Ölüm! Ve Aşk!

4.1K 114 27
                                    

Cevapımı söyliyicekken.. telefonum çalmaya basladi.

Toprak mal mal baktı ve açmamı soyledi.

"Alo? Eda Korkmaz mı?"

"Evet benim?"

"Annenizi şuan hastaneye kaldirdik gelebilirmisiniz?"

"Ne A-annemi??!"

Telefonu kapattıktan sonra ağlamaya basladim. Toprak telefonumu aldi ve numaralara bakti.

"Annene noldu Eda?" dedi

"Hastanede...Benim gitmem lazim"

"Tamam benim arabamla gideriz"

Arabasina binmeye gittik. Toprak hoş cocuktu ama ondan nefret ediyordum. Okulun ilk günunden beri beni rahatsiz ediyor neyse acaba anneme nolmustu?

Hastaneye girdigimde Ozan ordaydi (Ozan eski sevgilim) ve hemen sarildik onun kollarinda agliyordum. Toprak ise bize bakiyordu sanirim kiskanmisti YINE!?

Babam ben dogunca öldü. Onu hic tanimadim. Annem ölurse napardim bilmiyorum...

"Eda hanim!"

"E-evet..doktor bey"

"Ee nasil soylesem bilemiyorum.."

Sozu bitmeden aglamaya basladim hickirarak resmen boguluyordum Annem ölmustu!!

Topraga sarildim o da agliyordu.

"Guclu olmasin Eda!"

"Olamiyorum Toprak!"

"Yapmalisin Yapabilirsin!"

Goz yaslarimi siliyordu.

"Basin sagolsun Eda"

"Sagol Ozan"

Hastaneden ciktiktan sonra kalacak yerimin olmadigini dusundum.

"Evin nerde Eda?"

"Evim yok"

"Sey bende kalabilirsin"

Toprak'tan nefret etmiyorum.!

Topragin evine geldigimde zengim olduklari belliydi.Fakat ailesi yoktu.

"Ailen nerde?"

"Onlar ben ufakken trafik kazasinda olduler beni anneannem buyuttu o da gecen sene öldü"

"Cok uzuldum benim babamda ben ufakken öldü"

Birbirmize bakip gülümsedik. Yanliz evde tek yatak odasi vardi.

"Ben duş alicam banyo nerde?"

"Üst katta"

Duştan cikinca havlumu gövdeme sardım...ki Toprak beni bu halimle gördü.!

"Oww pardon" diyip cikti.

Utanmistim..

Üstumu giydikten sonra Toprak ile alisverise ciktik bana üst almamiz icin.

Ilk basta ic camasirciya girdik. Toprak bana birkac gecelik gosterdi. Bayaa kisaydi. Fakat begenmistim. Ic camasirlarimida aldiktan sonra. T-shirt,elbise falan almaya gittik.

Suan evdeyiz ve ben kirmizi mini geceligimi giyip yatiyorum cok yorulmustum annem ölmustu ama alismistim cunku kimi sevsem gidiyordu!

Toprak ile yan yana yatiyoruz. Ve cok tatli. Kaslarina dokunmak icin neler vermezdim? Tabiki ben ona bakmaya devam ettim. Saclariyla oynamaya basladim cok yumusakti.

"Bana bakmaya devam mi ediceksin Eda?" diyip güldü

"Hayir ne alak...."

Derken dudaklarima yapisti...Karsilik vermedim vermek istiyordum ve verdim! Evet öpüştük!

"Eda benimle cikarmisin?"

UMARIM BEGENMISSINIZDIR VOTE UNUTMAYIN <3 XOXO

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin