27

217 14 0
                                    

Tüm üyeler arabada yurda dönerken telefondan haberlere bakıyordu.

"Ünlü grubun üyelerinin yönelimi hakkında çok kez söylenti çıkmasına rağmen bu denli yakınlaşma hayranları düşündürmeden edemiyordu? Acaba Hwang Hyunjin ve Yang Jeongin arasında beklenildiği gibi bir şeyler olabilir mi?"

Hyunjin okuduğu yazıdan sonra telefonu bacaklarının arasına koymuş ve saçlarını karıştırmıştı.

"Dün gece çekilmiş bu fotoğraflar. Lanet olsun ya."

Sinirle bağırmıştı.

"Hyunjin tamam sakin ol." demişti Seungmin elini tutup.

"Bana kızmıyorsun değil mi?"

"Saçmalama neden kızayım." demiş ardından kaş göz hareketiyle şoförü göstermişti.

Hyunjin iç çekmişti.

"Hyung ne yapacağız biz! O kadar da yanlış anlaşılacak bir şey değil sarıldık sadece."

"Jeongin. Sıkma canını sen ağlarken teselli ediyordum ve bunu gerçekten güzel bir şekilde yanlışa çekmişler."

"Ben anlamıyorum biz neden böyle bir haberden sonra süresiz izin yapıyoruz ki. Bu fanları daha da çok tetiklemez mi? Gerçekten var böyle bir şey diye düşünecekler."

Yurda geldikleri için kimse Minho'yu yanıtlayamamıştı.

Kapıdan içeri girdiklerinden Felix koltukta oturmuş tırnaklarını kemiriyordu.

"Ya ne oldu neden kapattınız yayını aniden. Haber alamayınca te-"

"Artık sadece sen değil hepimiz izindeyiz Felix." dedi Jisung

"Chan Hyung?"

"Öyle. Hyunjin ve Jeongin hakkında haberler çıkmış JYP de sinirlendi haliyle ve üst üste gelmesi de kızdırdı onu."

Bir süre sessizlik olmuştu.

"Sizden bir şey isteyebilir miyim çocuklar." dedi nazikçe.

"Ben çok yoruldum. Bir süre dinlenmem gerekiyor. Bu yüzden eve gitmek istiyorum."

"Hyung hayır sen gidersen biz nasıl başa çıkacağız o adamla."

"Seungmin çok yoruldum."

Cümlesi bitmeden gözlerinden yaşlar akmaya başladığında önce Jeongin sonra tüm grup sarılmıştı ona.

Omuzlarındaki 8 kişinin yükü onun için ağırdı ve yorulmuştu. Kimseyi kırıp üzmek istemiyordu ya da kendi mutsuzken insanları mutlu edemem diye düşünüyordu.

"Lütfen bir süre kafamı dinleyeyim."

"Chan gitme." demişti Jeongin sesi titriyordu.

Verecek bir cevabı yoktu.

"Ben dinleneceğim biraz."

Yavaşça odasına ilerlerken diğerleri arkasından bakmıştı sadece.

"Neden elimden hiçbir şey gelmiyor." dedi Jeongin hıçkırıkları arasında ve yanındaki Seungmin'e sığındı.

Seungmin kollarını ona sardığında hıçkırıklarını hissetmesi, titreyen vücudunun acizliği onu da kötüye sürüklüyordu.

"Jeongin şu an belli etmese bile sana ihtiyacı var kendini toparla ve yanına git. Hadi..."

Jeongin kafasını kaldırıp gözlerini silmişti.

"Ben ama sizi boşluyormuş gibi hissediyorum sürekli onunla olunca."

"Öyle bir şey yok saçmalama. Adamın ihtiyacı var diyorum."

Jeongin başını aşağı yukarı sallamış ve odalarına koşmuştu.

Girdiği an Chan'ın yatakta uzanmış arkasını dönmüş olduğunu gördü.

Yavaşça yanına gidip yorganı kaldırdı ve arkasına geçip sarıldı.

Chan hemen ona dönmüştü.

Sıkıca sarıldı.

"Ben senden uzak kalmak istemiyorum. Benim bu dönemde sana ihtiyacım var."

"Dinlenmek istiyorum bebeğim."

"Benim yanımda dinlen. Söz sesimi dahi çıkartmam."

Chan gülümsemişti.

Sevgilisinin dudaklarına eğilip derin bir öpücük bıraktı.

Geri çekilmek istemişti ama Jeongin tekrar kendine çekmişti onu.

Yorulana kadar sakince öpüşmüştü ikili.

"Beraber bir yere gidelim mi? Sadece sen ve ben?"

Jeongin bir süre düşündü.

"Ama peki Hyunglarım. Chan bencil olma. Tamam kabul çok yorgunsun üzerindeki yük hepimizinkinden fazla ama biz buralara birlikte geldik her sorunu bir arada atlattık. Bunu da beraber atlatacağız."

Chan sessizce gözlerinin içine bakmıştı.

"Şu an düşünmek istemiyorum. Uyuyalım."

Kafasını Jeongin'in göğsüne yaslamıştı.

Tek istediği huzurdu. Huzur bulduğu tek kişi de kolarının arasındaydı.

...

"JYP açıklama yapmış."

"Ne demiş?"

"Üyelerimiz hakkında çıkan usulsüz haberlerden dolayı onlar da biz de fazlasıyla rahatsız olduk. Gerçekten beklemedikleri bi anda gelen haberler onları yormaya başladı. Jeongin ve Hyunjin iki yakın arkadaş olarak birbirlerine sadece sarılıyorken bunu fesata çekmeleri hoşlarına gitmedi. Kısa bir süreliğine izne ayrılmak istediler. Stray kids dinlenmeye çekilmiş bulunmaktalar. Ne kadar süreceği belli değil fakat üyelerin bir süre kafalarını toplamaya ve dinlenmeye ihtiyacı var. Teşekkürler JYP."

"İyi boş konuşmamış en azından. Olayı örtmüş şerefsiz." demişti Changbin alayla.

"Abi sevmiyorum bu adamı siz olmasanız durmam daha fazla. İki yüzlü pezevenk ya."

Üyeler tepkisine gülmüştü sadece.

"En azından izin diyerek açıklamış grup ara verdi gibi bir şey söylememiş. Bu eninde sonunda tekrar döneceğimizi gösterir bir süre dinlenmiş oluruz." dedi Felix gülümseyerek.

Herkes onun haline gülmüştü. Chan da dahil.

"Hep birlikte uzak bir yere güzel bir tatile gitmeye ne dersiniz?" diyip gülümsedi. Jeongin hemen ayağa kalkıp kollarını iki yana açmıştı.

"Evet hadi tatile gidelim." diyerek yerinde zıplarken Chan kolunu beline dolamıştı.

Jeongin fırsattan istifade edip göz kırpmış ve boynuna dolamıştı kollarını.

"Çok seviyorum seni." dedi Chan içten bir şekilde.

Jeongin dudaklarını birleştirmişti. Ta ki hyunglarının da burada olduğunu hatırlayana kadar. Kafasını Chan'ın göğsüne gömerken tüm üyeler kahkahalarla gülmeye başlamıştı.

Bu tatil hepsine iyi gelecekti.






tamamiyle unuttum bunu bitsin de kurtulayım artık ama yaz yaz da bitmiyor ki

haftaya yks var kimler sınava giriyor ya da sınav kimlere girecek

bunları yazmışım bölümü atmayı unutmuşum sonuçlar açıklandı amk BAHDORNWLDMRPWNSLSKAKAKSKSKSKSKSODROSPFKRPSM

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin