28

229 17 12
                                    

"Hyung nerdeydi. JYP'nin yaptığı açıklamayı gördün mü?" dedi Seungmin gülümseyerek.

"Hep birlikte gördük ya Seungmin."

"Hyung hayır Felix ile ilgili olanı."

Chan kaşlarını çatıp telefonunu çıkarttı. "Lee Felix birkaç gün önce açtığı canlı yayında sizleri çok endişelendirdi ama merak etmeyi kendi de sağlık durumu da yerinde. Sadece biraz yoruldu o da herkes gibi. Stray Kids uzun zamandır fazla efor sarf eden bir programla uğraşıyor. Bu iki aylık tatil onlara da bize de çok iyi gelecek emin olabilirisiniz."

Bir röportaj videosuydu.

"İki ay mı? Bu adam neden haberleri bize internet aracılığı ile iletiyor sürekli?" dedi gülümsüyordu ama sinirliydi de.

"Sanırım haberleri takip etmemiz için?" dedi Jisung da emin bir şekilde.

"Haklı telefonlarımızı adam akıllı kullanmıyoruz bile her şey internette deli gibi yayılıyor ve biz görmüyoruz. Çoğu zaman da dikkatsizce konuşuyoruz. Bir şeyleri anlayalım diye bence."

Changbin ilk defa bu kadar ciddi konuşuyordu. Üyeler hayranlıkla onu dinliyordu.

"Stray Kids güzel bir tatil bizi bekliyor. Hazırsınız değil mi?" dedi Chan neşeyle.

"Hazırız!" dedi tüm üyeler bir ağızdan.

Birkaç gün önce hazırlanmaları ve güzel bir sürprizi olduğunu söylemişti.

Elinde tuttuğu biletlere baktı herkes heyecanla.

"Aman tanrım Paris mi? Parise mi gidiyoruz?" dedi Seungmin bağırarak.

Elindeki biletleri üyelere doğru tutmuştu.

Hepsi şaşkınca bakıyordu.

"Açıkcası JYP'nin bize sürprizi. Gerçekten dalgın olduğumuzu anlamış ve bize güzel bir ev ayarlamış.Uzakta olmasını da bilerek istemiş rahat edelim diye."

"Bu adamda bir gariplik var." dedi Hyunjin sırıtarak.

"Hyung peki nasıl diyeyim resim paylaşıp yayın açabilir miyiz? Yani bunun gibi şeyler." dedi Felix.

"Resim paylaşın ama şimdilik bireysel bir yayın açmayın vakti gelirse beraber açarız."

Herkes sessizce onaylamıştı.

Chan Jeongin'in tutup kendine çekmiş ve kolunun altına almıştı.

"Pekala güzel bir tatile gidelim ve eğlenelim gençler hepimize iyi gelecek."

...

Hava alanında üyeler hızlı bir şekilde kameralardan kurtulmuş ve uçağa binmişti.

Jeongin koşarak gidip Seungmin'in yanına oturmuştu.

Hyunjin den aldığı sert bakışlara ise dil çıkartmıştı. Toplum içinde hiçbir şey diyemezdi.

Hemen önlerinde onlara dönük olan Jisung ve Felix'e gülümsedi.

"Uzun bir yolculuk ve bolca dedikodu. Lütfen..." demişti Jeongin masumca bakarak.

Diğerleri ona gülümsemişti. Hemen yanlarındaki dörtlüye baktı Jisung.

"Hepsi burda dedikoduyu nasıl yapıcam ki ben." dediğinde Changbin duymuş ve istemsizce kahkaha atmıştı.

Diğerleri kendilerini tutamayıp sessizce gülmeye çalışmıştı fakat zor başarıyordu.

"Beni sinirlendirmeyin bütün foyanızı dökerim buraya tamam mı?" diyerek tehdit etmişti Seungmin dörtlüyü.

Hepsi sessizce tekrar kendi aralarındaki sohbete dönmüştü.

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin