AŞK İÇİN

1.3K 40 9
                                    

"DİLARAA!" cesedi oraya yığıldı. Kucağıma aldım arabaya yerleştirdim. Hastaneye koşarak getirdim.

"Siz Dilara Hanım'ın yakını mısınız"
"Hayır doktor bey noldu?"
"Dilara Zafer hayatını kaybetti" Dilara ölmüştü sevinmem mi lazımdı üzülmem mi o anda şoktaydım benim için canını feda etmişti. Ama ben Eda'yı seviyordum keşke yapmasaydı... Eda benim için canını feda etmezdi bundan eminim.

EDA
Toprak sabah uyandığımdan beri yok. Arıyorum açmıyor. Nerde bu ya.? Ve kapı çaldı..

"Nerdesin sen sabahtan beri yoksun üstündeki kanlar ne TOPRAK!"
"Dilara öldü onun kanı"
"Ne? sen nerden biliyorsun?"
"Onunla konuşmak için evine gittim ama işler umduğum gibi gitmedi ve kendini öldürdü, hastaneye yetişene kadar çok kan kaybetmiş." Şoktaydım Dilara Toprak için kendinden vazgeçmişti bu kadar çok mu seviyordu...

"Sen benim için böyle bişi yapmazdın" dedi Toprak gözlerimin içine bakarak.
"Ne? Ne alaka"
"Öyle bu ilişki tek taraflı sırf Tuana ve Can iyi yetişsin diye benle tekrardan evlendin, beni tanımadan çıkma teklifi kabul etmiştin hatırlıyorsan, benle aynı yataktada yatmıştın ve daha yeni tanışıyorduk sen nesin Eda beni kullandın mı başından beri...hiçbir kız bunları kolayca kabul etmez!"
"Toprak,şokun etkisindesin saçmalıyorsun pişman olacağın şeyler söyleme!"
"Şokun etkisinde değilim ben bunu daha yeni farkettiğim için şoktayım beni aldattın Eda beni kandırdın! Zorlama hiç boşuna sevmiyorsan.."
"Toprak,seni çok seviyorum lütfen yapma böyle"
"Hep bu ilişki senin saçmalıklarından bitti seni birkere bile bırakmadım Eda BİRKERE BİLE!"
"Toprak sus"
"Susmu? Ben susa susa nolmuşum be Eda sevme beni çünkü istemiyorum artık seni...Kapıyı çarparak gitti. Toprak naptı bize? Nolduda bianda? Ağlamaya başladım bir viski koyarak...

TOPRAK
Bu kadar salak olduğumu düşünememiştim. Kız beni oynatmış resmen, inanamıyorum nasıl farkedemedim! E-postamı avukata attım yarın boşanırız birdaha,birdaha olmıycak bu iş biz birbirimiz kandırdık. Eda benim için kendi hayatından vazgeçermiydi?

(Aranıyor Eda...)
"Ne yine mı.."
"Halit köprüsüne gel" çok alkölüydüm arabayı sürmek istemediğimden taksiye bindim. Eda ordaydı beni görünce göz yaşlarını sildi.

"E-posta geldimi?"
"Geldi ama istemıyorum Toprak seni seviyorum"
"Beni çokmu seviyorsun?"
"Evet çok fazla.."
"Görücez" Eda'nın elini tuttum.
"3 diyince atlıycaz köprüden"
"Toprak sarhoşsun saçmalama! Can Tuana onları düşün!"
"Bak sevmiyorsun?"
"SEVİYORUM TOPRAK HERŞEYDEN FAZLA İYİ ATLIYORUZ"
"1.2..3."

VOTE YAPMAK ZORMU BALLAR ? <3

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin