P.o.v Julia
Ik stond daar maar niet wetend wat ik moest doen 'Dan zet ik ze maar terug' zei ik teleurgesteld 'Nee nee dat hoeft niet ik betaal ze wel' zei Luke en hij pakte zijn portemonnee 'Dat hoeft niet ik koop ze wel een andere keer' zei ik en wilde me omdraaien 'Ik betaal ze wel gewoon, ik weet dat je ze heel graag wilt, als je je portemonnee gevonden of terug heb betaal je het terug' zei hij en pakte de doos uit mijn handen en zonder dat ik wat had kunnen zeggen if had kunnen protesteren had hij ze al betaald, hij is echt zo lief 'Omg dankje dankje dankje dankje Luke' en gaf hem een dikke knuffel en een kus op zijn wang, hij werd helemaal rood 'Graag gedaan' zei hij en krapte op zijn achterhoofd 'Maar moeten we niet je bankpasjes en dat soort dingen allemaal gaan blokkeren, bij de bank of waar dan ook?' zei Michael 'Uhh ja dat lijkt me wel handig' zei ik, net toen we richting de ABN AMBRO bank wilden lopen, werd ik gebeld.
A= Anoniem, J= Julia)
A: Hallo spreek ik met Julia?
J: Ja met wie spreek ik?
A: De geen die je portemonnee heeft gevonden!Ik gilde spontaan 'Iemand heeft mijn portemonnee' fluisterde ik zacht want iedereen keek me heel raar aan, hun gezicht klaarde gelijk ook een beetje op.
A: Zou je hem terug willen
J: Jaa duh? Heel graag zelfs.
A: Zullen we ergens afspreken?
J: Ja bij de Esprit?
A: Is goed tot zo dan.En er werd opgehangen 'We moeten naar de Esprit daar krijg ik mijn portemonnee terug' zei ik enthousiast 'Okay waar moeten we dan heen?' vroeg Luke die naast me kwam staan 'Die kant op' zei ik en wees rechtdoor 'Hoe ziet hij/zij er uit?' vroeg Michael 'Ik weet het eigenlijk niet' zei ik schamend 'Er komt een jonge naar ons toe gelopen, misschien is hij het?' vroeg Ashton 'Zou zomaar kunnen' zei ik 'Hey ben jij Julia?' vroeg hij aan Hope, ze schudde haar hoofd en wees naar mij 'Dus jij bent Julia?' vroeg de jongen 'Ja dat ben ik en wie ben jij?' vroeg ik nep-geïnteresseerd het enige wat ik wilde was mijn portemonnee terug en wat maakte mij zijn naam eigenlijk uit 'Ik ben Robin' zei de jonge die dus Robin heette 'Je mag je portemonnee terug hebben, maar je moet er wel wat voor doen' zei Robin, ik zag dat Ash en Cal den beetje achter hem gingen staan 'Wat moet ik doen dan?' vroeg ik verbaasd 'Nou met mij op een date' zei hij of dat de normaalste reden was van de wereld, ik voelde me echt wit worden en mijn benen voelde als pudding.
P.o.v Luke
Ik zag dat Julia een beetje wit werd na dat hij haar op een date vroeg 'Maareh ik ik ken je helemaal niet' zei ze stotterend 'Dan krijg je deze ook niet meer terug' zei hij met een grote grijns en hield de portemonnee in de lucht, Hope fluisterde zacht iets in mijn oor en ik kinkte als antwoord 'Misschien vind haar vriendje dat helemaal niet goed' zei Hope, Julia keek haar verbaast aan maar snapte daarna dat ze mee moest spelen 'Als ze een vriendje zou hebben, zou hij z'n mooi meisje niet alleen laten lopen door deze stad' zei hij terug 'Dat doet hij ook niet' zei ik en pakt haar hand beet, Julia keek me dankbaar aan. Hij wilde zich omdraaien om weg te lopen maar Ashton en Calum hielden hem tegen want hij had nog steeds Julia haar portemonnee en bij ons was het wie er aan onze familie komt, komt aan ons 'Portemonnee' zei Ashton commanderend en stak zijn hand uit en Calum hield hem tegen 'Kijk eerst of alles er nog wel in zit' zei Aston tegen Julia, ze bekeek haar portemonnee 'Ja alles zit er nog in' zei ze, Calum liet hem gaan en wij gingen met zijn alle naar een terrasje, de meiden namen een smoothie, wij een cola en allemaal een tosti ham/kaas. Na dat we gegeten hadden gingen we naar de Hollister en daar kochten Hope, Julia en Michelle een stoffen bloesje, Hope in het rood, Julia in het blauw en Michelle in het wit, Kelly kocht een short en een croptop en wij kochten allemaal een nieuwe zonnebril en ik kocht nog een groene zwembroek met een wit broekzakje en met een palmboom print er op, Calum kocht een zwembroek met de Amerikaanse vlag er op en dan in de kleuren zwart met wit, Ashton kocht ook nog een zwembroek met daarop palmbladeren in allerlei kleuren en Michael nam een fel oranje simpel maar leuk. We waren allemaal wel een beetje klaar met het winkelen en wilden terug naar het hotel en de bus lopen tot dat luie Michael met een goed idee kwam waarom belde we niet gewoon Frank en Bart om ons te komen halen, zo gezegd zo gedaan en we waren nu onderweg naar het hotel, we gingen allemaal onze kleding en spullen passen en maakte er een soort mode show van wat er erg grappig uitzag, nadat we dat gedaan hadden hadden we chips, popcorn en drinken gepakt en gingen we fast and the furious 6 kijken, het was echt een gave film en al die auto's die ze gebruikte, daar zou ik wel eens een rondje in willen rijden het waren echt gave auto's.P.o.v Kelly
Ik voelde me tijdens de film kijken erg moe worden en merkte dat mijn ogen steeds een beetje dicht vielen en net toen ik dacht dat ik sliep voelde ik een plens koud water over me heen gaan, ik hoopte niet dat het weer Michael was want anders had hij echt een heel groot probleem gehad. Nadat ik een beetje van de schrik was bij gekomen opende ik mijn ogen en wie zag ik daar staan je kan het vast al raden, Michael met een grote beker in zijn hand en een grote grijns op zijn gezicht 'Jij bent nog lang niet jarig' zei ik gemeend boos 'Nee klopt dat duurt nog wel even' zei hij lachend 'Karma komt je halen' zeik ik sissend terug en liep naar Julia haar koffer om wat droge kleren voor me zelf te pakken, ik pakte maar een joggingbroek en een shirt en liep naar de badkamer om eerst een WARME douche te nemen en daarna me aan te kleden, ik moest wel echt ene heel goed plan bedenken om hem terug te pakken naar wist nog niet precies wat. Misschien hem ook een beker met koud water over zijn hoofd gooien, nee dat was best flauw en niet origineels, ik stopte met denken doordat er op de deur geklopt werd 'Kom binnen' zei ik terwijl ik mijn haar begon te borstellen 'Heey beetje warm kunnen worden?' zei Julia 'Ja beetje wel' zei ik terwijl er een koude rilling over mijn rug heen ging 'Mag ik je haar vlechten?' vroeg ze 'Ja tuurlijk' zei ik glimlachend terug, ze nam me op haar rug wat we vroeger heel vaak deden en liepen naar onze kamer, waar ze me op bed zetten en ze achter me ging zichten, toen ze klaar was had ik een schuine waterval vlecht en kreeg ik een bericht om twitter@Ashton5sos: Sister love <3 @KellydeBoer and @JuliadeBoer (foto)
Het was een leuke foto je zag dat Julia heel geconcentreerd met mijn haar bezig was en ik glimlachte als een idioot, Julia had de tweet ook gezien en ik kreeg weer een bericht
@JuliadeBoer: I love you so damn much <3 @KellydeBoer
Ik lachte en ik voelde me weer wat meer moe worden, de laatste tijd had ik dat echt veel terwijl ik niet heel veel deed ik vond het raar maar niet noodzakelijk om te melden, ik zei gedag tegen de andere en kroop in bed en trok de dekens dicht km me heen. Denkent aan een goed plan om Michael terug te pakken, ik zou het wel overleggen met Julia maar dat kon wachten tot morgen dus dat deed ik dan maar, ik hoorde de deur open gaan en voelde het stuk matras naast me een beetje inzakken en viel inslaap.
JE LEEST
The hospital boys
FanfictionHoe gaaf zou het zijn om kaartjes te winnen voor het concert van de 4 leukste jongens van de wereld? Maar wat als je in het ziekenhuis terecht komt en niet naar het concert kan gaan? Of dat je opeens met je moeder naar Amerika moet en de 4 leukste j...