"Ooo çiftimiz sonunda teşrif etmişler." diyerek bağırmıştı her zaman gibi aynı kişiler.
"Tebrikler ama seungmin'in götü de kaptırdık desenize." demişti minho ağlamaklı bi tonda.
Hyunjin ölümcül bakışlarını minhoya sunarken diğerleri gülüyordu.
"Tamam tamam şaka yaptım hadi mısır patlatalım ondan önce film mi seçsek çok geçe kalmasın."
"Minho hyung siz patlatın mısırları biz de film seçelim." diye öneri sunmuştu jisung.
"Ya jisung senin yaptığın güzel oluyor sen yap tuzu, yağı güzel ayarlıyorsun hadi sen yap."
Diğerleri de biraz ısrar edince jisung kalkıp mısırları patlatmaya gitmişti.
Kalanlar da film seçmek için garip bir kaos yaratmıştı ama sonunda felix ve seungmin'in istediğini izleme kararı almıştı.
"Aman tanrım en sevdiğim." diye içeri girmişti jisung. Büyükler üçlüye göz devirirken hepsi yere yan yana oturmuş defalarca kez izledikleri filmi heyecanla izliyorlardı.
Koltukta yayılmış üçlü de çocukların çıkardıkları saçma sesleri pek duymamaya çalışarak diğerlerine nazaran sakince izliyorlardı.
Hyunjin sıkılınca seungmin'i yaslandığı koltuktan biraz geri itip arkasında kalan boşluğa oturmuştu.
Bacaklarını ve kollarını ince bedene sarmış başını boynuna yaslayarak sona yaklaşan ve duygusallaşan filmi izlemeye devam etmişti.
Heyecanla izleyen üçlünün gözleri dolarken, diğerleri duygusuzca izliyoruz işte modundalardı.
"Aman tanrım jisung ağlıyor musun?" dedi minho. Jisung'un yanına eğilmiş ve gülerek ağlayan bedene sarılmıştı.
"Ama ağlama bu sadece bir film kaç kez izledik hem de. Yaa!" konuşsa da gülüyordu.
Felix'in de gözleri dolmuştu.
"Felix sen de mi ağlayacaksın." Felix dizlerini kendine çekip soran changbin'e cevap vermemişti.
"Seungmin sen de ağla tam olsun." dedi changbin.
Gözleri dolmuş ve dudaklarını büzmüş seungmin'i gördüğünde gülmeye başlamıştı.
"Bak cidden ağlarım sus."
Hyunjin de gülerek seungmin'e daha sıkı sarılmış ve biraz bağırarak konuşmuştu.
"Yaa hata sizde defalarca izlediğiniz ve sonunun kötü bittiğini adınız gibi bildiğiniz bi' film'i neden izliyorsunuz ki?"
"Ama, hyunjin çok güzel bakmıyorlar mı birbirlerine. Asıl üzen gerçek hayatta da benzer bir şekilde ayrıldılar."
"Bebeğim bu film ve hayatlarındaki kararları kendilerini ilgilendiriyor. Hadi üzmeyin kendinizi saat kaç oldu."
Diyerek felix'i omzundan sarsmıştı.
"Saat 5'e geliyo."
Hyunjin ayağa kalkmış ve herkesi neşelendirmeye çalışmıştı.
"İyiki jeongin burda değil yoksa sarılıp salya sümük ağlarlardı saatlerce."
Changbin'i tabiri ile herkes gülmüştü. Çocuklar da ağlak bir şekilde gülerken felix zorla gülüyordu.
"Yaa felix çok içli ağlıyor ama kıyamam ki ben." diye ona yaklaşmaya çalışmıştı minho.
Gelip ona da sarıldığında felix anında karşılık verip sıkıca sarılmıştı.
Minho ani hareket karşısında şaşırsa da pek belli etmemeye çalışmıştı. Ama başaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
conflict/hyunmin
Fanfictionhyunjin ve seungmin anlaşmazlıkları yüzünden grubun dağılma eşeğine gelebileceğini tahmin etmemişlerdi #1 Hyunmin !! Başlangıç:27/07/21 Bitiş:-