Toprak Gittin Mi?

1.3K 28 7
                                    

-NESLİHAN-O BİLMİYOR (BÖLÜMÜ BU ŞARKIYLA OKUYUN)-

1.2.3!
Topra'ğın elini bıraktım, atlarken, o atladı! TOPRAK ATLADI!
"TOPRAKK" bağırarak ağlamaya başladım. 112 yi aradım hemen geldiler. Toprağı hastaneye kadar yanındaydım taki kalp masajına kadar beni içeri almadılar ya boğulma tehlikesi varsa , ya kafasını vurduysa? Tanrım! Lütfen bana yardım et! Birkaç saate Damla,Cenk,Tuana,Can,Ozan hepsi geldiler. Can ağlıyordu.

"Anne sizin kavgalarınızdan bıktım bıktım ya babam ölürse anne babam ölürse" demesiyle sarıldım ama beni itti.

Kalp masajı bitince hala nabız az geliyordu. İçeri girmem lazımdı! Toprak sesimi duymalı.
"Lütfen son kez ona kavuşiyim ,son kez sesimi,duysun"gözlerim acıyordu, kalbim daha çok acıyordu.
Doktorlar içeri aldılar, Toprak burnunda hava cihazı, kafasında yara, nabzı gitti gide düşücek...
"Toprak"sesimdeki titreme ağlamamdandı. Elini sıktım,saçlarını sevdim alnını öptüm.
"Toprak beni bırakma prensim, hadi bana geri dön herşeyim" o lafıma Toprak elimi sıktı!

"ELİMİ SIKTI!" Doktorlar kafama üşüştü. Topragın nabzı gelmeye başlamıştı.
"Hadi bitanem yap bunu hadii" nabzı düzene giriyordu.
"Seni seviyorum, o gözlerinin beni sevdiği gibi..." Ağlıyordum hala.
"Üzme beni gel bana sevgilim"
"Eda" diye mırıldanmasıyla daha çok ağladım.
"Burdayım sevgilim" tekrardan uyudu. Odadan çıkarttılar, herkes bana "iyi mi"dedi.
"İyi oluyor galiba bilmiyorum... niye toplandız gidin Damla çocukları al gidin yanlız bırakın!" Dememle hepsi gitti.

Camdan onu izliyordum o masum uyuyuşunu,sevdiğimi,herşeyim benim için canına kıyıyordu.
Haklıydı ben onun için canımı feda edemedim. Korkumdan değil, sevgimden değil, ama yapamadım Toprak affet beni herşeyim, geri dön bana geri dön...

Uykuya dalmıştım ama Doktorların sarsmasıyla uyandım.
"Eda hanım size bişi söylememiz gerek"
"Ne ne söyliyceksiniz?!" kalbim atmaya başlamıştı bayılıcaktım başım dönüyordu.
"Bu çok zor bi şey, tüm çabalarımıza rağmen Toprak Bey hayattını kaybetti başınız sağolsun"O söz bana keskin bi bıçak gibi vurdu canımı yaktı derinden derinden...
"Toprak gittinmi?" dedim şey son hatırladığım sözdü.

YORUM VE VOTE BEKLIYORUM BALLAR <3 XOXO

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin