Hadi ama?

1.6K 38 2
                                    

İlk balayı gecemiz gayet zevkli geçti. Sabah uyandığımda derin bir esnedim. Dün düğünde çok yorulmuştum. Yanımda uyuyan Topra'ga baktım çok tatlıydı. Saçlarını sevdim ve onu yanağından öperek uyandırdım. Bügün annem ve babamın mezarlığına gidicektik. Onlara evlendiğimi ve hamile oldugumu soylıycektım. Evet evlenmeden önce hamıle oldum. Ve bunu Toprak bile bilmiyor. Öğrenirse çok sevinicek. Toprak bana gülümsedi ve o kaslı vücuduyla banyoya gitti. Bende geceliğimi çıkarıp, siyah dar atlet ve beyaz mini sort giydim. Saçlarımıda salaş bir topuz yaptım. Ve aşağı indim. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Topra,gın ayak sesini duydum ve arkama geçip yanağımdan öptü.

"Günaydın kraliçem"

"Günaydın aşkım" diyip yemeğimizi yemeğe başladık. Toprağa hamile oldugumu süpriz yapıcaktım. Ve bugun hasta oldugumu soylıycektım. O da benı hastaneye goturecektı. Bende ultrasondan ona hamile oldugumu gösterecektim.

"Toprak ben hastayım sanırım doktora gitsek mi?"

"Tamam kahvaltı bitsin gideriz aşkım"

Kahvaltılarımızı bitirdikten sonra arabaya binmek için dışarı çıktık. Hastaneye vardığımızda kadın doğum uzmanına gittim. Toprak bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Doktorun odasına girdiğimizde.

"Hoşgeldiniz Eda hanım"

"Hoşbulduk" diyip ultrason aletinin olduğu yere gittim.

Toprak hala tuhaf tuhaf bakıyordu. Bu hali çok sevimliydi. Doktor ultrason ailetini karnımda gezdirdikten sonra...

"Eda hanım ikiz bebekleriniz olucak biri kız biri erkek tebrik ederim"

"Toprak" diyip Topra'ga sarıldım. Fakat o beni itti.

"Eda ben baba olmaya hazır değilim" diyip odadan çıkıp gitti!" Ağlamaya başladım. Bende hastaneden çıktım ve ağlamaya başladım. Oysa ben çok heyecanlıydım aile olucağımız için Toprak'la beraber çocuklarımızı büyüteceğimiz için ... Sahile gidip bir banka oturdum ve Topra'gı aradım. -ARADIĞINIZ KISIYE SUANDA ULASILAMIYOR- tekrardan ağladım ağladım ağladım... Hadi ama Toprak neden böyle davrandın hiç anlamıyorum. Bende karnında çocugumla tek basıma giderim annem ve babamın mezarlığına. Mezarlığa gitmek için taksi çevirdim. Taksi beni indirdiği yer annem ve babamın mezar yerinin tam karşısıydı. Onları çok özledim ve şimdi kendi evladımı büyütücem. Ve güçlü olmam lazım çünkü annelik bunu gerektirir. Toprak umrumda değil nolursa olsun baba olmaya hazır olmasa bile bu çocuklarının canına kıyamam ben bunu yapamam Toprak bey istediğin şey olmıycak.! Mezarlıktan indim ve mp3 ümü açtım

RAFET EL ROMAN-YANILDIM dinlemeye başladım. Ve ağlamamak için zor dayanadım. Ama olmadı ağladım. Eve gidemezdim ve sokakta kalıcaktım Cenk'leride arayamazdık düğünden sonra ne ara hamile kaldın falan soru sorarlar hiç uğraşamam. Zaten bana kendi derdim yeter. Saate baktım ve 21:00 hemen taksiye bindim ve sahile bırakmasını söyledim. Taksiden indikten sonra biraz yürümeye başladım ve bir dükkanın satılık olduğunu gördüm yeride çok güzeldi tam sahilin karşısı, martıların önü hayran kaldım... Ve hemen satın almak için bankaya gittim. Bankada işlerimi hallettikten sonra orayı pastane yapmaya karar verdim. Pastane ismini düşünmeye başladım ve Toprak Cafe koymaya karar verdim. Her ne kadar kızgın olsamda çok aşığım nabıyım sonucta kocam. Cafenin içini 1 haftada halletikten sonra artık daha işlek bir duruma geldi. Çok fazla müşterim olmaya başladı.

1 YIL SONRA .......

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin