TOPRAK
"EDAAA!" Yerdeki silahı aldım ve Damla'ya doğru tuttum,ellerini kaldırdı korkudan ağlayıp titriyordu.
"SENİN YOLUN BURDA BİTER" diyip mermi bitene kadar sıkmaya devam ettim. Eda'yı kucakladığım gibi hastaneye götürdüm. Arabanın ön koltuğuna yerleştirip kemerini taktım gözleri kapalıydı eli kolundaydı.
"Dayan prenses" diyip gaza yüklediğim gibi hastaneye vardık. Eda çok kan kaybetiyordu üstüm başım kan olmuştu. Doktorlara bağırarak Eda'yı onlara teslim ettim. Ellerimi saçlarımın arasına geçirdim sinirden bayılıcaktım.
Saatler geçti. Damla öldü. Eda? Eda lütfen dayan prensesim...
Doktorlar bana doğru yaklaşırken hemen toparlandım ve yanlarına gittim."Eda'nın durumu gayet iyi çok güçlü biri endişe etmenize gerek yok kurşun sıyırmış. Kan çok kaybettiği için kan da verdik az sonra normal odaya alıcaz yarında taburcu edebiliriz"
"Teşekkürler" diyip Eda'nın normal odaya geçmesini bekledim.
2 saat sonra...
"Prensesim" saçlarını sevmeye devam ettim 2 saattir seviyordum bıkmayacağım tek şey.
"Toprak" diyip gözlerini ovuşturup bana bakmaya çalıştı. Beni bu şapşallıyla baştan çıkartıyordu.
"Prenses nasılsın" diyip elini kavradım.
"Damla o nerde?"
"Öldürdüm.."
"Ne! naptın?" Bağırmasıyla sessiz olmasını hatırlattım."Evet ama iz falan kalmadı bizim arkadaşlar cesedi yaktı silahıda dereye attılar sıkıntı etmene gerek yok" diyip gülümsedim.
"Ne kadar rahatsın?'"
"Hak ettiği şeydi."
"Ölmek mi?"
"Bizi ayırmaya çalışan herkes suçludur, yarın taburcu olucan ve sana bir süprizim var bayan" diyip neşeli bir kahkaha attım."Neymiş?" Diyip bana göz kırptı.
"Uludağa gidiyoruz" Mutluluktan boynuma sarıldı.
"Yavaş yavaş, Can ve Tuana iyiler ve harika bir eğitim görüyorlar sadece bir süre yoklar" diyip gülümsedim
Kafasını olumlu anlamda salladı.EDA
"Ne kadar yorduk birbirmizi" derin bir iç çektim ve gözlerine baktım.
"Haklısın birdahada ayrılmayız karıcım"
"Hey! Boşandık?"
"Sahte bir belgeyle mi ahaha sanmam prenses biz hala evliyiz"
"Pislik" diyip kolunu cimcikledim.
"Acıdı ama" diyip gülümsedi.
"Oy gel"öpiyim diyip kolunu öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
ChickLitSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.