"Ben geldim Eda" diyen Topra'ga baktım. Gelmişti evet 1 yıl sonra karşımdaydı. Suyu yere düşürdüm. Ve ağzımdaki suyu lavoboya püskürttüm. Ağlamaya başladım.
"Eda özür dilerim"
"Defol! Çık git burdan istemiyorum seni! GİT! GİT! GİT!" diye bağırdım. Yukardan Can'ın ağlamasını duydum ve hemen yukarı çıktım.
"Şşşş meleğim sakin ol" diyip Can'ı sakinleştirdim. Ve uykuya daldı. Onu yatağına koyduktan sonra odadan çıktım ve Toprak'la burun buruna geldik.
"Git burdan Can'ı uyandırıcaksın!"
"İsmi Can mı? Onu görmeme izin ver lütfen Eda"
"Başka bir istegin varmı?!Ben onu tek başıma doğururken yanımda yoktun! Kızımız öldüğünde yanımda yoktun! Param yokken yanımda yoktun! Şimdi Can'ı mı görüceksin? Git gör! Şerefsiz herif seni" diyip tokat attım. Bana masum masum baktı çok pişmandı ama affetmıycem asla ve asla! Toprak odaya girdi,Can'ı kucagına alıp öptü. Toprak daha fazla kas yapmıştı. Ve hala çok yakışıklıydı. Siyah saçları dağınık ve salaş duruyordu. Can'ı yerine koyduktan sonra yanıma geldi.
"Biraz konuşalımmı aşağıda?"
"Konuşulcak bişey yok!" Diyip kafamı çevirdim.
"Lütfen Eda" Diyen Topra'ga baktım. Kafamı tamam anlamında salladıktan sonra aşağı indik.
"Ben çok özür dilerim seni incitmek,kırmak,üzmek istemiyordum"
"Özür dileyince ben o acıları yaşamamış olmuyorum"
"Çok pişmanım ne dersen haklısın"
"Olmaz tamamı! 1 yıl sonra senı affedemem o kadar kolay degıl!"
"Affetmen için napmalıyım?"
"Hiçbirşey! Git bırak beni ayrılalım!"
"SENDEN ASLA AYRILMIYCAM TAMAMI SENİ ÖLESİYE SEVİYORUM EDA ÖLESİYE!" Diyip ağladı Toprak ağlıyordu!" Ve sinirliydi. Yumruklarını sıktı evden çıktı!" Kapıyıda öküz gibi çarptı HAYVAN HERİF!"diyip, Ağlamaya başladım.
Saate baktım 07:50 olmuştu. Banyoya girdim ve soğuk bir duş aldım. Duşta şarkı söylemeye başladım (Duman- Olmadı Yar)
Yanlış nerde aklım sende,suçum neydi sormadım...Çektin gittin dinlemeden bana birşey söylemeden yıllar sonra dönsen.. Son pişmanlık neye yarar! Herseyin sebebi var buraya kadar! daha fazla devam edemedim ve duştan çıktım.
Siyah dar şortumu giydim. Üstümede göbegi açık siyah t-shirt. Hafif makyaj yaptıktan sonra Can'a bakmaya gittim.
Uyanmıştı bana gülücekler atmaya başladı bende ona gülümsedim. Onu öptüm kokladım. Ve biberondaki mamasını verdim. Kapı çaldı aşağı indim kapıyı açtım Damla gelmişti.
"Selam güzelim"
"Selam"
"Senin moralin mi bozuk?"
"Toprak geldi" diyip suratımı ekşittim.
"Neee! Ne güzel barıştınızmı?" diyip sırıtan Damlaya baktım.
"Hayır ayrılmak istediğimi söyledim"
"Nee?! Onu fazla suçlama, bak sen çok haklısın ama onuda anla sana neden gittiğini söyledimi?"
"Hayır.."
"Konuş Eda hemen acele karar verme sonuçta Can var acele ve yanlış kararlar verme iyi düşün"
"Tamam deniycem" diyip hafif sırttım"
"Güzel bende Yakışıklı Can'a bakıyım hadi sen git işe geç kalma" diyip gülümsedi,bende gülümseyip evden çıktım.
Pastanede yine yoğun bir müşteri vardı. Siparişleri aldım. İşlerimi bitirdim. Akşam olunca biraz sahilde yürüyüp düşünmeye başladım. Toprak neden baba olmaya hazır değildi? Boşuboşuna mı suçluyorum? Damla haklımı? Of napıcam ben! En iyisi Toprak'la konuşup doğru kararı vermek.. Topra'gı aradım ve hemen açtı.
"Efendim Eda"
"Sahile gelebilirmisin"
"Tamam hemen ordayım" dedi ve yaklaşık 6 dk sonra geldi.
"Hızlı geldin"
"Şey...Sanırım" diyip gülümsedi. Ben gülümsemedim.
"Sana birkaç şey sorucam?"
"Sor"
"Neden baba olmaya hazır değilim dedin?" ağlamamak için zor dayanıyordum. Bu laf bana koyuyordu.
"Bilmiyorum garipsedim ama çok sevindim inan bana çok sevindim."
"Peki suan hazır mısın?"
"Ben hazırım Eda Can'a çok iyi baba olucam sana söz veriyorum sen çok güçlü bir annesin" demsiyle Topra'ga baktım bu sözü beni şaşırtmıştı ve gururumu okşamıştı.
"Bana değil Can'a söz ver..." diyip denize taş atmaya başladım.
"Beni affedicekmisin?"
"Hayır"
"Amaa... " diyen Topra'gın dudaklarına yapıştım. Öpüşmeye başladık.
"Seni affetmıycem Torpak" bana mal mal baktı.
"Ama öptün?"
"Evet bu affettıgım anlamına gelmiyor?" Daha büyük bir taş attım denize.
"Özledin o zaman" diyip sırttı.
"Evet" dedim kızgın bakmaya çalışarak."Neyse ben eve gidiyim Can bekliyor görüsürüz"
"Görüsürüz Eda"
Eve varınca Can'ı sevmeye başladım. Damlaya bügünkü konuşmalarımızı anlattım. (öpüşememiz haric)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
Genç Kız EdebiyatıSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.