P.o.v Hope
Ik opende de deur en wie zag ik daar staan, iemand die ik nooit maar dan ook nooit hier had verwacht en liever ook nooit meer had gezien. Het was Jordy, je weet wel mijn ex. Ik heb het met hem uitgemaakt toen hij vertelde dat hij wist wat Matt van plan was. Ik was zo enorm boos geworden en had hem sinds toen overal als ik hem zag genegeerd. 'Wat kom je doen?' Vroeg ik ongeïnteresseerd 'Ik wil je terug Hope dat weet je en het maakt me helemaal niet uit dat het nu 4 jaar is geleden! Het was nooit mijn bedoeling geweest.' 'Hoe wist je waar ik was?' Vroeg ik bot en negeerde hem compleet. 'Gister toen ging ik naar het huis van je ouders omdat ik met je wilde praten. Je ouders waren niet thuis maar je buurvrouw had me gezien en zei dat je verhuisd was en gaf me het adres. Dus ik ben naar het adres gegaan wat je oude buurvrouw aan me gaf en toen ik daar aan kwam was het afgesloten met politielint. Ik dacht dat je dood was! Maar wat mensen die voorbij kwamen zeiden dat je naar het ziekenhuis was gebracht en het enige ziekenhuis wat dichtbij was, was het Erasmusziekenhuis. Ik vroeg jou naam aan de balie en ze gaven me je kamernummer, maar ik dacht dat het beter was als ik in de avond zou langs gaan en zo ben ik dus hier gekomen.' 'Hope, wie is daar?' Hoorde ik Ashton met zijn sexy slaapstem vragen. 'Iemand die net van plan was om weg te gaan Ashton.' Gromde ik naar Jordy. Ik hoorde voetstappen achter me en de deur werd achter me verder open getrokken. 'Wie ben jij en hoe ken jij Hope? Vroeg Ashton voordat Jordy maar iets kon zeggen 'Ik ben Jordy Ruiters, de ex van Hope. Nou ja eigenlijk zometeen haar vriendje weer want ze gaat ja zeggen op mn vraag. Anders gaat er wat gebeuren. Wie ben jij eigenlijk?' Zei/vroeg Jordy arrogant. Wat hij zei over dat hij me ex was liet me koud, maar dat ik zo weer zijn vriendinnetje was liet me huiveren. Ashton zag het aan me dat er wat was want hij keek me raar aan, maar ik zag wel een twinkeling in zijn ogen. 'Ik ben Ashton Irwin, haar vriendje.' Zei Ashton heel lief. Waarschijnlijk zei hij het alleen maar om Jordy een raar gevoel te geven, maar toch dacht ik dat ik stopte met ademhalen toen hij dat zei. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en gaf me een kus op mn wang. 'Kijk maar uit voor deze bitch voor je het weet maakt ze het uit zonder reden.' Wow ik ging van bijna vriendinnetje naar bitch, Auch! Hij maakte aanstalten om weg te lopen maar toen draaide hij zich terug en zei: 'Watch your back.' En keek me met een rare grijns aan. Hij liep weg en toen hij uit het zicht was gingen Ashton & ik terug naar binnen. 'Wie was dat?' 'Jordy, ex. Mag ik de rest morgen vertellen? Ik ben kappot.' 'Oke, maar dan moet je het ook wel echt vertellen. Zei hij streng. 'Oké dan.' Gaf ik toe 'Ik wist niet dat je nog wakker was?' 'ik hoorde mensen praten en het klonk njet echt vriendelijk. Ik zag licht en merkte dat je weg was dus toen ben ik maar even gaan kijken.' Zei hij. Ik knikte en zei niks meer. We kropen terug in bed en ik voelde de 2 sterke armen van Ashton om me heen die me naar hem toe trokken. Diep van binnen maakte mijn hart een sprongetje.De volgende ochtend had ik verteld aan iedereen dat Jordy hier was geweest. Julia was erg geschrokken maar ik had haar verzekert dat er niks zou gebeuren. Ik hoefde dus Ashton ook niet