Bekarlığa Veda Partisi!!

1.9K 40 4
                                    

"Eda benimle evlenirmisin"

"EVET!" dememle tekrar öpüştük.

Sabah uyandım elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım.

Bügün gelinlik seçicektim çok heycanlıyım gelinlik seçmeye Damla Ve Zeynep'le gidicem. Toprak'ta damatlık seçmeye gidicek.

"Aşkım ben çıkıyorum" dedim.

"Tamam bitanem" diyip beni dudaklarımdan öptü.

Zeynep Ve Damla'yı aldıktan sonra. Kadıköy'e gelinlik mağzalarına bakmaya gittik.

En sonunda harika mı harika bir gelinlik buldum.

Beyaz starptez,hafif simli ve taşlı. Etegi kabarık. Duğak yerine melek tacı takıcaktım. Çünkü ben Topra'gın meleğiyim :) .

Neyse kızlarda gelinliği beğenince,ayakkabı ve çanta bakmaya gittik. Ayakkabım beyaz yüksek topuk ve simli. Çantamda onun eşiydi o da simli bir çantaydı. Kızlar harika harika laflar ettiler. İyiki varlar. Damla evlenceğim için çok seviniyor. Zeynep'te aynı şekilde. Cenk çocuk bekliyormuş :D . Neyse herşeyi aldıktan sonra eve geldim. Kızlarda evlerine gitti. Bugun bekarlıga veda partisi var Topra'gın, bu yuzden aldıklarımı odaya bıraktıktan sonra dışarı çıktım...

TOPRAK

Evleniyorummmmmm! Çok tuhaf ve harika bir duygu. Bugun bekarlıga veda partim var. Dansçı kızlarda gelicek. Neyse damatlığımı almaya gittim bizim çeteyle ve beyaz bir damatlık aldım. Ayakkabılarımda beyaz. Damatlığın yakasına "E" harfi koydurdum. Benim BMW'yi düğün arabası yaptık. Arkasına "Bu aşk bitmiyor" yazdırdım. E❤️T yazdırdım. Ve heryerini süsledik. Neyse kıyafetlerıde aldıktan sonra yukarı çıktım odaya koydum. Eda'da koymuş. Çok merak ettim ne aldığını ama söz vermiştim bakmıycaktım. Evi parti için süsledik. Alkolleri hazırladık. Ve parti başladı muziği açtım. Herkes dans ediyordu. Ben alkolu fazla almıştım. Bizim çeteye benim üstümü şampanya yapmıştı. Bende onlara şampanya sıktım. Çok eğleniyorduk. Birden slow parça çaldı. Herkes kız dansçılarla dans etmeye başladı. Bende ettim. Kız bana yavşamaya başlamıştı.

"Toprak evlenmeee ya" alkolden kafayı yemiş galiba.

Ve parti bitmişti. Herkes tebrik ediyordu yarın düğünümüz vardı. Çok mutluydum umarım bir aksilik olmaz. Herkes gitti evi temizlemeye başladım. Ve uyumaya gittim. Kapının açıldığını hissettim. Eda gelmişti. Uyuyor numarsı yaptım. Ve onu üstünü çıkartığını gördüm. Geceliğini giydi. Siyah mini gecelik. Ve yanıma yattı. Ona döndüm ve dudaklarımı değdirdim bana gülümsedi.

EDA

Topra'gın beni izlediğini gördüm.

"Seni seviyorum ve asla sevmekten vazgeçmiycem" dedi.

"Seni seviyorum ve asla sevmekten vazgeçmiycem"dedim.

Ve dudaklarımı dudaklarımıza kenetlenmiş bir şekilde uyuduk. Yarın düğünümüz vardı çok heyecanlıydım.

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin