1 yıl oldu. Toprak hala yok.Kızım doğumda öldü. Oğlum 1 yaşında,ismini Can koydum. Hafif kıvırcık kumral saçları ve ela gözleri var bakışları aynı Toprak... Damla,Cenk,Zeynep Topra'gın benı bıraktıgını ve hamıle oldugumu öğrendiler. Bana kızdılar ve ona güvenmemem gerektiğini söylediler. Olaylar olunca güvenmemem gerektiğini söylüyorlarsa,hiç söylemesinler daha iyi boş laf yapmasınlar. Bugün pastaneye gidicektim. Can'a Zeynep ve Damla bakıyor. İyiki varlar yoksa Can'ı emanet edicek kimsem yok. Pastaneye gitmek için beyaz sade elbisemi giydim. Ve bir taksi çevirdim. Toprak Cafe'nin önüne geldiğimde kapıda birikmiş müşterileri gördüm. Hızlıca siparişleri alıp işlerimi kolaylaştırdım. Akşama kadar çalışıyorum. Sonuçta Can'ın ihtiyaçları için çalışmam lazım. Bugun iş çıkışı bankaya uğruyacaktım. İşim bittikten sonra bankaya uğradım.Bankada birikmiş 400 Tl vardı.
"İyi günler 243625381 numaralı hesaptaki parayı çekicektim."
"Tabii... Hesapınızdakş toplam mevcut 45.000 (45 milyar) Tl niz bulunmaktadir.
O anda şoka uğradım benim o parayı yapabilmem için ömür boyu çalışmam lazımdı. Herhalde yanlışlıkla gönderilmiştir.
"Hesapıma para yollayan kişileri bulabilirmisiniz?"
"Tabii... Özel bir kişiden gönderilmiş ismini gizlemiş"
"Peki... Ben sadece 400 Tl çekmek istiyorum" diyip parayı alıp eve gittim.
Eve gelince hemen Can'ın odasına çıktım. Oyun oynuyordu onu kucağıma aldım bana agucuklar yapmaya başladı. Tombiş yanaklarını öptüm bana kahkaha attı sevimli şey. Zeynep ve Damla'ya teşekkür ettim. Can'a baktıkları için.. Sonuçta kimse kolay kolay bakmaz.
TOPRAK
"Abi bir rakı daha versene!"
"Toprak fazla içme"
"SANANE LAN VER İŞTE!!"
"Toprak veremem çok içtin" demesiyle ağzını burnunu kırdım ve meyhaneden çıktım. Eda'yı çok özlüyorum. Beni asla affetmiycek. Ona para yatırmaya devam ediceğim. Ve çok yakında karşısına çıkıcam. Ne derse desin ona aşığım ve benim çocugumu büyütüyor. Onu böyle zamanlarda yanlız bırakmam çok yanlıştı. Zaman geçiyor, zaman geçtikçe uzaklaşıyoruz. Bana boşanma davası bile açtı. Daha fazla kaçamam.. Ben onlarsız yapamam. İlk ve son aşkımdan uzakta kalamam.
EDA
Akşam yatakta yatıyordum. Can'da melekler gibi uyuyordu. Sesizce su almak için mutfağa indim. Suyumu içerken içerden sesler gelmeye başladı. Hemen içeriye baktım ve...
"Ben geldim Eda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek İstemiyorum
Genç Kız EdebiyatıSadece sessiz bir ölüm ve aşktı onların hikayesi. Okumanızı tavsiye ediyorum.