' 'Ja natuurlijk' 'Dan heb ik nog een leuk aandenken, alle kinderen in mijn buurt zijn fan van jullie. Nu kan ik zeggen dat ik je ontmoet hebt' de oude vrouw en ik maakte een aantal foto's en het verbaasde me om haar telefoon, een iPhone 5s, tegenwoordig was iedereen toch zo modern. Ik zei de vrouw gedag en liep naar onze kamer. Ik sloot de deur achter me en zag dat Michelle al in bed lag. Snel trok ik mijn shirt, schoenen, broek en sokken uit en kroop bij Michelle in bed. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar dichter naar me toe.

MORNING•

P.o.v Ashton
Ik werd wakker met wat pijn in mijn nek en voelde iets op mijn schoot, ik keek er naar en zag dat Calum's hoofd op mijn schoot lag. Ik stond voorzichtig op en tilden Calum zijn hoofd op, ik legde er een dik kussen onder en trok mijn schoenen aan. Calum maakte een rare beweging waardoor zijn hoofd van het kussen knalde en hard op de grond te recht kwam, hij bleef gewoon door slapen. Ik zag dat Julia ook al weg was en de rest sliep nog. Ik liep naar het appartement wat ik met Hope deelde en deed de deur open. Ik liep naar het bed en zag daar Julia op zitten die geïnteresseerd naar een tijdschrift keek 'Yo' zei ik en plofte naast haar neer op het bed 'Goeie middag!' zei ze vrolijk. 'Is het al middag dan?' ze knikte hevig 'Half 1 al' 'Heb je hier geslapen?' vroeg ik haar 'Ja het was een beetje te druk op de kamer en Zina was ook nog eens naast me komen liggen' ik knikte begrijpelijk 'Zullen we brunch/middag eten gaan halen?' vroeg ik haar 'Ja is goed en dan een soort van brunch op bed houden?' 'Ja gezellig!'

We liepen met een medewerker van het hotel naar de hotelkamer van Julia en Luke. De man wilde op de kamerdeur kloppen maar Julia deed de deur al open en liep gelijk naar binnen, de man bleef verbaast staan. 'Opstaan allemaal' zei ik hard. Bijna iedereen was al wakker behalve Luke. Zelfs Michelle en Michael zaten al op de kamer. Nadat we Luke ook eindelijk wakker hebben gekregen zijn we gaan eten en hebben we ons omgekleed

'Lets go to sea life!' schreeuwde Michael als een klein kind toen we allemaal buiten stonden.

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu