DÜĞÜN!

1.7K 37 0
                                    

Yarın düğünümüz var çok heyecanlıyım..

Bugun DÜĞÜN ZAMANI 1 SAAT KALDI!

Az önce saçlarımı yaptırmaya gittim açık bıraktım ama uçlarına bukleler yaptım. Makyaj herşeyi yaptım kırmızı rujum dudaklarımı belli ediyordu. Ardından ağdacıya gittim bacaklarımı,koltuk altımı,kollarımı falan heryerimi aldırdım. Şuan evdeyim gelinliğimi giydim. Çantamı ayyakkabımı giydim ve Topra'gın beni almasını bekliyorum. Düğünü bahçemizde yapıyoruz. Suan yanımda Damla,Cenk,Zeynep var. Beni hazırlıyorlar. Keşke annem ve babamda yanımda olsaydı bu rn mutlu günümde :( ama napalım hayat başlıyor ve biryerde bitiyor. Ve Toprak beni almaya gelince olduğu yerde bana bakakaldı.

"Prensesim çoook harikaaa--aa olmuş----suuun!"

"Teşekkür ederim prensim sende çok yakışıklısın" diyip birbirimizde bakıp gülümsedik.

Davetlileri karşılamaya indik. Ozan da ordaydı. Umursamadım biraz davetlilerle sohbet ettikten sonra Damla anonsunu yaptı.

"Evet arkadaşlar bügün burda Toprak ve Eda'nın sonsuz aşkını resmileştirmeye geldik" dedi Damla alkışlar,ıslıklar.

Topra'gın sürtükleride gelmişti. Ozan'ın karısı hamileymiş. Nikah memuru bizi yanına çağırdı...

"EVET" dedim.

"EVET"dedi Toprak. Nikah memuru bize evlilik cüzdanını verdi bende havaya kaldırıp salladım. Ve Toprak'la öpüştük. Herkes alkışlıyor ve ıslık çalıyolardı. Ardından halay çekmeye gittik. Ve slow danslar. Ardından yiyecekler dağıtıldı. Konukları yolcu ettikten sonra Toprak beni kucagına aldı ve yukarı çıkardı çünkü ilk balayı gecemiz...

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin