(MULTIMEDYA-SUDE)
Eda 1 hafta hastanede kaldıktan sonra eve geçti.
TOPRAK
Sinirli,üzgün ve birkaç olumsuz duygular dışında iyiydim. Eda'ya birşey olmasından değil,ona zarar gelmesinden korktum. Şuan iyi olduğunu biliyorum, Can'la beraber iyiler. Cenk kaçmayı başardı,onuda onların yanında koruması amaçlı gönderdim. Ben hapishane hayatımda kalmaya devam edicektim.Beni burdan tek kurtarabilecek kişi Sude,benim en eski dostum, şuan CIA ajanlık bürosunda çalışıyor. Beni burdan çıkarmak için ABD'den geldi. Sanırım tek güveneceğim insanlardan biriydi, ona güvenmekten başkada çarem yoktu zaten.
Sude: Toprak en kısa sürede bir kaçış planı uygulayacağız, beni senin avukatın olarak gösterdim, Damla'nın soruşturmasında kanıtların az bu yüzden daha rahat seni hapishaneden çıkarabilirim, duruşmaya kadar sabretmen ve uslu Toprak olman gerek. diyip tebessüm etti.
Toprak: Teşekkür ederim, elinden geleni yapacağını biliyorum, ben burdayken Eda ve Cana göz kulak olamıyorum fazla biliyorsun Cenk'e de fazla güvenemem sende bi kollarsan sevinirim.
Başıyla onayladıktan sonra gitti. Bende hapishaneden çıktığım ve Zeynep'in intikamını alacağım zamanı bekliyordum. Onunda sonunu getirdikten sonra rahatlayabilirdik sanırım...
3 HAFTA SONRA...
DURUŞMA:
TOPRAK CİVANOĞLUNUN SERBEST BIRAKILMASINA KARAR VERİLDİ!BÖLÜMLER GEÇ GELİYOR,ZAMANIM KISTLI,BÖLÜMLERİDE AZ YAZIYOR OLABİLİRİM,ANLAYIŞLA KARŞILARSANIZ SEVİNİRİM. SİZLERİ SEVİYORUM ,VOTE UNUTMAYIN ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
Literatura FemininaSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.