10

1K 89 153
                                    

"Evet oyunu anladınız sanırım bilmeyenler için anlatayım."

Bir hizmetlinin eline verdiği kutuyu açıp içinden uzun çikolata krakeri çıkarttı.

"Bir üye bunu ağzına alıcak ve diğer üye ısırarak onu yiyecek. Kurallar kağıdın arkasında yazılı."

Seungmin hemen kağıdın arkasını çevirdiğinde hyunjin elini beline koyup seungmin'in hemen yanından okumaya başlamıştı.

"Sesli okur musun seungmin?"

"Kurallar; En az 5 tane yenmek zorunlu, hepsi bitmeden çekilemezler, 5 tane çubuğu 2 dakika içerisinde bitirmek gerekiyor, eğer bitmezse tekrar yapılır."

Hyunjin ve seungmin birbirlerine baktıklarında çok yakın olduklarını fark edip uzaklaştılar.

"Bunu yapmak zorunlu mu? Kişisel alanı biraz ihlal ediyor gibi."

Mc seungmin'in garip çıkışına karşı sadece bakmış ve anlamaya çalışarak cevaplamıştı.

"Prosedür bu. Bir çok idol de yaptı, yani yapmak, evet... zorunlu." demiş ve gülmüştü.

Seungmin sinirini belli etmemeye çalışarak Mc'den çubukları aldı. Üyeler de gergin gibi dursa da belli etmemeye çalışarak ikilinin etrafına toplanmıştı.

Seungmin ilk çubuğu ağzına aldığında Mc durdurmuştu.

"Pekala, pekala seungmin çok gergin görünüyorsun bu yüzden süreyi kaldırıyorum."

Seungmin başıyla selamlayıp teşekkür edip tekrar ağzına almıştı çubuğu.

Hyunjin yavaşça ona yaklaştı, ellerini yanaklarına çıkarıp yüzlerini birbirine yaklaştırdı ve yavaşça ısırmaya başladı.

İkiside gittikçe gerginleşirken üyelerden birkaçı etrafta koşarak bağırmaya başlamışlardı bile. Birkaçı da ikiliyi izliyordu.

Hyunjin seungmin'e daha da yaklaşırken seungmin gözlerini kapatmış ve kendini biraz geriye çekmişti hyunjin gülmüş ve onla beraber eğilip iyice yaklaşmıştı.

Dudaklarının çok ufak teması ardından çekilmiş ve çubuğu bitirmişlerdi.

Seungmin utanarak yere çömüş ve elleri ile yüzünü kapatmıştı, ardından üyelerin ve Mc'nin zorlamalarıyla geri ayağa kalkmıştı.

Diğer 3 çubukta sadece ufak temasla bitmişti.

Fakat son çubuğa geldiklerinde tam birbirlerine yaklaştıklarında jisung ikilinin kafasını tutup birbirine bastırmıştı.

Olayın şokuyla öyle kalan ikili saniyeler bile geçmeden ayrılmıştı.

"Aman tanrım, jisung seni öldürücem." Diyerek şakadan olduğu belli olacak şekilde saldırmaya çalıştığında minho onu tutup gülmeye başlamıştı.

Herkes gülmüş ardından birkaç dakika sonra programı kapatmışlardı.

Seungmin utanmış ve kulislerine doğru koşarak kaçmıştı.

Üyeler de arkasından gidip kulise girdiğinde montunu kafasına kadar çekmiş seungmin ile birlikte gülmeye başlamışlardı.

Seungmin montu kafasından atıp "Yaa, sussanıza ve sen jisung gazabımdan korkmalısın artık. Başına bela olucam."

Jisung gülerek gitmiş ve seungmin'in üzerine atlamıştı.

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin