Seni Seviyorum Prenses

1.7K 43 6
                                    

''TOPRAK'' diye bağırışmda herkes bana bakıyordu. Emre şaşkınlık içinteydi, topuklularımı ayaklarımdan çıkardım. Ve koşmaya başladım böyle daha rahat koşuyordum ona ulaşmam lazımdı. Yaşıyodu tanrım sana teşşekür ederim. Ben Topra'ğa doğru koşmaya başlayınca Toprak bende uzaklaşmaya başladı ve kaçıyordu. Neden?

''Toprak dur!'' durmadı koştu arkasına bakmadan, peşindeydim çok hızlıydı. Ve kaybettim Nerdesin? Nerdesin? Birden arkamdan bi el beni çekti. Karşımdaydı burun buruna nefes nefese. Sarıldım birdaha bırakmamak bırakılmamak için sarıldım onu seviyordum o benim erkeğimdi.

''Eda düğünün var''

''Tehdit edildim''

''Biliyorum'' demesiyle gözlerim parladı nerden biliyordu?

''Bak artık hayatında ben yokum tamammı bunu anla ben yoruldum Eda lütfen''

'' Nasıl yani? Öldün sandım.! Bu kadar basitmi he?''

''Birdaha karşıma çıkma Tuana yı yurtdışına gönderdim iyi bir eğitim görücek, Can ı da yurt dışına gönderdim ikiside iyiler, tehdit edilme nedenin yok artık rahat ol, kendine iyi bak seni seviyorum prenses..Mutlu ol'' dudağıma minik bir öpücük kondurup gitti.

Parmağımı dudağıma koydum ve kaldırıma oturdum ağlamaya başladım. Neden gittiki? Neden geldi? Neden ölü gösterdi kendini? Ben sensiz nasıl mutlu olucam! Arkasından baka kaldım.

Düğün yerine dönmeliydim. Bu saçmalığa daha fazla dayanamazdım. Koştum koştum herkes beni bekliyordu beni görünce birden herkes konuşunca uğultu çıktı.

'' EMRE BENİ KANDIRDI! SENDEN NEFRET EDİYORUM ! DOST SANDIM VE YAPTIĞIM SALAKLIKLARA BAK DÜĞÜN BİTMİŞTİR HERKES DEFOLSUN!'' tüm herkes şaşkındı Can ve Tuana düğündeyi, ne ara onları aldı ? ne zaman onları gönderdi?

Hemen bir taksiye atlayıp eve gittim. Telefonumu da kapattım Damla nın sorularıyla uğraşamıycaktım. Eve gidince üstümü değiştirip rahat bişeyler giydim. Şuan tektim ben hep tektim ve hep tek olucam... TEŞEKKÜRLER TOPRAK CİVANOĞLU.

Seni Sevmek İstemiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin