Can'a bir kardeş yapıcaktık,mecburduk...
Toprak ben hamile olduktan sonra bizle kalıcak yasa dışı çocuk yapamayacağımız için evlendik. Toprak'la çocuk işini hallettikten 1 hafta sonra kusmalarım başladı,baş ağrılarım çoğaldı,aşermelerimde çoğaldı,Toprak bana tüm aşeridiğim yiyecekleri buldu. Doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim, ultrason aleti karınımda dolaşırken aklıma Topra'ğın beni oracıkta bırakması geldi,suratım hafif bozulunca Toprak bunu farketmiş olmali ki "Seni birdaha bırakamıycam" demesiyle hafif bir tebessüm ettim,oda yanağıma hafif sıcak bir öpücük kondurdu. Bu süre içinde Topra'ğa olan aşkım çoğalıyordu. Toprak Emre'ye başka bir ev bulduğu için Emre artık bizle yaşamıyor. Toprak aramızdaki gerginliğin bitmesi için ona Dilara'yla arasındakileri anlattı ,Dilara'yı idda yüzünden öptüğünü ve benle çıkmadan önce olduğunu söyledi.
8 AY 3 HAFTA SONRA...
Doktora diğer ziyaretimizde doktor erken doğum olacağını söyledi çünkü Can'ın yaşı ufak olduğu için fazla dayanma şansı olmayabilirmiş.
"Eda dayan yarın doğum olucak""Sen yanımdaysan ben herşeye hazırım"
"Ben her zaman yanındayım."
O gece hastanede kaldık,benim elim karnımda Topra'ğın eli benim elimin üzerinde olarak hastane'nin tek kişilik yatağında uyuduk. Bi an aklıma ilk tanışmamız günler geldi,bana sert çarpışı,çete lideri olup insanları dövmesi,kıskanmaları herşey ne çabuk gelişti... Şimdi ise Topra'ğın ikinci çocugunu doğurucam. Onu seviyorum...
"TOPRAK UYAN SANCILARIM BAŞLADI!"Toprak gözünü açar açmaz doktor aramaya gitti. Doktor doğru söylemişti kızımız erkenden doğucaktı. Doktor beni doğumhaneye götürene kadar Toprak elimi bırakmadı. Damla,Cenk,Zeynep ordaydılar... Herkes merakla beni ve Tuana'yı bekliyordu...
TOPRAK"Ne zaman doğcak!"
"Sen bilmiyorsun daha bekliycen!" diyen sese kafamı sinirle çevirdim Emre'ydi.
"Sen çok mu biliyorsun?" dedim ona karşı yürüyerek. Cenk beni tuttu.
"Toprak sakinleş yeri ve zamanı değil."
"Yeri ve zamanı Damla" diyip Emre'nin ağzına yumruğu attım.
"Senin erkekliğin bu kadar işte anca yumrukların konuş şerefsiz hadi vursanaa!!!" diyen Emre'yi duvara yapıştırdım. Cenk beni onun gırtlağından zor ayırdı.
"Siktir git!" dedim bağırarak Emre'ye.
Doğumhaneden bebek sesleri gelince hemen içeri girdim. İki prenses bana baktı o anda. Çok sevindim hafif gözlerim doldu...
EDAToprak bana ve Tuana'ya mutlu gözlerle bakıyordu.
"Eda aynı senin güzelliğinde" diyip Tuana'yı kucağına alıp sevmeye başladı. Tuana'nın göbek bağındakı hücre'yi Can'a nakledicekler. 24 saat içerisinde ilik uyum sağlıyacak. Beni normal odaya aldılar. Tuana şuanda özel odada sonuçta erken doğdu.
24 SAAT SONRA...
CANİlik vücüduma uyum sağlamış. Ama doktorlardan rica ettim annem ve babama söylemiyecekler ben süpriz yapıcam. Hastane yatağından kalktım anne ve babamın odasına girmemle çok şaşırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
ChickLitSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.