36. #juka

1.4K 73 4
                                    

P.o.v Luke
Ik werd rustig wakker en keek naast me en zag dat Ashton al uit bed was, ik wilde net uit bed stappen toen ik twee mensen zacht hoorde praten het was een jonge en een meisje stil lag ik te luisteren 'Ik ga het hem vragen hoor' zei de jongen 'Nee alsjeblieft niet ik doe het zelf wel' zei het meisje stres vol terug 'Waarom wil je het niet zeggen?' vroeg de jongen weer 'Hij gaat me sowieso uitlachen als hij het weet' zei ze sipjes terug, het ging dus om een jonge 'Waarom zou hij? Hij vind jou echt wel leuk' zei de jongens stem geruststellend 'Dat zeg je alleen maar om me gerust te stellen' zei ze koppig 'Dan niet' zei de jongens stem en ik hoorde voetstappen richting de kamer waar ik sliep, ik draaide me snel om en deed mn ogen dicht. 'Luke word wakker man' zei Ashton 'Laat me met rust' probeerde ik geloof waardig over te laten komen zodat hij niet wist dat ik al wakker was 'Kom op we moeten vanavond optreden en alles moet nog gedaan worden' zei hij zuchtend, ik rolde naar de rand van het bed en keek Ashton aan die nog steeds stond te kijken, ik had de dekens om me heen gewikkeld en Ashton stond als een idioot te grijnzen ik rolde het bed af en probeerde op te staan, toen dat lukte liep ik (het was meer hupsen dan lopen maar dat maakt niet uit) naar de woonkamer waar Julia en Michael zaten 'Ik ben een lopende burrito' zei ik lachend 'Mag ik je dan op eten?' vroeg Julia moest lachen om hoe ik eruit zag 'Ja tuurlijk' zei ik lachend, ik schuifelde verder naar de bank toe en net toen ik bij de bank was viel ik voor over zo op Julia haar schoot 'Ash pak jij even mes en vork voor mij' vroeg Julia aan Ashton 'Ja komt er aan' zei Ash en pakte een mes en vork uit de la 'Nou burrito Luke daar ga je dan' zei ze met lust in haar stem en hield het bestek boven me 'Okay ik heb besloten om niet meer een burrito te zijn' zei ik en rolde van Julia haar schoot af de grond op 'Nou dan neem ik wel een broodje' zei ze teleurgesteld, ik stond op en pakte de dekens van de grond en deed het om als een soort cape 'Superluke om je te redden van het Ashmonster en de Mikeyfreek' zei ik en tilde Julia op van de bank in bride-style 'Ik voel me echt super save nu' zei ze lachend en ze drukte zich iets dichter tegen me aan, wat doet deze meid toch met me? Ze laat mijn hart sneller kloppen en ze laat me blozen, was zij misschien met Ashton aan het praten vanochtend over die jongen ? Dan zou ik geen kans maken het gaf me een zwak gevoel maar vergat het gevoel weer en begon weer te lachen. Terwijl ik mee lachte met Julia draaide ik een rondje om mijn eigen as 'Wat gebeurd er hier nou weer?' vroeg Hope slaperig die de slaapkamer uit kwam lopen 'Ik wilde Luke de burrito opeten maar hij besloot toen om superluke te worden en om mij te reden en beschermen tegen het Ashmonster en tegen Mikeyfreek' zei Julia heel onschuldig, Mike en Ash stonden op en liepen zogenaamd dreigend op ons af 'Wees maar niet bang Julia, ik red je wel tegen deze freek en het monster' zei ik met een wat zwaardere stem 'Owh superluke wat moet ik toch zonder jou' en ze boog wat meer naar achteren en sloeg haar hand hopeloos op haar voorhoofd, het zag er echt heel grappig uit. Ik rende tussen ze door en zette Julia op de tafel en sloeg Mikey nep in zijn gezicht en duwde Ashton naar achteren, net iets te hard waardoor die op de grond viel 'Oh nee superluke heeft ons verslagen' zei Michael zwak, ze stonden op en liepen naar de bank toe en gingen tv kijken. 'Kom maar Julia je bent veilig nu' zei ik en gaf haar me hand en ze sprong voorzichtig de tafel af en gaf me een knuffel 'Dankje superluke' zei ze fluisterend, ohhh alleen al haar stem liet mijn hart sneller kloppen 'Geen probleem daarvoor ben ik superluke' zei ik we lieten elkaar voorzichtig los 'Zo zijn de tortelduifjes klaar met romantisch doen?' zei Ashton met een bigsmile 'Tortelduifjes?' vroeg we in koor 'Agh man zeg niet dat je het niet ziet, kijk dan hoe jullie naar elkaar kijken' zei Michael, we keken elkaar aan en het was een tijdje stil.

