Önce herkes kendi odasını toplamak için geçtiğinde hyunjin önce kendi üzerine kalın bir sweat almış bir süre geçtikten sonra da söylenmeye başlamıştı.
"Off çok soğuk değil mi ya?" söyleniyordu bu şekilde 2 dakikada bir.
"Üff hyunjin hava 30 derece ne soğundan bahsediyorsun bir saattir."
"Saçmalama seungmin 30 derece mi? Nasıl soğuk hava sen hele o altındaki ile hiç mi üşümüyorsun."
Seungmin anlamazca hyunjin'e bakmış cidden kap kalın kazak ve bol uzun bir eşofman giydiğini görmüştü.
Elindeki kalemleri kalemliğine koyup hyunjin'e yaklaşmış ve onu iki kolundan tutup kendine çevirmişti.
Elini anlına yaslayıp ateşi olup olmadığını anlamaya çalıştı. Boştaki elini kendi anlına yaslayıp ateşi olmadığına emin olunca ondan uzaklaştı.
"Keşke hep böyle sakin yaklaşsan seungmin."
"Ben hep sakinim zaten." Hyunjin şaşkınca seungmin'e bakıp güldü.
"Ne saçmalıyorsun, yalana da mı başladın seungmin." Seungmin ciddi bir halde başını iki yana salladı ve masasını düzenlerken sakin bir ses tonuyla konuştu.
"Hayır yalan söylemiyorum ben senin dışında herkese sakinim eğer sevmediğim şeyleri yapmayı bırakırsan sana da sakin yaklaşırım."
Hyunjin aynasını sildiği bezi kendi masasına fırlatıp tam seungmin'e dönmüştü ki hızlıca kapı açılmıştı.
"Çocuklar chan hyung dedi ki herkes salona gelsin, mutfak ve salon toplandıktan sonra birkaç kişinin doktor randevusu varmış odaları toplamaya dönerler dedi." Jisung'un karmakarışık cümlesininden birkaç şey anlamaya çalışıp salona yürüdüler.
Kapıda ona omuz atarak geçen hyunjin'e kızgınca bakıp arkasından sertçe yürümüştü.
Salona geldiklerinde chan ayağa kalkıp dikkati üstüne çekti. "Evet minho ve jeongin'in doktor randevusu varmış ve biz üçümüz gidiceğiz yani ben onları götürücem o yüzden buraları hızlıca bitirelim odalara sonra döneriz."
Herkes onayladığında felix hızla elini kaldırıp konuştu.
"Hyung ben de gelebilir miyim?"
"Neden bir şeyin mi var."
"Iı şey evet, yani hayır, doktoruma sürekli olan baş ağrılarımın nedenini sorucam son zamanlarda çok sık ağrım oluyor."
Chan onu onayladı.
"Peki felix de geliyor. O zaman iş dağılımı. Minho ve seungmin çöpleri toplayıp atacak görüyorsunuz pisliği. Jeongin yerdeki gereksiz duran tüm kıyafetleri kirlilere atacak ve çamaşırları ayırıp makinaya atacak gelene kadar makina biter zaten gelince de asar. Changbin ve jisung toz alıp salonu toplayacak. Hyunjin ve felix siz de bulaşıkları yıkayıp mutfağı toplayacaksınız. Zaten aşırı da çok bulaşık yok biriniz yıkayın biriniz durulayın." Herkes onu onayladığında birden herkes durup chan'a bakmıştı.
"Ne ben en büyüğüm küçükler çalışır büyükler yatar, hadi bakalım çalışın."
Herkes birden adalet yok, adalet bitmiş, saygı kalmamış bu yurtta gibi sözcükler savururken chan gülmüştü.
"Şaka şaka ben de süpüreceğim."
Bir kaç kişi ona gözlerini kısıp sinirli ama şirin bakışlar atmıştı.
Sonra herkes işlerini yapmaya başlamıştı.
yazacak bir şey bulamadım bölüm uzunlukları iyi mi 800 kelimeden fazla yazmaya çalışıcam bu ve bir sonraki biraz kısa olur aralarda olur öyle şeyler geçiş bölümü sayın lütfennnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
conflict/hyunmin
Fanfictionhyunjin ve seungmin anlaşmazlıkları yüzünden grubun dağılma eşeğine gelebileceğini tahmin etmemişlerdi #1 Hyunmin !! Başlangıç:27/07/21 Bitiş:-