meer uit te leggen wie Jordy was en wat hij met ons te maken had. De dokter was langs geweest en had gezegd dat ik naar buiten mocht. Ik was super blij en wilden gelijk naar buiten rennen maar toen kwam ik erachter dat ik mijn pyjama nog aan had. Ik had snel wat van die nieuwe kleren aangetrokken die Calum en Michael hadden gekocht. Ondanks dat het jongens waren, hadden ze toch nog een goede smaak. Het was 20 maart maart wel lekker weer. Ik trok een shirt van GreenDay aan en een witte ripped skinny jeans. Julia en Luke waren jaloers want hun zaten nog steeds binnen en mochten voorlopig ook niet naar buiten. Calum en Michael gingen een interview geven, over wat er was gebeurd en dat de optredens niet door gingen. Wat ik me wel afvroeg was of ze ook over ons zouden vertellen? Ik hoop het niet, want dan word misschien alles heel anders zometeen. Dan zouden er duizenden fans hier voor de ramen en deuren staan te gillen en daar heb ik echt geen behoefte aan. 'Michael?' 'Jaa, wat is er??' 'Ga je over ons vertellen? Ik bedoel over Julia en mij?' 'Maak je maar geen zorgen daarom, dat doen we niet.' 'Gelukkig.' Zei ik opgelucht. Ashton had een rolstoel voor me gehaald want hij wilde niet dat ik me moe maakte. Hij is echt heel erg lief voor me en ook wel een beetje bezorgd. Toen Calum en Michael weg waren, gingen Ashton en ik ook weg. We reden voorbij een winkeltje en ik wilde daar naar binnen. Ik rolde naar de tijdschriften en mijn oog viel gelijk op een roddelblad met de titel: 'Heeft Ashton Irwin een nieuwe vriendin?' Er stond een foto van Ashton op de voorpagina maar ook van mij. 'Ash.' Riep ik een beetje nerveus. 'Ja wat is er?' 'Kijk dit.' Alle kleur vertrok uit het zijn gezicht en hij keek me verbaas aan 'Verdomme waar komt dit vandaan?' Zei hij 'Jordy.' Fluisterde ik 'Het moet Jordy zijn geweest. Hij wilt wraak nemen.'
P.o.v Ashton
'Misschien is het beter dat we niet naar buiten gaan.' Zei ik twijfelend 'Ik denk dat dat wel goed is, ze hebben hier toch ook een binnen tuin?' 'Ja laten we daar heen gaan!' Toen we in de tuin waren begon Hope te praten 'Ash, het spijt me ongelofelijk voor gisteravond ik had niet verwacht dat ik hem zou zien en dan al helemaal niet in het ziekenhuis.' Zei ze terwijl ze naar de grond keek. Ik legde mijn hand onder haar kin en duwde hem omhoog. Zodat ze me wel aan moest kijken. Ze had tranen in haar ogen. 'Ik wil je bedanken wat je voor me deed, dat je zei dat je me vriendje was bedoel ik dan.' Zei ze snel 'Hope dat geeft niet, daar zijn we toch hele goede vrienden voor?' Het liefst wilde ik haar gewoon weer een zoen geven, maar dat kon niet. Zeker hier niet met al die mensen. We hadden nog een tijdje samen gepraat en rond de middag gingen we terug zodat we het interview konden zien. Gek genoeg was iedereen zenuwachtig.P.o.v Michael
We kwamen aangelopen en gingen op de stoelen zitten. Die achter een lange tafel stonden met misschien wel 10 verschillende soorten microfoons erop. Er zaten 15 mensen van verschillende bedrijven voor ons en de een had een camera beet en de andere weer een microfoon. De eerste vraag werd gesteld: 'Waarom gaan de concerten niet door?' 'Nou de eerste dag dat we hier waren hielden we een kussen gevecht en de tassen lagen nog al rommelig door de Gus. Toen struikelde Luke daar over heen en brak hij zijn been op 2 plaatsen.' Zei Calum met een brede grijns op zijn gezicht. 'Wie zijn die meisjes waar jullie mee op de kamer zitten?' Vroeg een man 'Dat zijn vrienden van ons.' Zei Calum nadat hij even nagedacht had over die vraag. Hij kon niet zeggen ja dat zijn fans die we tegen kwamen in de wachtkamer. 'Is het waar dat Ashton met een van die meisjes heeft?' Dit was dus de vraag die we al verwacht hadden. 'Nee dat is niet waar ze hebben echt een heel goede band met elkaar, een broer zus idee.' Vertelde ik ik op een rustige toon, precies het antwoord dat we hadden afgesproken. Toen stond er iemand op uit het publiek en hij liep rustig naar voren. Hij leek heel erg op Jordy want Hope had een foto laten zien. 'Ik ben het daar niet mee, wat jij als antwoord gaf. Vanachter kwam ik langs in het ziekenhuis. Ik was aan het praten met Hope toen die ene Ashton Irwin opeens kwam. Hij zei dat hij haar vriendje was en gaf haar een kus op haar wang.' Na lang getwijfeld gaf Calum antwoord 'Ik ben het ook niet eens met jou antwoord. Hope heeft niks met Ashton, jij hebt deze rodel verteld zodat je Hope kon zwart maken omdat ze het uit heeft gemaakt met jou omdat jij van een moord afwist en die niet tegen ging!' Zo dat was er uit. Calum was echt kwaad ik hoorde het aan zijn stem. Jordy, ik denk dat het hem was, werd lijkbleek en draaide zich met een ruk om en beende snel een weg naar de uitgang. Verder waren en normale vragen gesteld zoals: 'Wanneer komt er een nieuw nummer. Gaat alles goed met jullie. Hoe gaat het verder met de tour. Komt er een vervanger voor Luke en dan was er nog een vraag, eigenlijk de bekendste vraag die altijd wel werd gesteld: Of ik mijn haar weer ging verven. Mijn antwoord daarop: 'Natuurlijk ik weet alleen nog niet welke kleur.'Het interview was klaar en wij gingen terug naar ons ziekenhuis, toen we aankwamen in 210 was er niemand meer, er lag een briefje op het tafeltje:
Onze geliefden bandgenoten en rare vrienden.
Als jullie dit briefje lezen hebben jullie vast gemerkt dat we hier niet meer zijn. We zijn verhuisd naar kamer 411 het is een grotere kamer met 3 extra bedden.
Met hoog geachten groeten,
Luke, Ashton, Hope en JuliaIk liet het briefje aan Cal lezen en hij moest lachen, net toen we van plan waren naar de nieuwe kamer te gaan ging mijn telefoon over, onbekend nummer gaf het aan.
(M= Michael, A=anoniem)
M: Met Michael
A: Hallo Michael. Denk maar niet dat jullie van me af zijn.
M: Met wie spreek ik?
A: Ik ga jullie het leven zuur makenMet die woorden, werd er opgehangen, vreemd wie zou het geweest zijn?
-------------------------------------------------
Heeeyy
Ik heb 3 vragen:
1. Zouden jullie misschien een comment willen plaatsen en voten?
2. Wie zou die rare anoniem zijn geweest?
3. Weet iemand misschien een leuk personage voor het zusje van Julia. Als je een idee heb comment het dan denk er aan dat je er bij vermeld: de naam, leeftijd, lengte, kleur haar, kleur ogen, hobby's en karakter. Misschien wint jou personage dan wel en komt het voor als het zusje van Julia
Groetjes
Mij❤️💋💟
JE LEEST
The hospital boys
Fiksi PenggemarHoe gaaf zou het zijn om kaartjes te winnen voor het concert van de 4 leukste jongens van de wereld? Maar wat als je in het ziekenhuis terecht komt en niet naar het concert kan gaan? Of dat je opeens met je moeder naar Amerika moet en de 4 leukste j...