P.o.v Hope
Ik zag al een tijdje hoe Julie naar Luke keek en hij naar haar ze zouden echt super schattig zijn maar ja dat kan natuurlijk niet 'Zo zijn jullie klaar met jullie toneelstuk?' zei Calum die met een laptop in zijn handen binnen kwam lopen 'Wat doe jij nou weer man?' vroeg Michael 'Nou jullie toneelstukje staat op twitcam' zei hij grinnikend 'Dat meen je niet?' zei Luke ongelovig, Calum knikte van wel '#juka is de tag van dit moment' zei Calum en zette de laptop neer je zag steeds het beeld verspringen van al die honderden tweets die binnen kwamen. Ik las er een paar door

"Awhh they are so cute together #juka"
"She likes him and he likes her #juka"
"Juka forever together #juka #5sos"
"They stole my heart #juka"

Het waren echt hele leuke en lieve tweets maar ik weet alleen niet of Paul hier zo blij mee is. Ondertussen waren Kelly en Michelle ook wakker geworden door ons gelach en zaten de jongens op de bank en wij voor de bank en de laptop stond voor ons met de twitcam open, het ging een beetje over de tour en er werden soms wat vragen aan ons gesteld bijvoorbeeld over het werk wat wij deden en dat er heel veel mensen jaloers waren maar ons wel veel plezier en succes wenste, er was natuurlijk ook wel wat haat tussen door maar daar had ik niet veel last van Julia wel wat meer had ik gemerkt, gister was ik op haar mobiel aan het letten en ze kreeg allemaal haat en dreig berichten binnen zoals: Luke is van mij, blijf uit de buurt van mijn man en echt serieuze bedreigingen over als ze nog 1x met Luke omging er iets ergs zou gebeuren, ik zou het hier wel later eens over hebben met haar, de jongens zeiden gedag tegen de fans en sloten toen twitcam af 'Wat gaan we vandaag doen?' vroeg Michael 'Uh jullie hebben een optreden vanavond?' zei Michelle 'Ja dat is pas vanavond?' zei Ashton 'Laten we dan naar het  zwembad gaan beneden kn het hotel!' zei Michael enthousiast 'Omg ja goed idee' gilde ik enthousiast, we pakten handdoeken en de broodjes van gisteren en trokken vast onze bikini's en zwembroeken aan, de jongens trokken die nieuwe zwembroeken aan die ze bij de the sting hadden gekocht en wij gewoon een oude bikini. We waren zoals gewoonlijk weer eens druk en rende allemaal in 1x de lift in, we deden de deuren dicht en er stond dat je maar met 6 personen in de lift kon niemand keek er naar dus waar zou ik me er druk om maken, Ashton drukte op het knopje van begaande grond en we kwamen bij de tweede verdieping aan en opeens was er een schok waardoor we niet meer bewogen en we een beetje tegen elkaar aanvielen 'Wat was dat?' fluisterde Kelly angstig 'Ik weet het niet, het lijkt er op dat we niet meer dalen' zei Calum terug, ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en natuurlijk als of het niet erger kon had ik geen bereik, Calum en Michael hadden ook geen bereik en van de rest lagen de telefoons in onze kamer. Luke drukte op het knopje van de nood bel 'Hallo kan ik u ergens mee helpen?' zei een vrolijke mannen stem 'Uh ja we zitten vast in de lift' zei Michelle geïrriteerd 'Oh oké ik ga kijken wat ik kan regelen, blijf waar je bent dan stuur ik hulp' zei de mannen stem en verdween daarna 'Ik denk dat ik maar een marathon ga lopen' zei ik sarcastisch, serieus iemand die zegt blijf waar je bent terwijl je vast zit in de lift. Ik liet me zelf tegen de muur vallen en zakte naar beneden dit ging nog wel erg lang duren.

---------------------------------------------------
Heeyy
Ik wil even fun_5sos_life bedanken dat ze mij een rol in haar boek heeft gegeven, ze is echt een hele leuke en toffe meid en jullie moeten snel haar boek gaan lezen want het is een super leuk boek en ze kan ook heel goed schrijven!!! Ook wil ik vragen of jullie het boek van bolaurel willen lezen want het is ook een leuk boek en het is een goede vriendin van mij!!
Ik zag net op de facebook paginga van 5sos dat er morgen om 9uur extra kaarten verkocht worden voor het concert van 20 mei in de ziggodom, ik zou echt heel graag willen gaan maar ik mag niet 😭
Ook wil ik jullie bedanken voor de 2.69K reads ben er echt super blij mee!!!!
Zouden jullie willen voten en commenten?
Groetjes
Mij💋❤️

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu