"Eda benimle cikarmisin?"
"Evet"
"Ciddi misin?" diyip güldü
"Hayır diyebilirim" diyip güldüm
"Tamam tamam ilk sevgilimsin" diyip kahkaha atti.
ILK SEVGILI?? BU COCUK TAŞ VE ETRAFINDA SÜRTÜKLER VAR VE BEN ILK SEVGILISIYIM WTF?!?
Arkami dondum ve belimden sıkıca kavrayıp beni kendine cekti. Hosuma gitmisti. Ayaklarini ayaklarima doladi. Ve sarmaşdolaş uyuduk.
Sabah olunca Topra'gin dudaklarina dudaklarimi deydirerek uyandirdim. Bana bakip gülümsedi..bende ona..
"Giyinicem odadan cikarmisin?"
"Ah tabi"
Üstume beyaz atlet altimada beyaz mini etek giydim ve beyaz converslerimi.
"Etek cok kisa!"
"Hahahahaha "
"Of eda illa deli edicen beni"
Bende kıkırdadım.
Bana bakip kaşlarini çattı tabi hemen sustum. Cunku o herkese zarar veriyor en yakin arkadaslarina bile bu yuzden banada verebilir.
Sinifa girdigimizda Ozan ordaydi sanirim bizim okula yeni gelen ogrenciydi?!?!
Toprak biliyordu eski sevgilim oldugunu. Bu yuzden sinirlendi biraz.
Ee napalim kiskanc Toprak iste alisicaz aslinda hosuma gidiyor ama yumruklariyla konusmasa daha iyi.!
Damla'nin yanina oturdum.
"Toprak'la el ele geldiniz?"
"Sevgilim cunku" diyip güldüm.
"Anladim" diyip yanimdan kalkti Cenk'in yanina oturdu ve ona benim Toprak'la ciktigimi soyledi. Cok belliydi cunku Damla sinifa duyurusunu yapti.
"ARKADASLAR TOPRAK VE EDA YENI CİFTİMİZ HERKES ONLARI ALKISLAYABILIRMI?" dedi
Herkes ıslık calip kulagimi sikti. Tebrik ettiler. Toprak benim yanima geldi ve oturdu elimi tuttu. Herkes birkere daha ıslık calip kulagimi sikti! Lanet olsun!
Cenk tebrik etmedi bile Ozan'da tebrik etmedi.
Ders bitince bahceye ciktim.Toprak birilerini dovuyordu uzaklasmami isaret etti. Bende takmadim ve Cenk ile Ozan'ın ortasina oturdum.
"Küs müyüz beyler?"
"Evet" dedi Ozan.
Cenk susuyordu yere bakiyordu.?
"Niye?"
"Topra'gi seviyormusun"?
"Evet?"
"Mutluluklar" diyip yanimdan Ozan kalkti.
Ayagi kalkiyordum ki.. Cenk beni dudaklarina yapistirdi!
"Beni sev" diyip öpuyordu.
Ittirmeye calisiyordumki.Cenk yere dustu. Toprak onu gebertiyordu.
Damla Topragi sakinlestirmeye gelmisti!
SÜRTÜK!
"Seni gebertirim Piç" dedi Toprak.
Toprak bana baktı ve kolumdan tutup okulun arkasina goturdu. Canimi yakiyordu kolumu cok sıkıyordu.
"Nasil opersin lan!"
"O optu"!
Beni umursamadan gitti.
Agliyordum Cenk'e kizgindim.Yanima geldi goz yaslarimi sildi.
"Ozur dilerim kendimi tutamadim"
"Bosver" diyip yanindan kalktim ve kolumdan cekti. Burunlarimiz degiyordu birbirine, nefesini hissediyordum.
"Beni affet!"
"Hayir birak beni"
"Affetmen lazim EDA!!!!"
Bagirmasi kulagimi sikmisti!
Dudaklarimiz degiyordu ama opusmedik opemezdi sadece degiyordu ama bize bakanlar opusuyor saniyordu.
"Gulumseyin!" diyip Damla fotografimizi cekmisti"
"Naptin sen"! dedim sertce.
"Sence? fotografinizi cektim"
"VER ONU"
Kosarak yukari cikti.! Bende pesindeydim.Topra'ga dogru kosuyordu.Bende arkasindaydim.
Topraga resmi verdi! Toprak bakti bakti bakti ve koridorun basindaki bana bakti!!!
Ellerini yumruk yapmis sinirden bana dogru geliyordu! Kacmaya calistim ama arkadaslari kolumdan tutup beni tuvalete soktular. Toprak kapiyi actirdi ve iceri girdi.Beni duvara dayadi ellerini benim bogazima goturdu sanirim beni bogacakti. Nefes alamiyordum.Ve gozlerim kapandi heryer bulanik oldu. Bayilmistim....Gozumu actigimda evdeydim ustumde geceligim vardi. Ve kapi acildi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
ChickLitSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.