P.o.v Luke
We hadden nu pauze en de vragen die er gesteld waren kon je gewoon normaal beantwoorden, straks zouden er wel andere vragen komen waar ze door zouden gaan vragen over Hope en Julia of we daten al dat soort dingen dat gebeurde ook toen we Lou gingen voorstellen. 'Heeii hoe gaat het?' vroeg Julia die naast me was komen staan 'Goed, met jou?' 'Goed maar een beetje zenuwachtig' antwoordde ze. We konden niet verder praten want we moesten al weer terug gaan.'Komt er binnen kort al een nieuw nummer uit?' 'Nou ja natuurlijk, maar door dat we in het ziekenhuis waren liepen we wat vertraging op' zei ik
'Julia hoe heb je de jongens ontmoet?' 'Nou dat is een lang verhaal maar ik zou het kort houden: op die avond hadden we een ongeluk thuis gehad en zijn we naar het ziekenhuis gebracht ik lag in coma en toen ik wakker werd zag ik opeens Luke Hemmings, er waren te weinig kamers voor niet zulke erge ongevallen dus daarom lagen we bij elkaar, later kwam Hope binnen samen met de rest van de jongens binnen, dus zo hebben we elkaar ontmoet'
'Klopt het dat jij Hope date met Ashton?' ze schrok en werd helemaal rood 'Ik weet niet hoe u aan deze informatie komt, maar dat is niet waar' zei Hope 'En wat is dit dan?' vroeg de zelfde man en hij kwam naar voren met een foto van Ashton en Hope lopend hand in hand 'Dat is gewoon vriendschappelijk, mag dat niet?' vroeg Ashton die zich er nu mee had bemoeid 'Wij zijn niet de enige die denken dat jullie een relatie hebben, er zijn heel veel fans die denken dat jullie wat hebben' Paul was inmiddels ook achter de schermen vandaan gekomen en hij was zeker niet blij ook keek hij heel boos naar Ashton en Hope en playbackte iets van straks praten, meer begreep ik er niet van. Dit was één van die vragen waar ik van wist dat ze gesteld konden worden.
'Julia ben je single?' 'Ja dat ben ik' zei ze 'Heb je een crush op één van de jongens?' nu werd ze ook rood 'Uh nee' zei ze onzeker 'Aan je antwoord te horen geloof ik je niet' 'Laten we gewoon vragen stellen over het touren en over onze muziek en niet over onze privélevens' zei Calum koppig.
'Michael welke kleur ga je je haren de volgende keer verven?' 'Dat weet ik niet maar misschien blond' gaf hij al antwoord
P.o.v Ashton
Die vraag bleef maar in mijn hoofd dreunen, ik daten met Hope? Dan mag ik lang verder blijven dromen. 'Iedereen kan wel zien dat ze niks in jou ziet maar juist in Calum ze heeft altijd heel veel lol met hem en jij bent maar haar stomme kook hulpje' zei een onaardige stem in mijn hoofd, 'Maar dan zou ze toch niet voor niks die bandana gekocht hebben' zei een aardige stem in mijn hoofd, toen kwam de boze stem weer en zei: 'Ja maar ze dacht er alleen aan omdat Ashton ze bijna altijd draag' ik geloofde maar de boze stem in mijn hoofd en kwam langzamerghand weer terug uit mijn gedachten.
'Ashton kom je? We hebben weer pauze' zei Luke fluisterend in mijn oor 'Jaja ik kom mee' zei ik terug en stond op 'Ik ben er helemaal klaar mee' zei Calum gefrustreerd 'Ja ik ook, mogen we al weg?' vreog Julia 'Jullie moeten nog een uur, Ashton en Hope ik moet met jullie praten' zei Paul een beetje boos 'Okay we komen' en we achtervolgde hem 'Ik ben niet blij met wat ik net te zien heb gekregen, die keer in de badkamer hé dat was toch vriendschappelijk? Jullie weten dat de pers hier misbruik van gaat maken? Ik had nog zo gezegd geen relatie' zei Paul boos 'Ja dat weet ik, maar het is altijd vriendschappelijk geweest en dat blijft het ook! Het was ook vriendschappelijk toen die foto is genomen! We gingen boodschappen en dan en er was niks tussen ons, gewoon vrieden, meer niet! Je weet dat de pers altijd op de meest akward momenten van doe foto's maakt' zei Hope wanhopig, het onaardige stemmetje kwam terug 'Ik zei het toch alleen vriendschappelijk, meer niet!' toen bemoeide de aardige stem zich er ook weer mee 'Ze zegt dit alleen maar omdat Paul dit wilt horen in het echt vind ze dit helemaal niet, ze wilt echt wel meer zijn dan vrienden maar dat kan niet' weer geloofde ik de boze stem. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Paul 'Ashton, Ashton hallo hoor je me? Gewoon vrienden hé?'vroeg Paul die al iets gekalmeerd was 'Jaja gewoon vrienden' zei ik toch nog wat afwezig 'Nou kom op laatste paar vragen' zei Paul die me naar voren duwde. 'There we go' zei ik zuchtend en liep weer naar mijn plek toe.
JE LEEST
The hospital boys
FanfictionHoe gaaf zou het zijn om kaartjes te winnen voor het concert van de 4 leukste jongens van de wereld? Maar wat als je in het ziekenhuis terecht komt en niet naar het concert kan gaan? Of dat je opeens met je moeder naar Amerika moet en de 4 leukste j...