İlk uyanan hyunjin olmuştu. Uyanır uyanmaz seungmin'i hemen yanında gördüğü için çok huzurluydu.
Bir süre göğsünde yatan seungmin'i izlemişti ve saate bakıp uyanma vakti geldiğini düşündükten sonra seungmin'i uyandırmaya çalışmıştı.
Önce burnuna parmağıyla bastırmıştı. Seungmin burnunu hyunjin'e sürttünce hyunjin gülümsemişti.
Sonra yanağına dokunup hafif sıkmıştı. Seungmin eliyle yanağını kaşımıştı, tekrar eski haline dönmüştü.
Ellerini dudaklarına götürüp biraz parmağını sürtmüştü. Seungmin dudaklarını birbirine bastırmış hafif ısırıp geri serbest bırakmıştı.
Hyunjin bu sevimli hallerini gördüğü için kendini çok şanslı hissediyordu.
Son olarak kafasını biraz kaldırıp önce seungmin'e bakmıştı ardından dudaklarına ufak bir öpücük bırakmıştı. Yarasının üstünü okşayıp ismiyle seslenmişti.
Seungmin biraz mırıldanmış ardından da yavaşça gözlerini açmıştı.
"Pışt hadi uyan artık." demişti tekrar yanağını dürterken. Seungmin de aksini istermiş gibi bacaklarından destek alıp kendini daha da yukarı çekmiş ve kafasını hyunjin'in boynuna yaslamıştı.
Hyunjin kalp atışları hızlanırken duygusallaşıyordu da.
"Seungmin, eğer birisi içeri girer ve bizi bu halde görürse, tahmin edebiliyorsun değil mi?"
Seungmin başını biraz daha hava alacak şekilde kaldırmıştı. Aklına gelenlerle güldü.
"Sanırım jisung girse gay diye bağırarak evin içinde koşardı."
Hyunjin de seungmin ile birlikte güldüğünde aklındakileri dışa yansıtmayı tercih etti.
"İçimde kalmasın sen de bil."
"Neyi?" demişti tek gözünü açıp.
"Öncelikle çok tatlısın, aşırı sevimlisin oyy." demiş ve yanağını sıkmıştı.
Seungmin gülmüş ve teşekkür etmişti.
"Ve sonra, seni seviyorum. Bunu da biliyorsun artık. Önceden-"
Seungmin lafını bölmüştü. "Ne zamandan beri?"
Hyunjin başını eğip seungmin'in yüzüne bakmıştı. Tek kolunu başının altına koyup tavanı izlemeye başladı.
"Düşünmem lazım... Imm sanırım çok uzun zamandır ama... 1 aydır hislerimi yoğun yaşıyorum, şu videoyu gördüğümüzden beri de net bir şekilde anladım. Sana aşık olmuşum. O videodan sonra biraz düşündüm de orda yazan yazı gerçekti. Seni bilmiyorum ama sana karşı olan yaklaşımımı inceledim, aslında ilk fark ettiğimde minho hyung kalçanı avuçluyordu da diyebiliriz, çok kıskanmıştım ben sana dokunduğumda kıyametleri koparırken, onlar sana dokunduğunda rahat davranman, ah sinir krizi geçiriyordum."
Seungmin bir süre yüzünü inceledikten sonra gerinmişti. Ardından başını kaldırıp tek kolunun üzerine dayandı.
"Hyunjin bir şey sorucam."
Hyunjin hafif yan dönüp. "Sor bakalım." demişti.
"O videodan sonra fark ettim dedin. Peki, o zaman bana neden bağırdın. Pratik yaparken kolumu o kadar sert sıkmıştın ki, baksana izler bile daha geçmedi. Cildimin çok hassas olduğunu biliyorsun."
"Özür dilerim. O an sinirlenmiştim ve olayın ne olduğunu bile hatırlamıyorum yalan söyleyemeyeceğim."
"Videoyu görmüştük ve sen bana mutfakta kızmıştı ben de ne için kızdığını anlamamıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
conflict/hyunmin
Fanfictionhyunjin ve seungmin anlaşmazlıkları yüzünden grubun dağılma eşeğine gelebileceğini tahmin etmemişlerdi #1 Hyunmin !! Başlangıç:27/07/21 Bitiş:-