Saat sabah 6'ya geliyordu. Tüm üyelere gelen bildirim sesini kimse duymamıştı.
Fakat çok büyük bir hata oluyordu.
Felix sarhoştu ve bir canlı yayın açmak için hazırlanıyordu.
Tüm üyelere bildirim gitmişti ama kimse duymamıştı.
yayındasınız
"Selam stay." dedi ağlak sesiyle. Gözleri şişmişti ve herkes uyuduktan sonra içmeye devam etmişti.
Evlerindeki beyaz stüdyo gibi olan odaya geçmiş ve bir canlı yayın açmıştı.
felix neden ağlıyorsun
"Ağlamıyorum..."
hey felix iyi misin?
sen sarhoş musun?
ne yapıyorsun
felix kapat yayını
hata yapacaksın sarhoşsun sen
felix neyin var
"Yayını her şeyi göze alarak açtım. Ayrıca siz bu saatte neden ayaktasınız."
felix oppa sen de ayaktasın
felix kapat yayını
ne oluyor lan burda
oha felix ağlıyor musun
"Ağlamıyorum... ama keşke gözyaşı dökmeden ağlamanın bir yolu olsaydı."
aman tanrım benim içim titredi
felix hyung iyi misin?
"Hiç iyi değilim. Yoruldum. Kalbim acıyor." dedi ağlayarak.
felix ağlarım ne oldu sana
felix ağlama lütfen
ağlama
💖
felix...
sorun ne?
kendini üzme ne olursa olsun üzme lütfen
"Ne oldu biliyor musunuz anlatınca kendini üzme diyemeyeceksiniz. Biz üyelerle içmek için toplandık-"
Anlatamamıştı çünkü kafasını masaya yaslayıp hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Birkaç dakika sonra kapı sertçe açılmıştı.
"Lee felix sen-"
minho mu o
minho oppa ona ne oldu?
hey buraya bak... minho
"Üzgünüm gençler şu an felix ile ilgilenmem gerek."
Bir şey söylemeden yayını kapatmıştı.
"Felix sen ne yapıyorsun, kafayı mı yedin sen! Bu yaptığınla nelere yol açabileceğini biliyor musun!"
Minho avazı çıktığı kadar bağırırken felix sinirlenmişti. Kalın sesiyle bağırabildiği kadar bağırdı.
"Sen ne hakla bana bağırabilirsin! Kimsin sen! Bana karışamazsın git başımdan!"
Tüm gücüyle minhoyu odadan çıkarmaya çalışmıştı.
Başardığında odanın kapısını kapatıp kitledi.
Diğer üyeler de uykulu bir şekilde dipteki odaya geldiğinde kapıyı açmaya çalıştı.
"Felix kapıyı aç." dedi jisung sertçe kapıya vururken.
"Felix bak başına bir şey gelecek aç kapıyı." dedi seungmin de sinirli bir şekilde.
İçeriden yüksek bir ses duyuldu.
Felix odadaki bilgisayarı yere fırlatıp olabildiğince sert bir şekilde sandalyeye tekme atmıştı.
Felix'in çığlığı ile birlikte tüm ses kesilmişti.
Jisung ve seungmin endişe ile kapıya vurmaya devam ediyordu.
"Felix kapıyı aç, felix." İçerden ses gelmeyince ikisi de fazlasıyla korkuyordu.
Minho kalbi yerinden çıkacakmış gibi atarken seungmin'in kolunu tutup onları kapıdan uzaklaştırdı.
Yavaşça kapıya tıkladı.
"Yongbok kapıyı açar mısın? Hadi çık ve sorunlarımızı konuşarak halledelim. Felix hadi, kapıyı açar mısın? Hadi bak sana zarar gelsin istemiyorum. Felix... korkuyorum."
Minho'nun gerçekten korktuğu titreyen vücudu ve sesinden çok net anlaşılabiliyordu.
Bir kilit sesi duyduklarında çocuklar kapıdan uzaklaşmıştı.
Felix darmadağınık bir görüntü ile kapıyı açtığında çocuklar içeriye göz atmıştı. Her şey yerle bir olmuştu.
Minho duvardan destek alıp ağlamamak için kendini sıkarken felix yavaşça beline dolamıştı kollarını.
Minho başta karşılıksız bırakmış ama ardından felix'e sıkıca sarılıp bedenlerini yere bırakmıştı.
İkisinin de ayakta duracak hali yoktu. Diğerleri ikiliyi yalnız bırakmak için ayrılmışlardı ordan.
"Özür dilerim. Çok özür dilerim sana söylediklerim için binlerce kez özür dilerim. Sana asla unut dememeliydim. O kişinin ben olduğumu bilseydim jisung'a hiç açılmazdım. Çok özür dilerim."
Felix hiçbir şey söyleyemiyordu. Ruhu da bedeni de kaldıramıyordu artık.
Sarılmak istiyordu sadece kokusunu içine çekip hızla atan kalbinin sesini dinlemek.
Bunları doyasıya yapmak istiyordu ama bu geceden sonra her şeyin değişeceğini çok iyi biliyordu. Çok büyük bir hata yapmıştı felix.
artık bitsin de kurtulak diye yazıp yazıp atıyom ama bitmiyooooo ağağağağağa
her bölüm farklı şeyler çıkıyo yaa üff
kaç bölüm oldu sabahtan beri bunu da atarsam 6 olacak ağğağğğhh
konu hyunmin den baya bi saptı ama onlar birleşti diğer üyeleri yapma derdindeyim ama birtek minlix kaldı beğğh onları da bi halletsem ama onlar çokkkk çokk zorr olacak gibi o değil grup tehlikede ve berbat yazıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
conflict/hyunmin
Fanfichyunjin ve seungmin anlaşmazlıkları yüzünden grubun dağılma eşeğine gelebileceğini tahmin etmemişlerdi #1 Hyunmin !! Başlangıç:27/07/21 Bitiş:-