75. I met Mickey!

1.1K 57 5
                                    

P.o.v Luke
Toen we klaar waren haalde ik het condoom er af en gooide ik het gelijk in de prullenbak. Julia trok alleen mijn shirt aan, dat we eerder deze avond ergens neer hadden gegooid, en ging toen weer in bed liggen. Ik deed alleen mijn boxer aan en kroop naast haar in bed. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok mezelf dichter naar haar toe 'Jul, je was echt geweldig' fluisterde ik in haar oor 'Vond je dat echt?' vroeg ze onzeker 'Ja dat vond ik echt, anders zou ik het niet zeggen' zei ik 'Oké mooi' 'Heb ik je geen pijn gedaan?' 'Nee, alleen heel even in het begin maar het was al snel over' 'Mooizo. Wat vond je er van?' 'Het was speciaal, voor al omdat die eerste keer met jou was' ik voelde me ergens wel vereerd dat ik haar maagdelijkheid af mocht nemen 'Zullen we maar gaan slapen? We moeten morgen om half 9 beneden zijn' zei Julia 'Ja is goed' ik drukte een kus op haar hoofd en zij een kus op mijn hand 'Luke het was geweldig, ik heb er geen spijt van' mompelde ze nog. Ik kreeg nog een glimlach op mijn gezicht en viel toen inslaap.

Ik hoorde zachtjes een vrouwelijke stem maar ik was te moe en lag te lekker om te kijken wie het was 'Omg' zei de stem en toen was de stem weg. Na denk ik 5 minuten opende ik mijn ogen en keek ik voorzichtig op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was 'half 8' mompelde Julia zachtjes 'Ik wist niet dat je al wakker was' zei ik 'Ook pas net' 'Maakte ik je wakker?' 'Nee de stem van Hope' 'Was Hope hier dan?' 'Ik denk het, ik hoorde 'omg' en toen niks meer' 'Dat hoorde ik ook' 'Ik ga ff douchen' zei Julia die de dekens al van zichzelf afsloeg 'Samen douchen?' vroeg ik. Ze beet op haar lip en keek me bedenkelijk aan 'Of je me vannacht niet naakt gezien heb' zei ik lachend 'Okay dan' 'Trouwens je moet niet op je lip bijten dat is te sexy' 'Dankje denk ik?' we pakte beide schone kleren en liepen de badkamer in 'Bad of douch?' vroeg ik 'Doe maar douch, andere keer bad' ik knikte en trok mijn boxer uit. Ik ging vast onder de douch staan en Julia kwam er ook bij staan. Ze gaf me een knuffel en knuffelde haar terug. Ik voelde me zo goed als ik weer dacht aan wat er vannacht gebeurd was. Ik denk ergens dat het gesprek wel geholpen heeft. Ik voelde dat mijn kleine Luke zich niet klein meer kon houden en zich al aardig groot maakte. Julia voelde het denk ik want ze liet met los en keek naar beneden. Ze lachte zachtjes 'Heb je nog zo veel zin Hemmo?' ik knikte verlegen. Julia grinnikte en stapte onder de douch vandaan. Ik wilde er achter na gaan 'Blijven staan jij' zei ze. Ik gehoorzaamde en bleef staan. Ik hoorde een laatje open en dicht gaan en niet veel later stond jullie weer voor me. Ze gaf me een condoom 'Waar? Hier?' 'Ja gewoon, onder de douch' ik keek haar verbaasd aan 'Graag of niet' zei ze speels. Dat hoefde ik me geen twee keer te laten zeggen. Ik maakte het condoom open en deed het om. Ik tilde Julia op en ze sloeg haar benen stevig om mijn middel. Na 5 minuten hield ik het niet meer zo goed en zette ik haar neer. Niet omdat ze zwaar was, helemaal niet zelfs maar gewoon omdat het in het algemeen zwaar werd. 'Dat was apart maar het voelde heel goed' zei ze blozend. Ik lachte en besefte me net dat we gewoon seks onder de douch hadden gehad. Voor een tweede keer best een rare plaats. Ik sopte Julia in met badschuim en zij mij. 'Ik ben wel weer klaar' zei ze 'Ja ik ook wel' zei ik. Ik zette de douch uit en we stapte het douch hokje uit. We waren aan gekleed en we verveelde ons een beetje dus besloten we alvast naar benden te gaan aangezien het toch al tien voor half was. Beneden in de zaal waren Hope en Ashton er al en Karen en Dave 'Goedemorgen' zeiden we in koor. Hope zat heel de tijd raar naar Julia te seinen 'Ik moet naar de wc en Julia ook' zei Hope en trok haar mee.

P.o.v Hope
Ik moest me alles nog een beetje laten bezinken. Oké dat ze het nou 1 keer doen helemaal goed maar 2 keer en dat in minder dan 24 uur Pfff.

Julia keek me raar aan toen we in de wc stonden. Ik checkte alle wc-hokjes voor dat ik begon te praten 'Zo dus jij bent geen maagd meer' zei ik met één wenkbrauw opgetrokken. Ze keek verlegen naar de grond 'Hoe weet je dat?' 'Gehoord en gezien' ze sloeg haar handen voor d'r gezicht 'Heb jij gezien dat wij het deden?' ik schudde mijn hoofd. Ze zuchtte opgelucht. 'Hoe kwam het eigenlijk? Opeens off?' 'Nou voor dat we gingen eten hadden Luke en ik er een gesprek over en na het eten, ja het gebeurden gewoon' 'Okay' ik lachte. Julia glimlachte ook even 'Ik hoorde af en toe wel wat maar wist het niet zeker' 'Was het zo hard dan?' vroeg ze beschamend 'Niet heel erg, een beetje maar' ze haalde opgelucht adem 'Hoe was het onder de douch? Beter dan in bed?' vroeg ik lachend 'Oh god je verteld me toch niet dat je dat ook gehoord hebt?' 'Jawel, alleen ik' ze liet zich in mijn armen vallen en lachte ongemakkelijk 'Oh god dat had ik niet verwacht. Ik schaam me kapot ' 'Ik ben je beste vriendin, ik mag dat toch wel weten. Maar was het lekker?' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen 'Hope shut up' 'Was het lekker?' 'Hope hou oohhop!' 'Was het lekker?' 'Ja het was heerlijk nu goed? Jezus!! Wat moet ik toch met jou?!' 'Niks! Nou kom laten we terug gaan' 'Als je het tegen iemand zegt vermoord ik je' 'Ik zeg niks' en ik stak onschuldig mijn handen in de lucht. 'Wat deed je eigenlijk in onze kamer?' 'Nou ik was mijn tandenborstel kwijt dus ik kwam vragen of je misschien die van mij had. Toen ik geen antwoord kreeg heb ik onze sleutel gepakt en daar kreeg ik jullie deur mee open. Ik kwam binnen gelopen en zag ik jou flannel liggen toen ik verder keek zag ik alle overige kleding stukken liggen. Toen wist ik genoeg en zeker dat er wat gebeurd was. Ik wilde jullie niet wakker maken dus ben ik weg gegaan. Later toen ik lag te lezen en waren jullie aan het douchen toen hoorde ik het. Ashton lag muziek te luisteren, dus daar hoef je je niet druk om te maken' ze knikte verlegen. Zo had ik Julia nog nooit gezien. Het was echt grappig om haar een keertje zo verlegen te zien.

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu