ARTIK TOPRAK'TAN YAZICAM BİLİN.Can'ın kucağıma atlamasıyla uyandım. Nasıl güzel bir uyandırış, kucağımda minik poposuyla oturuyor,ayaklarına bakıyor.
C: Uyan sabah oydu.
Tatlı,tatlı konuşmasına gülmüştüm ve onu gıdıklamaya başladım.
C:Ya-yaypmaa baba hihihi.
E: Ooo beyler çok neşelisiniz.Eda'yı da yanıma çektim ve saçlarının arasına öpücükler kondurdum.
Birkaç dakika sonra kapı çaldı meraklı gözlerle kafamızı kapıya çevirdik.S: Toprak, aile güzelliğini bölüyorum ama konuşmamız gerek.
Eda huzursuzca bana baktı. Can da bana bakıyordu.
T: Tamam geliyorum.
Sude odadan çıktıktan sonra Eda sinirle bana baktı.
E: "Toprak aile güzelliğini bölüyorum ama konuşmamız gerek".
Sude'nin taklitini yapıyordu,kaşlarını çatıktı,çünkü gülüyordum.
E: Gülme
Diyip kendiside güldü.T: Eda mızmızlanma seni akşam yemeği yaparım, kız senin için uğraşıyor.
Hala gülüyordum.E: Akşam yemeği? Fena değil yanında Toprak tatlısı varsa tabii. Ayrıca uğraşmasın benim için, /derin bir nefes/ bence Sude sana aşık. Yoksa kimse benim için uğraşmaz saçmalama.
T: Eda lütfen, tek güvenebileceğimiz kişi, hem öyle olsa ben anlarım.
E:Hıı dün öpüşürken öyle gözükmüyordu,dudaklarıyla seni yiyordu!
T:Kapa şu konuyu! Eda,Can burda lütfen sözlerine dikkat et.
E: Tamam sana güveniyorum.
T: Teşekkür ederim matmazel.
Diyip elini öptüm,boynunuda güzelce kokladım.Can'ı sırtıma alıp aşağıya kahvaltı yapmaya indik, yemekte konuşmadık Eda ve Sude sinirle birbirilerine bakıyorlardı, bu halleri cidden komikti. Yemek bittikten sonra Sude'nin odasına gittim, beni karşısındakı koltuğa oturttu ve soğuk bir limonata verdi.
S : Öncellikle, Zeynep yurtdışında olduğunu öğrendim, bu yüzden yurtdışına çıkış yapmalıyız Sen ve Ben? Ayrıca nerdelerde dolandığını nerelerde takıldığıda bu kağıtta mevcut bi incele. Diyip limonatasından yudum aldı, bende kağıda baktım aslında çok fazla yer yoktu rahatlıkla onu bulabilirdik.
T: Tamam, en kısa zamanda yola çıkıyoruz o zaman.
S: Yani bugün.
T: Bu kadar erkenmi?
S: Evet, bizden haberdar olmadan, /limonatasından yudum alır/ onu bulmalıyız.
T: Anladım.
Kafamı sallayıp sigaramı yaktım, dumanını Sude'ye doğru üfledim.Sude,derin bir nefes aldıktan sonra, "Hadi yolculuk başlasın." dedi.
Birkaç saat içinde bavullarımızı kapının önüne yığdık, Eda,Sude ile beraber yurt dışına gitmemden şikayetçiydi, ama ben onun için yapıyordum ailemiz için...E: Toprak seni seviyorum,dikkat et.
Yavaşça dudaklarımı öptü.
T: Bende seni seviyorum, sizde dikkat edin.Can'ı da öptükten sonra, korumayı görevlendirip arabaya bindik. Cenk'te göz kulak olucaktı Eda ve Can'a.
Yol boyunca plan yaptık, Sude gerçekten çok akıllıydı. Bu beni etkiliyordu, hem şakalaşıp hemde mantıklı kararlar vererek havalimanına geldik.Kontrollerden geçtikten sonra uçağa bindik. Sude durmadan kurabiye ve limonata istiyordu.
T: Hesapı bize kitliycen herhalde. Diyip güldüm.
Sude ağzında kurabiyeler varken konuşmaya başladı.
S: Ama çok güzel. Diyip gülüştük.
T: Bilmezmiyim.Birkaç saat içinde Paris'e iniş yaptık.
İntikamımız başlasın bakalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
ChickLitSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.