Yeni Bakıcı

1.7K 37 2
                                    

Damla'ya konusmalarımızı anlattıktan sonra. Bana universiteye kayit yaptirmamiz gerektigini soyledi. 1 hafta kalmisti okullarin acilmasina.

"Ben gelemem" dedim mutsuz ve endiseli bir halde.

"Neden?" dedi Damla merakla.

"Can var"

"Aman kızım! bakıcı buluruz"

"Dogru ama iyi bir bakıcı bulmak zor" dedim mutsuz bir ifadeyle.

"Benim arkadasim var Toprak'ta taniyor hatta ilkokul arkadasi Topra'gin,ismi Dilara.

"Tamam diyip internet uzerinden kayidimizi yaptik"

1 HAFTA SONRA...

Alarmin otmesiyle uyandim. Can'da uyanmis yataginda oturup etrafa bakiniyordu,beni gorunce gulucukler atmaya basladi,simarik sey.

Birazdan Dilara gelicekti. Umarim iyi bir bakicidir. Can'a biberosunu verdikten sonra kahvalti hazirlamaya indim. Kahvaltiyi hazirladiktan sonra tam yemege basliyacaktimki,kapi caldi.

Dilara ve Toprak gelmisti. Dilara esmer,renkli gozlu ve cok guzel bir kizdi.

"Mereba ben Dilara"

"Mereba ben Eda" diyip elini sıktım.

"Kahvalti hazirlamistim istersen yiyebilirsin"

"Pekala"diyip masaya oturduk.

Topra'ga yüz bile vermiyordum. Ama o hala pisman pisman gozlerime bakiyordu. Yemegimi yedikten sonra. Giyinmek icin yukari ciktim. Kirmizi mini dar bir elbise giydim. Hafif bir makyaj yaptim ve kirmizi topuklu ayakkabilarimi giyip, Can'i öperek onu Damla'ya emanet ettim.

"Eda istersen seni birakiyim" diyen Topra'ga baktim ve durmadan beni inceliyordu.

"Gerek yok" dedim sertce.

"Lutfen zaten yolumun üstu birakirim"dedi.

"Peki"diyerek evden ciktik.

Universitenin önüne gelince Toprak'ta arabadan indi!?

"Neden geliyorsun?" Dedim.

"Cunku burasi benimde okulum"dedi ve piç smile yapti. Aptal okuz hayvan!

Onu aldirmadan okula girdim ve Cenk,Damla'da burdaydi. Zeynep tıp fakultesinde oldugu icin baska okulda. Cenk'i gorur gormez sarildim. Bana sarilarak havada dondurmeye basladi.

"Cok ozledim seni Eda" dedi bana sarilirken.

"Bende"diyip onu yanagindan optum. Saskin saskin bana bakti. Ve yanaklari kizardi. Toprak yine cetesiyle beraberdi, beni izlemeye basladigini farkettim. Bana masum masum bakiyordu sarilmamdanda hic hoslanmamisti. Umrumda degil öl geber pislik!

"Banada sarilmiycanmi aglarim ama" diyen Damla'ya da sarildim.

"Yerler seni kizim" dedim ve kikirdayan Damla'yida optum.

Zaman boyle gectikten sonra tum hocalarla tanismistik en son turkce hocasiyla taniscaktik.

Son ders baslamisti hoca gicik biriydi. Ve herkesi kiz erkek oturttu. Damla Cenk'le

Ben salakla oturdum. Yani Toprak'la.

"Hocam ben bunla mi oturucam" dedim kizgin bir ifadeyle.

"Kizim ilkokul cocugu gibi davranma!" Diye bagirdi.

Sinifta kahkalar yukselmeye basladi. Sinirime dokunmustu.

TOPRAK

Yavasca ayaga kalktim. Gozlerimi kistim ellerimi yumruk yaptim. Bu benim klasik hareketimdi.

"Eda'ya o lafi soylerken dusunceksin hocaa!"

"Seni terbiyesiz disipline mi veriyim seni." Bu laf dahada sinirime dokunmustu. Eda bana -'yapma' diye bakiyordu ama yapicaktim.

"Hocaa beni tehdit edemezsin ben seni tehdit ederim!" Diyip hocanin yanina gidip agiz burun daldim. Siniftakiler bize bakiyordu. Ve incecik zarif bir el yani Eda beni geri cekti.

"Sakin ol" dedi. Birsey demeden siniftan ciktim.

EDA

Topra'gin siniftan cikmasiyla bende arkasindan gitmeye basladim.

"Dur" dedim dinlemedi.

"Dursanaa!" Dedim bir hışım arkasini dondu.

"NE!!" dedi sertce korkmustum.

"Okuldan atilicaksin neden yaptin"dedim sakince.

"Sanane git beni rahat birak!" dedi ve gidiyorken...

"AYI!" dedim bagirarak.

"Laflarina dikkat et Eda" dedi tam giderken.

"Etmezsem nolur?"

"Bu olur!" diyip dudaklarima yapisti.Sonra geri cekildi ve gitti.

Ders bittikten sonra eve gidip Dilaraya parasini verip gittikten sonra dus aldim. Can'ı da öptum ve uyudum.

Ertesi sabah okulda gordugum şeyle şok oldum...

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin