Zaman bizi yordu...

2.1K 59 2
                                    

2 AY SONRA....

Düşündüğüm şeyi yaptım yani artık benimde çetem oldu. Damla,Zeynep,Cenk. Artık bayaa güçlüyüz. Toprak'la 2 aydır konuşmuyorum. Gayet mutluyuz. Sanırım artık yorulduk birbirimizden vazgeçtik. Ozan 1 ay önce evlendi. Fotoğrafları yaktım. Tehdit edebilceği herşeyi ortadan kaldırdım. Damla ve Cenk hala sevgililer. Zeynep ve ben bekarız sadece. Toprak'tan ayrıldıktan sonra o zor günlerimde bana hepsi destek oldular. Damla'da dahil... Biz hepimiz artık beraber yaşıyoruz bir ev kiraladık. Ve çok eğleniyoruz keyfim çok yerinde. Çetenin başı oldugum için sıkıntı yok. Toprak'ların çetesine karşıyız. Artık düşman olduk.

"Eda Eda Toprak orda!" demesiyle Zeynep'in gösterdiği yere baktık bir kızla öpüşüyordu. Bence bilerek yaptı çünkü tam karşımdaydılar.

"Ucube.."

"Madem o senin gözünün önünde öpüşüyor sende onların çetesinden en yakın arkadaşı olan Eren'le öpüş?" dedi Damla.

"İyi fikir" dedim. Telefonumu elime alıp Eren'i aradım ve sahile gelmesini söyledim. O salakta hemen kabul etti. Zaten bana aşık. Toprak'tan korktugu için ifade edemiyordu. Eren sahile geldi. Bende Toprag'ın görebileceği yere götürdüm Eren'i. Ve dudaklarına yapıştım. Topra'gın bize baktıgını hissedebiliyordum. Çünkü sinirle nefes alışverişi kulağıma geldi. Öpüşmemiz bittiğinde Eren bana gülümsedi. Aptal çocuk! Bende ona piç smile attım. Ve Damla'nın yanına gittim. Toprak Eren'le dövüşüyordu. Toprak hala beni koruyor. Peki Eren'le çıksam? O zaman herşey değişir...

TOPRAK

Tanımadığım bir kızla öpüşmek midemi bulandırdı. Eda ve Eren'in öpüşmesi ıyk! Bu ne amk! Eda mal mı?! Neyse ne umrumda değil düşmanım lan o benim! Eda'nın en yakın arkadaşı Zeynep'le konuşucam ve barışmamızı sağlamayı düşünücem ama Zeynep ya Eda'ya onla konuştuğumu söylerse... Tehdit ederim bok bile söyleyemez. Akşam olunca Zeynep'i eve çağırdım. Ve Eda'nın benden neden ayrıldığını sordum. İlk başta söylemedi. Biraz zorlayınca söyledi.

"AMINA KOYUCAM SENİN OZAN!"

"Toprak sakin ol. 2 ay geçti. Ozan evlendi. Hiçbirşey eskisi gibi olamaz bu çok zor"

Ağlamaya başladım. Zeynep beni teselli ediyordu.

"Zeynep ben EDA'SIZ YAPAMAM!" Onsuz-onsuz yaşamak anlamsız!"

-DUMAN-İÇERİM BEN BU AKŞAM DİNLEYİN BU BÖLÜMÜ OKURKEN-!

"Kendime geldim geleli dostlar olamam kimseye düşman bi şüphem yok kefenim sağlam içerim ben bu akşam"

"Toprak sen iyi değilsin lütfen sakin ol!"

"Sesli duydum duyalı dostlar yola çıktım yeni baştan acelem yok hedefim sağlam içerim ben bu akşam"

"Toprak ağlama yapma!"

"İÇERİM BEN BEN BURDA BU AKŞAM!" Diyip viski koydum.Ve kapı çaldı....

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin