9. Who are you?

3.5K 151 5
                                    

P.o.v Michael
Calum keek me raar aan hij had het gesprek gevolgd. 'Wie zou dat geweest zijn?' Vroeg Calum 'Jij weet net zo veel als ik.' Zei ik tegen hem. Ik ga jullie het leven zuur maken, die woorden bleven maar in mijn hoof dreunen. Na nog 5 minuten daar gestaan te hebben liepen we naar boven. 'Cal, gaan we het de ander vertellen over telefoontje?' 'Misschien morgen, nu niet laten we gewoon genieten van onze avond.' Ik was het wel met hem eens maar toch voelde het niet lekker om het niet te zeggen.

'Zijn jullie daar eindelijk.' Zei Ashton ongeduldig. 'Ja man er stonden zo veel fans.' Zei Calum. 'Wat willen jullie eten?' Vroeg ik 'PIZZA!!' Gilde Julia en Luke in koor waar na ze in lachen uit barstte. 'Oke wie wil wat?' Vroeg Ashton 'HAWAIÏ.' Zeiden Calum en ik 'En de rest?' 'Ook hawaiï? Vroeg Ashton, iedereen knikte van ja 'Ik bestel ze wel.' Zei Julia

'Zo die zijn besteld over een halfuurtje bij de ingang van het ziekenhuis. Wilt iemand ze zometeen gaan halen?' Vroeg Julia. Na een lange stilte waarin niemand wat zei en elkaar alleen maar aankeek, reageerde ik 'Ik ga wel.' Zuchtte ik.

P.o.v Hope
Na 20 minuten liep ik naar beneden. Ik moest een zonnebril op en inmiddels was er ook bewaking bij ons voor de deur geplaatste. Paul was bij de jongens en Julia ging voor controle langs de dokter, ze bleef te veel hoofdpijn hebben. Toen ik beneden kwam was het al zo druk als Paul had gezegd. Ik liep naar buiten en meisjes begonnen te gillen. Rente vroeg aan mij of ik met haar op de foto wilde 'De jongens betekenen veel voor me en als je veel voor hun betekend beteken je ook veel voor mij.' Zei ze erachteraan 'Uhm ja oké, kan toch geen probleem zijn?' We hadden 3 selfies gemaakt. Ik heb haar terug gevold op twitter en zij had me getagd bij de foto. Ik retweette de tweet en kreeg zoveel berichten binnen dat mn mobiel twitter automatisch afsloot.

7 minuten later  kwam de pizza jongen 5 pizza's voor €20.- is niet duur vond ik zelf. Paul had me geld gegeven voor de pizza's en ik mocht hem wat fooi geven had hij nog gezegd. Ik zag net dat ik op twitter meer dan 700 volgers er bij had! Waarschijnlijk omdat de jongens me allemaal volgen.

Toen ik terug boven was, ging me mobiel

(M= Maya (moeder van Hope) H= Hope)
M: Hee lieverd hoe gaat het met je?
H: Goed hoor mam en met jou?
M: Ja ook goed, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen lieverd.
H: Geeft niet ik weet je hebt het druk met interviews afnemen en journaal maken.
M: Morgen vlieg ik vanuit Amerika naar London en dan naar Rotterdam. Dan kom ik je overmorgen opzoeken, oke?
H: Ja is goed maar ik moet nu ophangen de pizza's worden koud.
M: Hope je weet dat je niet te veel vet mag eten!
H: Weer ik maar een keertje is niet erg. Doei mam
M: Doei lieverd.

Ik word soms zo gek van haar, ik mag dit niet, ik mag dat niet. Ik heb 1 jaar gezeurd tot dat ik een iPhone kreeg. Ik eet nooit fast food bij mijn ouders, want dat is niet goed voor je lichaam. Ze is zo voorzichtig met mij terwijl ze zelf de hele wereld over reist, naar de grootste aanslagen gaat voor een reportage en ik mag nog geen eens een pizza eten. Ik heb me nu wel weer genoeg druk gemaakt over haar en delete het stukje mama in mn hoofd. Ik liep de kamer in met pizza's. 'Leuke foto.' Zei Ashton lachend meteen toen ik binnen kwam. 'Ja vond ik ook.' Zei glimlachend. 'En hoe ging het gesprek met Paul? 'Oh nou ja daarover, we moet-'' op dat moment kwam Julia binnen 'Jul hoe gaat het?' Vroeg Luke bezorgd 'Ze is onder narcose voor een niet al te lange tijd. Ze voelde zich niet lekker en hiermee zou het opgelost moeten worden. Morgen kijken we verder hoe het met haar gaat.' Zei de dokter en vertrok 'Meneer Hemmings jou beurt.' Zei ze daarna 'Maar ik wilde net aan mijn pizza beginnen.' Jammerde hij 'Die eet je later maar, kom op.' 'Maar anders eet Michael alles op.' Stamelde hij 'Dan neem je hem mee en eten jullie straks samen pizza.' Zei de dokter zuchtend. Michael liep stuiterend met een stuk pizza in zijn handen de deur uit en iedereen barste in lachen uit toen we een klap hoorde en Michael hoorde zeggen 'De pizza is oké.'

Een half uur later kwam Michael terug, alleen en een stuk rustiger 'Yo Mikey heeft de dokter je een easypill gegeven?' Zei Calum lachend 'Nee dat niet, ze kwamen er achter dat Luke een ontsteking in zijn been had om het bot heen. Het kan niet goed en snel genoeg genezen.' Zei Michael serieus. Het was best angstaanjagend, Michael en zo serieus gaat niet samen. 'Waar is Luke nu?' Vroeg Ashton 'Ze gingen iets proberen ofzo maar ik moest weg, is er nog pizza? Vroeg Michael ik knikte 'Staat op de tafel.' 'Thnx.'

P.o.v Michael
Ik ging naar de tafel waar de pizza stond en Calum kwam me achterna en ging naast me zitten 'En nog wat van die anoniem persoon gehoord?' 'Uhm nee.' Toen ging mn mobiel af: anoniem 'Als je het over de duivel heb trap je hem op zijn staart.' Ik liet mijn beeldscherm zien 'Laat mij opnemen, hij verwacht mij nooit tenminste ik neem aan dat het een hij is omdat het een jongens stem heeft.' Ik gaf mijn mobiel aan Calum en hij nam op, maar zette hem wel op luidspreker.

(C=Calum, A= anoniem)
C: Hallo?
A: Calum, fijn dat je opneemt. Ik had je al verwacht.

Ik keek Calum aan met een hoekanhijdatweten gezicht.

C: Wat moet je van ons?
A: Ik zei toch dat ik jullie leven zuur ging maken, i'm watching you, geniet maar lekker van jullie pizza.

Met die woorden werd er opgehangen. 'Calum we moeten ze het vertellen, ik vind het echt eng worden.' 'Ja ik weet het, laten we nu gewoon doen?' 'Oke ik vertel het wel.' Zei ik 'Zeker Michael?' 'Ja.' Ik had nog niets gegeten, maar ik had nu geen trek meer 'Willen jullie ff luisteren? We moeten jullie wat vertellen. Tijdens het interview was Jordy er opeens dat hebben jullie waarschijnlijk ook gezien. Later toen we terug kwamen van het interview lazen we den briefje, die in de oude kamer lag. We wilden toen net naar boven gaan toen mijn telefoon ging. Ik nam op en het was zo'n raar gesprek als laatst werd er gezegd ik ga jullie het leven zuur maken. Net toen we pizza wilden gaan eten werd ik weer gebeld, dit keer nam Calum op. Hij zei hallo Calum, fijn dat je opneemt ik had je al verwacht, daarna werd er weer gezegd ik zei toch dat ik jullie het leven zuur ging maken, i'm watching you en geniet maar lekker van jullie pizza.' Zei ik met 1 hap adem. Al die verbaasde gezichten liegen we bibberen 'Maar hoe kan dat hoe weten ze dat we pizza hadden en hoe wist hij dat Calum zou opnemen in plaats van Michael?' Vroeg Ashton wanhopig 'Wij weten net zo veel als jullie nu.'

P.o.v Luke
Ik werd wakker na dat ze mijn been opnieuw hadden geopereerd. Ik voelde me zo misselijk en had helemaal geen trek meer in pizza. Ik moest het aan Hope en Julia vertellen dat we misschien weg gaan. Ik ga ze echt heel erg missen dan. Ik ga straks als iedereen slaapt tegen Julia praten ze zou het niet horen maar dat maakt me niet uit. Op dit moment werd ik terug gebracht naar de kamer, ik wilde de jongens en meiden graag zien. We hebben het erg gezellig en Ashton is erg blij sinds we Hope en Julia hebben ontmoet. Michael en Calum gedragen zich nog steeds als idioten maar ja broeder liefde hé. Bij de deur van de kamer stond een nieuwe bewaker die ik nog nooit had gezien meestal hebben we de zelfde. Paul zou dat wel geregeld hebben. Die bewaker grijnsde heel raar naar mij, maar oké niet iedereen kan het zelfde zijn hé. Ik werd de kamer in gereden door de dokter en al snel was ze weer verdwenen.

The hospital boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu