Ertesi gün ikili uyandıktan sonra birbirlerinin yüzüne dahi bakmamışlardı.
Seungmin kalktığında herkes için güzel bir kahvaltı hazırlamış kahvaltılarını yaptıktan hemen sonra şirkete gitmişlerdi.
Katılacakları gece programında yapacakları dansların pratiğini yapmaya başlamışlardı. Uzun süren pratiğin ardından herkes dağılmaya başlamıştı.
"Htunjin sen gelmiyor musun?" dedi minho.
"Ah hayır ben çalıştığım cover'ı çekip yayınlanması için hazırlayacağım."
Herkesin ilgisini çekmişti bu durum jeongin öne atladı ve gidip hyunjin'in koluna yapıştı.
"Hyung, biz de izleyebilir miyiz ne olur? Lütfen." yalvarmaya başladığında hyunjin gülüp onaylamıştı.
Herkes kameranın görmediği açıdaki koltuğa oturup izlemeye başladığında seungmin tüm eşyalarını toplayıp kapıya yaklaşmıştı.
Felix seslenip onu durdurdu.
"Seungmin sen izlemeyecek misin?"
Seugnmim durup önce felix ve çocuklara sonra da hyunjin'e bakmıştı.
"Ses pratiği yapmam gerek aslında ama pekala 10 dakika geciksem sorun olmaz sanırım." Demiş ve o da çocukların yanındaki masaya dayanmıştı.
"Ayakta kalma seungmin gel otur şuraya." demiş ve biraz olduğu yerde kıpırdanmaya çalışmıştı minho.
Seungmin gerek yok dercesine elini sallamış ve masanın üstüne çıkıp oturmuştu "bak oturdum işte daha çok sıkışmaya gerek yok." demişti.
Hyunjin çekim için bileğine bir şeyler bağlamış ardından seungmin den müziği açmasını istemişti aynı anda da kayıt düğmesine basıp yerini almıştı.
Hyunjin dansa başladığında herkes ağzı açık bir şekilde onu izliyordu.
"Ohaa aşırı iyiydi." diye bağırdı changbin dans bitince.
Diğerleride onu onaylarcasına bağırdığında hyunjin gülmüş ve biraz utanmıştı.
Masada oturmuş ona bakan seungmin'e baktığında tepki vermediğini fark etti.
Seungmin ona baktığını fark edince boğazını temizleyip yere inmişti.
"Ihım şey çok güzeldi evet ben geç kalmayım görüşürüz." demiş ve eşyalarını alıp çıkmıştı odadan.
...
"Stay kids, hoş geldiniz. Programımıza katıldığınız için sizlere teşekkür ederiz."
Üyeler gülerek tek tek teşekkür ederler ve yerlerine otururlar.
"Evet uzun zaman oldu görüşmeyeli nasılsınız."
"Ah, biz iyiyiz teşekkürler siz nasılsınız." dedi en başta oturan seungmin mc'ye en yakın olan oydu.
"Evet son katılmanızdan beri hatırlıyor olmalısınız programımızı ama sizin ve yeni izleyenler için kısa bir özet geçeceğim. 30-40 dakika arası süren bir canlı yayın. Üyelere gönderiler sorular ve merak edilenler onlardan yapılmasını istedikleriniz yapılıyor ardından da bizim cadı kazanı olarak adlandırdığımız torbadan bir üye oyun seçiyor ve en çok ismi seçilen iki üye o oyunu oynuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
conflict/hyunmin
Фанфикhyunjin ve seungmin anlaşmazlıkları yüzünden grubun dağılma eşeğine gelebileceğini tahmin etmemişlerdi #1 Hyunmin !! Başlangıç:27/07/21 Bitiş:-